PDA

View Full Version : bassbitch II



harrie-beton
21 oktober 2008, 21:41
Poe Poe.

http://nl.youtube.com/watch?v=mIFFRHBCPzA&NR=1

DeiDRagonas
21 oktober 2008, 22:37
Vrouwelijke bassisten zijn zooo sexy. Kijk ook hoe die basgitaar en haar lichaam elkaar complimenteren. Altijd al een zwak voor bassistes gehad (en helemaal als ze dan ook nog lekker stoer zijn). Heb alleen altijd de neiging om dat de persoon in kwestie ook te gaan vertellen.. Hoe sexy ze wel niet is op zo'n moment.. Kijken ze toch wel raar van op heb ik gemerkt.

lol, R.

Fuhgawz
22 oktober 2008, 00:10
Maar wat een saaie grafmuziek is dat zeg, bahbah, het oor wil ook wat. ;)

BamBuFan1
22 oktober 2008, 00:32
Maar wat een saaie grafmuziek is dat zeg, bahbah, het oor wil ook wat. ;)

Het is ook niet bepaald mijn smaak, maar ze kan wel bassen!

Tristan
22 oktober 2008, 00:55
Euh, Jeff Beck man, waanzinnige gitarist...
Die stembuigingen en nuances die hij maakt, en dat alleen met een gitaar en een amp...
Die bassiste vind ik een stuk...
minder...
Kan wel bassen, maar boeit me echt...
geen reet...
Saaie loopjes, slechte sound, speelt goed, net als de zoveelste afgeschoolde Jazz Conservatorium student, maar muzikaal stelt het maar weinig voor vind ik...

vulvasonic
22 oktober 2008, 02:15
De bassiste doet het leuk. Kan me voorstellen dat je in haar situatie stijf staat van de zenuwen, naast Jeff Beck.

En tsja...., Jeff Beck. Op deze opname, toevallig ook nog mijn lievelingsnummer van hem (nou ja, niet echt, maar toch...), laat hij wederom horen waarom hij voor mij de gitarist is die me het meest raakt. Alles wat hij doet, het spelen met timing, dynamiek, de bewust gespeelde 'valsige' frases, het snijdt me recht in mijn ziel. Hij is een van de zeer zeldzame gitaristen die me met zijn spel serieus weet te ontroeren.

Ik ben wederom geraakt... :dontgeti:

stinkhippie
22 oktober 2008, 12:32
amen! hail to beck!

arjanb01
22 oktober 2008, 12:51
Knap gespeeld, ongetwijfeld een zwaar opgeleide conservatorium bassiste, maar ik vind haar niet echt sexy moet ik zeggen. Die bassiste die vroeger bij de smashing pumpkins zat had meer sex appeal voor mij !

gitaarvrouwtje
22 oktober 2008, 13:21
ik vond tina weymouth altijd te gek, de bassiste van talking heads
http://nl.youtube.com/watch?v=kBQVTUIFaHQ

niet erg sexy in een te grote grijze overal , maar wat een powerlady

Harry
22 oktober 2008, 13:22
kijk dan ook even op youtube naar filmpjes van Lydia Kaboesj!

DeiDRagonas
22 oktober 2008, 14:08
Knap gespeeld, ongetwijfeld een zwaar opgeleide conservatorium bassiste, maar ik vind haar niet echt sexy moet ik zeggen. Die bassiste die vroeger bij de smashing pumpkins zat had meer sex appeal voor mij !

Het is een zwak van me... ALLE bassistes die beter, of net zo goed als mij spelen zijn sexy!!

R

Das Schaap
22 oktober 2008, 15:10
Knap gespeeld, ongetwijfeld een zwaar opgeleide conservatorium bassiste, maar ik vind haar niet echt sexy moet ik zeggen. Die bassiste die vroeger bij de smashing pumpkins zat had meer sex appeal voor mij !

http://nl.youtube.com/watch?v=wK03pYCLJho&feature=related

Blijkbaar dus totaal niet.:hippie:
Gewoon iemand die op relatief jonge leeftijd al helemaal voor muziek besloot te gaan.

gitaarvrouwtje
22 oktober 2008, 16:31
als je op haar site leest zie je dat ze toen ze 14 was gitaar ging spelen en iets van twee jaar later, geloof ik, overging op bas, met 20 jaar was ze al behoorlijk goed bezig, ik denk echt dat dit een natuurtalent is

Tristan
22 oktober 2008, 21:58
Hmm, weet ik niet, waarom speelt ze dan van die standaard dingen en lijkt ze niet echt een sterke muzikale visie te hebben?
Okee, voor sommige mensen kan het ook een doel zijn om juist als sessiemuzikant op het podium komen te staan met gasten als Vinni Colaiuta en Jeff Beck enzo, maar als je echt talent hebt of echt iets te zeggen hebt met je muziek dan doe je jezelf wel tekort als dat je voornaamste doel is denk ik...

beruk
23 oktober 2008, 13:30
Laat ze nu een eigen trio hebben!The Tal Wilkenfield Trio...

gitaarvrouwtje
23 oktober 2008, 16:23
een talent uit zich niet alleen in een muzikale visie die anders is maar ook in t beheersen van een instrument
ik vind persoonlijk wel dat ze met veel gevoel speelt en ook behoorlijk virtuoos is, haar eigen composities vind ik ook behoorlijk goed en je wordt niet zomaar in bass player gekozen tot The Year's Most Exciting New Player" for 2008

heb t overigens even nagezocht en inderdaad heeft ze los angeles music academy gedaan, maar t is wel iemand die een muziekinstrument oppakt en t gewoon "kan" dat noem ik wel talent.

stonerdaf
25 oktober 2008, 10:38
Dé bassiste die er met kop en schouders boven uitsteekt imho, is Paz Lenchantin, bekend van o.a. A Perfect Circle en Zwan, maar ook solo een donders knappe artieste.

http://www.youtube.com/watch?v=yZpvFyXg88Q

Han S
25 oktober 2008, 11:52
Er is maar één echte bassbitch en dat is onze Marlene, punt!

