PDA

View Full Version : Is er animo voor een MEETING in november?



ieme
23 oktober 2008, 17:08
Is er animo voor een MEETING in november?

Almere? Groningen? een andere suggestie?

Wie wil?


Groeten,
ieme

Nielsje
23 oktober 2008, 17:10
Ja hoor, ik denk het wel.
Nog met een thema, of gewoon een 'offtopic-meeting'?
Ik denk dat de afdeling Delft-Schiedam-Zoetermeer-Den Haag vast wel wil komen (carpoolen) en leuk speelgoed kan/wil meenemen.

robzilla
23 oktober 2008, 17:16
Als ik kan ben ik erbij.. Lijkt me wel weer eens leuk..

ieme
23 oktober 2008, 17:17
Wat zeggen jullie van (als het mogelijk is) om het weer bij nederlandmuziek te doen?

Nielsje
23 oktober 2008, 17:18
Wat zeggen jullie van (als het mogelijk is) om het weer bij nederlandmuziek te doen?

Prima locatie, leuke mensen en ook een uitstekende geografische ligging. Bovendien heeft iedereen een evengrote hekel aan Almere :D
Stuur een PM naar Wizz zou ik zeggen, alhoewel hij er niet meer werkt, wil hij vast wel helpen om iets op te zetten, of ons 'binnen te loodsen', hij heeft er immers een behoorlijke tijd gewerkt.

ieme
23 oktober 2008, 17:20
daarom, ik zal wouter eens contacten...

Realeigo
23 oktober 2008, 17:27
Ik vind wel dat als er gear word meegenomen (vooral versterkers) dat er het dan wel speciale dingen moeten zijn en dus geen 13 in een dozijn dingen.

En misschien demo's van CMW, Vernetamps, D_H pedalen en minimaal een optreden van de zingende fresia's!

ieme
23 oktober 2008, 17:30
Ik heb wouter gecontact, zal ook Leendert haaksma vragen of hij zijn HOOK wil demonstreren... iemand bezwaar?

verder stel ik al mijn amps en cabs ter beschikking om te testen

Mitch
23 oktober 2008, 17:34
Neem even contact op met almar, ieme, die was namelijk achter de schermen ook al bezig voor Almere.

ieme
23 oktober 2008, 17:36
Neem even contact op met almar, ieme, die was namelijk achter de schermen ook al bezig voor Almere.


oke, doe ik....

Nielsje
23 oktober 2008, 17:38
Spannend! :cheerup:

Ik heb teveel koffie gedronken!

Orpheo
23 oktober 2008, 17:55
jammer dat t in november al zal zijn... dan zijn mijn nieuwe gitaren nog niet af (al zal ik met wat mazzel dan wel m'n nieuwe amp in huis hebben...). ik ben zekr van de partij. of ik een gitaar meeneem weet ik niet zeker. wellicht willen mensen eens de prails , een warmoth, of in een LP humbuckers, p90's en/of minihumbuckers proberen, dan kan dat natuurlijk, maar ennieweee: Ik ben er bij als t zover is!

robzilla
23 oktober 2008, 17:55
Ik heb wouter gecontact, zal ook Leendert haaksma vragen of hij zijn HOOK wil demonstreren... iemand bezwaar?

verder stel ik al mijn amps en cabs ter beschikking om te testen

Tuurlijk geen bezwaar.. Leuk toch :)

pannekoek
23 oktober 2008, 17:55
lijkt me leuk, ik zal er dan ook zeker zijn!

DeiDRagonas
23 oktober 2008, 18:17
"Is er animo voor een MEETING in november?"

Ja!

"Wie zijn erbij?"

Als t ff mogelijk is de gitaristen van The Hips.. Ahum, Joene en ik dus. Ieme, we komen wss ook ff checken als je in De Hertog staat.

grt Roy!

Dirk_Hendrik
23 oktober 2008, 18:23
Ja.
Ligt wel behoorlijk aan de datum.

minoin
23 oktober 2008, 19:12
Ich bin dabei :rockon:

AART
23 oktober 2008, 19:28
Ik vind wel dat als er gear word meegenomen (vooral versterkers) dat er het dan wel speciale dingen moeten zijn en dus geen 13 in een dozijn dingen.

En misschien demo's van CMW, Vernetamps, D_H pedalen en minimaal een optreden van de zingende fresia's!

Mwja, maar wat voor de één bijzonder is is voor de ander weer niks, dus wie moet dat dan bepalen, lijkt me nogal wazig. Ieders interesses verschillen nogal.


Ik weet niet of ik kom. Ik zie wel wat jullie uiteindelijk bedenken en of ik tijd heb.
Ben btw wel in voor een speciale mesa-meeting:satisfie:

Nielsje
23 oktober 2008, 19:30
Zo, ik wilde net zeggen!

Als AART komt, dan neem ik wel oordoppen mee...
Ik vond dat 'high-gain' hok wel een uitvinding, mooi alle tering herrie bij elkaar :D:D

Tristan
23 oktober 2008, 19:50
Ik vind het ook een tof idee, maar dan liefst wel na 14 November, daarvoor kan ik echt niet...

