PDA

View Full Version : It is I, Gezwellis!



gezwellis
22 oktober 2008, 00:24
Hallo,
Ik ben nieuw in het forum, maar niet met de site. Zo'n 15 jaar pruts ik reeds met mijn twee fenders en heb sinds kort eindelijk een band opgestart. Allemaal knoeiers eigenlijk, maar tis fun!
Antwerpen is waar ik woon, ik ben 29 jaar oud. Ik zit tjokvol vragen en hoop hier een beetje info te delen met andere siteleden!

richwoodplayer
22 oktober 2008, 00:40
welkom!

info kan je hier genoeg krijgen!
en de vragen krijg je ook wel een antwoord op;)

veel plezier!

grayfink
22 oktober 2008, 09:28
Walgelijke naam.

gezwellis
22 oktober 2008, 09:39
Dankje,
Ik doe mijn best...

bert k
22 oktober 2008, 09:39
Ja, inderdaad. Was dat humor?

M Kactus
22 oktober 2008, 09:40
Walgelijke naam.

En ook een hartelijk welkom van mij :) Ben je van 't Stad zelf ?

bert k
22 oktober 2008, 10:46
Toch ff een serieus vraagje. Waarom die nickname? Het doet me denken aan gezwellen en tumoren, helemaal niet leuk of zo.

gezwellis
22 oktober 2008, 11:18
Je zit er pal op; heb ooit een parasiet in mn hoofd gehad, en mn naam is Ellis, vandaar...
Ben kerngezond nu hoor!

Ik ben van Hove, 8km van Antwerpen, btw. Veel Belgen hier toch he? tIs een mooie site...

grayfink
22 oktober 2008, 12:24
Je zit er pal op; heb ooit een parasiet in mn hoofd gehad, en mn naam is Ellis, vandaar...
Ben kerngezond nu hoor!

Ik ben van Hove, 8km van Antwerpen, btw. Veel Belgen hier toch he? tIs een mooie site...
Die uitleg maakt je naam begrijpelijk. Neemt niet weg dat ik het nog steeds geen fijne naam vind. Het roept onprettige associaties met kanker op. Een ziekte waar ik en vele anderen veel te veel mee geconfronteerd worden. Hoe dan ook, goed dat je er zelf goed uit bent gekomen en veel plezier op het forum. :)