JohnLord
26 oktober 2008, 14:09
Vrouwelijke bassisten zijn zooo sexy. Kijk ook hoe die basgitaar en haar lichaam elkaar complimenteren. Altijd al een zwak voor bassistes gehad (en helemaal als ze dan ook nog lekker stoer zijn). Heb alleen altijd de neiging om dat de persoon in kwestie ook te gaan vertellen.. Hoe sexy ze wel niet is op zo'n moment.. Kijken ze toch wel raar van op heb ik gemerkt.

lol, R.

je bedoelt complementeren, is toch echt heel iets anders!:)

DeiDRagonas
26 oktober 2008, 14:15
je bedoelt complementeren, is toch echt heel iets anders!:)

Dat ja.. Ik twijfelde al. Maar thanx.

R

hansli
27 oktober 2008, 20:25
vrouwen op de bas, heerlijk, en veel bassistes zijn echt erg goed, zoals Gail Ann Dorsey, maar het allerlekkerst is natuurlijk Suzi Quattro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tupelo
27 oktober 2008, 21:46
Ze speelt lekker, boel zit ook wel fijn in het hemd, maar haar gezicht is als dat van de wicked witch from the east..

Maar uhh.. wel een gaaf stukje muziek zo bij elkaar. :)

euroboy
31 oktober 2008, 22:43
Er is maar één echte bassbitch en dat is onze Marlene, punt!



De echte bassbitch is charlotte cooper van de subways:satisfie: Mooi, gek, rock n roll!

repelsteeltje
9 november 2008, 23:07
De bassiste doet het leuk. Kan me voorstellen dat je in haar situatie stijf staat van de zenuwen, naast Jeff Beck.

En tsja...., Jeff Beck. Op deze opname, toevallig ook nog mijn lievelingsnummer van hem (nou ja, niet echt, maar toch...), laat hij wederom horen waarom hij voor mij de gitarist is die me het meest raakt. Alles wat hij doet, het spelen met timing, dynamiek, de bewust gespeelde 'valsige' frases, het snijdt me recht in mijn ziel. Hij is een van de zeer zeldzame gitaristen die me met zijn spel serieus weet te ontroeren.

Ik ben wederom geraakt... :dontgeti:


U haalt me de woorden uit mijn mond,

VanBiLL.com
16 december 2008, 20:52
edit: oeps Bumb sorrie...

Ik vond een verdraaid lekker stuk (uhm - muziek), en Tal mag er ook best wezen: damn, alle meiden mogen wat mij betreft een (bass)gitaar dragen, phoe:

http://www.geocities.com/vaughn613/tal.jpg

'K zeg maar zo, "k zou er liever mee in bed liggen als met 40° koorts".
http://farm2.static.flickr.com/1056/1345211665_88ab33ebd6.jpg?v=0

Anyhow, geweldig duo, mooi stukkie muziek:
http://www.modernguitars.com/imagefiles/2007xr/beck3.gif

paulusdeBKB
10 maart 2009, 21:35
Lol, ze draagt op deze twee foto's hetzelfde shirtje, en iets zegt mij dat ze niet op dezelfde dag genomen zijn :)

Maar goed, altijd on tour, maar 1 koffertje met kleren bij zich... ik begrijp het ook wel.

hole
11 maart 2009, 08:16
AAAHH!!!

NU snap ik pas waarom aan de bovenkant van een (bas)gitaar zo'n golfje zit......:dontgeti:

Rinze
11 maart 2009, 09:42
AAAHH!!!

NU snap ik pas waarom aan de bovenkant van een (bas)gitaar zo'n golfje zit......:dontgeti:

Die bas boft.

eggen_h
15 maart 2009, 11:35
ik stel een muzikale ban voor wat betreft tristan. muzikaal niet bijzonder? standaard loopjes? waar heb je het over???

fucking goed spelen, dat doet ze, vette shit!

en ja, ze zal wel een conservatorium opleiding hebben, dus dat staat garant voor ongeinspireerd, niet vanuit het hart, spelen??
wat een onzin gast!

op zo'n niveau als wilkenfeld is het juist goed toch om naar een muziek opleiding te gaan en mensen met een zelfde niveau en denkwerk te ontmoeten, inspiratie vanuit je omgeving is belangrijk lijkt me zo.

en spelen met vinnie colaiuta een slecht doel? hmm lijkt mij niet.. zou ik toch wel een spreekwoordelijke moord voor doen hoor. maar ik zou het niet durven denk ik, zij heeft zo'n hoog niveau dat ze dat kan, menig mens niet.

haar doel is denk ik gewoon lekker spelen, mooie muziek maken, en ja; op dat niveau gaat dat alleen met mensen als beck, colaiuta etc. soort zoekt soort.

kusje