Lexvandoef
23 oktober 2008, 19:58
Afdeling Delft is ook van de partij hoor :D

@Ieme, als je voor elkaar krijgt dat Haaksma zijn Hooks wilt komen demoen dan zou dat wel cool zijn, hoef ik tenminste die Hook zooi niet mee te nemen :seriousf:

Realeigo
23 oktober 2008, 21:34
laten we het gezellig oop 22 november houden! :seriousf:

Luke-wannabe
23 oktober 2008, 21:41
Nice! Ik ben wel van de partij als ik kan!

Chris Winsemius
23 oktober 2008, 21:45
Chips... valt in m'n vakantie...

Jeroen_TRC
23 oktober 2008, 21:59
Hmpf het zal wel gewoon op een zondag zijn neem ik aan?
Dan geld m'n OV dus niet.... nou ik beloof niets maar ik wil wel 'ns bij een meeting zijn eigenlijk!! :dance:

*edit*

Ach ik zie nu pas dat het een meeting is van het versterkers gedeelte.
Nou dan pas ik, ik kan namelijk voor geen meter gitaar spelen ;)

Lexvandoef
23 oktober 2008, 22:08
Je hoeft niet te spelen hoor Jeroentje ;) Ik kom ook altijd alleen maar ouwehoeren :seriousf:

Jeroen_TRC
23 oktober 2008, 22:12
Well, in det Kees!
Wellicht, ik hou 't in de gaten! :D

AART
23 oktober 2008, 22:55
Zo, ik wilde net zeggen!

Als AART komt, dan neem ik wel oordoppen mee...
Ik vond dat 'high-gain' hok wel een uitvinding, mooi alle tering herrie bij elkaar :D:D

Huh? Ik vond dat hok een veel te grote teringherrie door elkaar, veel te klein, veel te hard en de volgende keer anders dus.

Maar een kleinschalige meeting is sowieso beter om gear te testen.

Lexvandoef
23 oktober 2008, 23:04
Dat zegt Nielsje toch ook? Alle tering herrie bij elkaar :seriousf:

rickert
23 oktober 2008, 23:21
Ik ben erbij als ik kan! Altijd leuk.

Blend
23 oktober 2008, 23:31
Zo, ik wilde net zeggen!

Als AART komt, dan neem ik wel oordoppen mee...
Ik vond dat 'high-gain' hok wel een uitvinding, mooi alle tering herrie bij elkaar :D:D

Ja, dan poten we Tho en zijn maffia gang in dat hok, groot slot erop, paar flinke kasten ervoor, en dan kan het feest pas écht beginnen :cooler:

Luke-wannabe
23 oktober 2008, 23:32
Ik ben erbij als ik kan! Altijd leuk.
Neem dan maar niet die smerige Gretsch van je mee. Wat een lelijk ding zeg.

rickert
23 oktober 2008, 23:33
Neem dan maar niet die smerige Gretsch van je mee. Wat een lelijk ding zeg.

Je ziet groen!!!!

almarvk
24 oktober 2008, 07:14
Een meeting zit al in de pijpleiding. Nog even geduld, binnenkort horen jullie hier meer over!
Waarschijnlijk bij Nederland Muziek en daar lopen de contacten. We zijn druk bezig met het regelen van een dagprogramma etc.

Kim Wilson
24 oktober 2008, 08:21
November gaat voor mij waarschijnlijk niks worden, de agenda staat al behoorlijk vol. Jammer, ik had er graag bij willen zijn.

almarvk
24 oktober 2008, 08:22
November is ook te kort dag, waarschijnlijk wordt het december...

Kim Wilson
24 oktober 2008, 08:32
Da's gunstig! Neem ik lekker mijn JTM mee!

TimmU
24 oktober 2008, 08:41
Goed excuus om een nieuwe amp te kopen!:D

Kim Wilson
24 oktober 2008, 08:43
Hé, idd! Kan ik hem gelijk inruilen! Goeie tip, Tim!

TimmU
24 oktober 2008, 09:04
Hahaha. Ik had het meer over voor mezelf, dat het voor mij een goed excuus is om een amp te kopen voor die meeting.
erg obscure peavey's zijn niet zo populair.

rocker_71
24 oktober 2008, 13:19
November is ook te kort dag, waarschijnlijk wordt het december...

Tof, ik denk dat dat voor de meesten wel wat handiger is voor de planning. Ik heb me vorig jaar prima vermaakt, dus ben graag weer van de partij. :hippie:

edit: waarom staat dit onderwerp eigenlijk onder moderne versterkers?

almarvk
24 oktober 2008, 13:22
Ik ga 'm zelfs sluiten. Indien er mee officieel bekend is zal er een topic worden geopend in Offtopic.

@Ieme: kan jij je wensen voor demonstraties PM'en?

Vragen? -> PM!