PDA

View Full Version : rare vraag graag hulp



guitarfreakrobert
23 oktober 2008, 12:50
Hey mensen,
Ik heb een rare vraag, ik onlangs een superstrat gemaakt. Warmoth neck, duncan mini hums, 1 keer jb en 2 keer little 59. Amp is blues junior.
De vraag: zodra ik mijn nieuwe superstrat inplug, lijkt het wel of mijn junior het niet aankan, geluiden alsof de speaker stuk is. Plug ik mijn andere gitaren in:van zandt single coil true vintage plug niets geen probleem
G&L tribute ook met single coils nada probleem

p.s voor de duidelijkheid het zijn stratocasters met een standaart blues junior

alvast bedankt voor de hulp

greetzzzz robert

TimmU
23 oktober 2008, 12:57
klinkt als een probleem met je gitaar. té hoge output lijkt me sterk, en daar gaan je speakers niet raar van doen, eerst je amp . Je moet dan ook wel goed je best doen.

guitarfreakrobert
23 oktober 2008, 12:59
klinkt als een probleem met je gitaar. té hoge output lijkt me sterk, en daar gaan je speakers niet raar van doen, eerst je amp . Je moet dan ook wel goed je best doen.

dat was ook mijn eerste gedachte thanks man nog meer ideeen iemand
\greetzz robert

ieme
23 oktober 2008, 17:19
kun je je gitaar op een andere amp testen? dan weten we zeker dat t aan je gitaar ligt.. zoals ik vermoed heb je een soldeerfoutje gemaakt....

guitarfreakrobert
23 oktober 2008, 18:14
Het mankement niet te geloven een klein stukje 0.00 staalwol waar ik altijd de fretten en board schoonmaak had de 2 magneten van de humbucker en de dikke e snaar geraakt bijma niet te zien tata jonge jonge wat stom zo iets maar goed lekker gitaartje te worden

greetzzz robert

Mitch
23 oktober 2008, 19:07
En nu nog eens met een punt en een komma zodat wij het ook begrijpen :???:

Dirk_Hendrik
23 oktober 2008, 19:11
Het mankement ? Niet te geloven! Een klein stukje 0.00 staalwol, waar ik altijd de fretten en board schoonmaak, had de 2 magneten van de humbucker en de dikke e snaar geraakt. Bijna niet te zien. Tata,jonge jonge,wat stom zoiets. Maar goed, lekker gitaartje te worden.

Groeten, Robert

Zoiets misschien?

guitarfreakrobert
23 oktober 2008, 20:45
Sorry, ik was een beetje erg blij dat ik het eindelijk gevonden had dus snel schrijven en hup spelen dus.,................ Sorry mensen
greetzz Robert

JelmerOnGuitar
24 oktober 2008, 10:32
Sorry, ik was een beetje erg blij dat ik het eindelijk gevonden had dus snel schrijven en hup spelen dus.,................ Sorry mensen
greetzz Robert
Hahahaha wat kut is dat, ellenlang zoeken naar de fout, blijkt het zoiets kuts..
Naja hij doet het weer!:D

guitarfreakrobert
24 oktober 2008, 12:12
Hahahaha wat kut is dat, ellenlang zoeken naar de fout, blijkt het zoiets kuts..
Naja hij doet het weer!:D

Ja man ,altijd het laatste wat je niet verwacht, maar het was de moeite hoor

greetzzz Robert