PDA

View Full Version : Iemand tips?



fredo001
21 oktober 2008, 21:10
Hey allemaal,

Bijna een jaar geleden heb ik mn linker wijsvinger gebroken ehad toen ik ruzie zocht met mn oudere broer :satisfie:
Nu als ik iets langer gtaar heb gespeeld, misschien n half uur, krijg ik kampen in die vinger en kan ik niet meer doorgaan.
Hoewel dat zonde is omdat ik veel meer spelen wil, haha
Heet iemand tips? Misschien oefeningen die ik kan dan om mn vinger weer sterk te maken.

Alvast bedankt he

Jay75
21 oktober 2008, 21:13
Neem een vriendin ;)

fredo001
21 oktober 2008, 21:17
haha nice..

PGR
21 oktober 2008, 21:18
Enkeltje huisarts/fysio lijkt me wel handig... in plaats van zelf wat te hobby-en.

bert k
21 oktober 2008, 21:21
Gaat naar Diversen.

Pais
21 oktober 2008, 22:28
Hey allemaal,

Bijna een jaar geleden heb ik mn linker wijsvinger gebroken ehad toen ik ruzie zocht met mn oudere broer :satisfie:
Nu als ik iets langer gtaar heb gespeeld, misschien n half uur, krijg ik kampen in die vinger en kan ik niet meer doorgaan.
Hoewel dat zonde is omdat ik veel meer spelen wil, haha
Heet iemand tips? Misschien oefeningen die ik kan dan om mn vinger weer sterk te maken.

Alvast bedankt he

En genezen botbreuk kan nog voor veel sorres zorgen als je hem allang voor genezen kan beschouwen. Ik zit momenteel met een zeurende pols, wat een overblijfsel is van complexe breuk van nu al 5 jaar terug.

Mocht je ervoor verzekerd zijn, maak dan gewoon een afspraak met een fysiotherapeut. Mijn ervaring daarmee zijn erg positief.

Succes ermee, ik hoop dat je snel weer pijnloos kan spelen

alexandra
21 oktober 2008, 22:57
Wat de anderen zeggen inderdaad, dokter/fysio.
Denk dat die je het beste op weg kunnen helpen verder ermee.

Madcow
22 oktober 2008, 15:23
Dikke vette plus voor fysiotherapeut. Ik had door te zwaar tillen een knie beschadiging opgelopen. moest wat oefeningen doen (10x rekken) en nu is het aan het minderen(de pijn dus)

fredo001
22 oktober 2008, 21:20
Ah ok dan ga ik mr ns langs bij de beste man.
Danku