PDA

View Full Version : Onderdelen Ibanez FL301 flanger



Jimwoud
21 oktober 2008, 18:03
Kreeg vandaag via de post een Ibanez FL301 flanger MIJ binnen. Gaaf ding, doet het prima. Alleen moet ik nog wat onderdelen hebben.

- Batterij klepje
- 4 schroefjes om de onderkant vast te maken
- ringetje en moertje om de 18VDC input vast te zetten

Waar kan ik dit soort dingen bestellen?

Bedankt,

Jim

Dirk_Hendrik
21 oktober 2008, 18:49
Batterijklepje,
Ebay.com in de gaten houden. Er is daar een verkoper die die dingen regelmatig aanbied voor 14,95 dollar.

Ik ben meerdere malen opmerkingen tegengekomen dat je die dingen "zo bij kunt bestellen". Da's jammergenoeg niet al te waar.

Dirk_Hendrik
21 oktober 2008, 18:50
ps,
volgens mij is MIJ hier triviaal. ;)

Jimwoud
21 oktober 2008, 19:05
ps,
volgens mij is MIJ hier triviaal. ;)

Hoe bedoel je?

Wat is batterijklepje eigenlijk in het Engels? hehe

BamBuFan1
22 oktober 2008, 00:38
Hoe bedoel je?

Wat is batterijklepje eigenlijk in het Engels? hehe

Battery clapje, (cover mag ook). http://web.inter.nl.net/users/watermarck/Smileys/all_coholic.gif

Jimwoud
1 november 2008, 21:26
Bump,

Nog even een vraag over dit pedaal. Hij is 18 volt, kan ik op een of andere manier deze wel gewoon voeden met m'n One Spot? door 2 pluggen te gebruiken oid. Er zit ook zo'n EH dc input op. Is hier dus iets voor te verzinnen of bestaan er van dit soort verloop stekkertjes?

MattellicA
1 november 2008, 21:36
Je kan altijd een voltage doubler bouwen, maar ik gok dat er andere/betere oplossingen voor zijn... :)

Dirk_Hendrik
2 november 2008, 18:08
Je kan altijd een voltage doubler bouwen, maar ik gok dat er andere/betere oplossingen voor zijn... :)

Een voltagedoubler kan, in de normale diyschakelingen die je normaliter tegenkomt, de stroom niet leveren die een flanger nodig heeft.