PDA

View Full Version : Nieuwe bandleden voor de William E-Street Bluesband (omg. Zwolle-Meppel)



Kim Wilson
21 oktober 2008, 10:46
De William E-Street Bluesband is inmiddels een redelijk bekende naam in het circuit. Met gemiddeld 8 optredens per jaar is de agenda niet overvol, maar het is wel altijd een feest om weer te mogen spelen. Begin 2006 is de cd "Get set!!" uitgebracht, een album met 12 nummers in uiteenlopende stijlen binnen de '50s en '60s blues.

Wegens het heropstarten van de oude band van diverse bandleden, zijn wij (de bassist en de slaggitarist/drummer) hard op zoek naar:

Een sologitarist (evt. ook leadzang)
Een zanger (evt. ook sologitaar)
En een slaggitarist óf een drummer. Ik ben voor beide posities inzetbaar, dus het is een beetje afhankelijk van wat we kunnen vinden.

Wij wonen in Hasselt (Nederland), dus we zoeken bij voorkeur in de regio.

Uitgangspunten:
* leeftijd ca. 25 tot 45 jaar (dit is geen strakke limiet, belangrijk is dat we verder op één lijn liggen)
* optreden eens in de maand
* oefenen voornamelijk van cd, en een keer of 6 per jaar bij elkaar komen
* vervoer vanaf Hasselt naar het optreden is in principe geregeld (busje met chauffeur tot onze beschikking)
* muziekstijl is '50s & '60s rhythm & blues (Westcoast, Chicago, Texas, Jumpblues) met wat uitstapjes naar rock ('n'roll), maar er is ook ruimte voor eigen inbreng
* start van de nieuwe bezetting liefst vanaf de zomervakantie 2009

Heb je interesse, kun je contact opnemen met mij (Hans Jansen) via mail (hans-janet@hetnet.nl), via de site (www.wes-bluesband.com (http://www.wes-bluesband.com), dit loopt via het management, maar komt ook wel weer bij mij terecht) of via PM. Tevens kun je op de site wat muziek en achtergrondinfo vinden over onze band.