PDA

View Full Version : Aantal plaatjes per post



AntY
21 oktober 2008, 15:31
Ik heb gisteren mijn bouwverslag geplaats, en me daarbij compleet kapot geergerd aan de plaatjes limiet. Anno 2008 met breedband etc. moeten toch wel meer plaatjes mogelijk zijn? Ik kan nu bijvoorbeeld maar 2 foto's plaatsen en 2 smileys, erg vervelend.

En anders, is hjet niet mogelijk smileys en plaatjes los te koppelen, zodat ik wel 4 foto's kan plaatsen met daarnaast smileys?

gitaarnet
21 oktober 2008, 15:54
dit gaat niet alleen om bandbreedte van gebryikers maar om overzichtelijkheid, smileys en plaatjes worden inderdaad opgeteld, het kan inderdaad wel iets opgehoogd worden

Mr.Fingers
21 oktober 2008, 16:29
Ik ben voor het optrekken van de limiet. Nu niet dat je 100 afbeeldingen in 1 post kwijt kunt, maar "ietsjes meer" zou wel leuk zijn!

bert k
21 oktober 2008, 17:08
Zou het mogelijk (en wenselijk) zijn om plaatjes in quotes uit te zetten? Ik erger me als iemand vijf foto's van zijn nieuwe gitaar post, en dat die dan alle vijf in de volgende post gequoot worden met alleen de vermelding 'mooie gitaar!'

gitaarnet
21 oktober 2008, 18:38
Zou het mogelijk (en wenselijk) zijn om plaatjes in quotes uit te zetten? Ik erger me als iemand vijf foto's van zijn nieuwe gitaar post, en dat die dan alle vijf in de volgende post gequoot worden met alleen de vermelding 'mooie gitaar!'

lijkt me inderdaad wenselijk, puntje op TO DO lijst

RoelTM
21 oktober 2008, 20:53
Zou het mogelijk (en wenselijk) zijn om plaatjes in quotes uit te zetten? Ik erger me als iemand vijf foto's van zijn nieuwe gitaar post, en dat die dan alle vijf in de volgende post gequoot worden met alleen de vermelding 'mooie gitaar!'
of een miniatuur daarvan, zodat men nog wel weet waarop de quote slaat?

Pais
21 oktober 2008, 21:15
of een miniatuur daarvan, zodat men nog wel weet waarop de quote slaat?

SInds de forum update is er een knop in de quotes bijgekomen, wat een link is naar betreffend bericht. Heel handig!

Rude Perception
21 oktober 2008, 21:31
SInds de forum update is er een knop in de quotes bijgekomen, wat een link is naar betreffend bericht. Heel handig!


of een miniatuur daarvan, zodat men nog wel weet waarop de quote slaat?
he, die was me nog niet eens opgevallen. Zeker handig. Dan kunnen zeker de plaatjes uit de quotes wat mij betreft.

Ace 1.15.19
22 oktober 2008, 01:14
SInds de forum update is er een knop in de quotes bijgekomen, wat een link is naar betreffend bericht. Heel handig!
Opzich best leuk, maar stel dat je een topic leest van 150 pagina's, en je leest op pagina 98 een quote van pagina 18. Dan klik je op dat pijltje en toevallig heb je even niet opgelet op welke bladzijde je aan het lezen was. Dan kan je weer op gaan zoeken waar je gebleven was, want je kan niet op de "volgende" knop van je internet browser klikken.

Jeroen_TRC
22 oktober 2008, 07:41
Eh nee maar wel op de 'vorige' :satisfie:
Dat werkt gewoon hoor.

Ace 1.15.19
23 oktober 2008, 23:05
Eh nee maar wel op de 'vorige' :satisfie:
Dat werkt gewoon hoor.
Ik ga me in een heel klein donker hoekje even ontzettend zitten schamen... :hippie:

Martijn-w
28 juli 2009, 15:51
Zou het mogelijk (en wenselijk) zijn om plaatjes in quotes uit te zetten? Ik erger me als iemand vijf foto's van zijn nieuwe gitaar post, en dat die dan alle vijf in de volgende post gequoot worden met alleen de vermelding 'mooie gitaar!'

Een enorme kick, maar is hier nog aan gewerkt? Ik kan het namelijk nergens vinden.