PDA

View Full Version : G-Major knop kapot!



music-maker
22 oktober 2008, 22:13
Hallo Muziekvrienden!

Bij mij is de rechter draaiknop van mijn TC zojuist afgebroken :mad: waardoor ik niet meer kan enteren en de knop niet meer hecht aan het apparaat..

Heeft iemand enig idee waar ik dit onderdeeltje kan bestellen?

Alvast bedankt!

Liquid_Metal
22 oktober 2008, 22:35
dat was dus ook het geval bij de allereerste g-major waar ik bij ging kijken. totaal geen ervaring met het toestel maar gelúkkig grondig getest (ik vraag me af of de verkoper het niet wist of het verzweeg). Het blijkt dus vaker voor te komen.
Hopelijk is er een TCE leverancier in Nederland. Anders zul je uit de VS oid moeten bestellen.

tjonk
23 oktober 2008, 10:13
TC is Zweeds of Deens dacht ik dus dat zal niet te lang moeten duren. Ze worden wel in Azie gemaakt dus ik weet niet of het onderdeeltje (als het bestelt kan worden) daar vandaan moet komen. Die van mij is gelukkig nog heel (klopt heel erg hard op hout en doet zijn hand pijn) ik hoor wel dat ze heel breekbaar zijn?

Groeten Tim

Bernd Veenema
23 oktober 2008, 15:03
Hoi,

Die knoppen gaan vaak stuk bij de G-major. Gewoon even een nederlandse TC-electronics dealer bellen. Je kunt die knoppen daar vast wel bestellen. Bij sommige dealers zijn ze zelfs uit voorraad leverbaar geloof ik. Probeer Muziekhuis Westerhaven anders eens.