PDA

View Full Version : filmpje uit de oude doos jazzy, bluesy ( schaamtelijk )



bagheera
20 oktober 2008, 16:02
hey iedereen,

ik post hier een link naar een youtube filmpje meer bepaald, mijn filmpje.
Ik wou het eigelijk nooit laten zien omdat ik het niet goed vind.
Vorig jaar opgenomen.

Waarom vind ik het niet goed:
Te weinig afwisseling
te veel fouten ( ik deed nu ook wel niet zo hard mijn best hoor )
ik probeerde een paar dingen voor het eerst en die zijn mislukt.

Het is niet zo'n goede amp dus het geluid valt tegen, mede doordat het met een foto camera is opgenomen

Waarom post ik het dan toch :
omdat er op dailymotion toch goede commentaar op gegeven word
en op you tube ook dus ik dacht zal ik toch maar even kijken wat ze er hier van vinden

wees niet te hard voor mij dit is geen weergave van mijn kunnen, maar ik ben wel benieuwd :listen:
http://nl.youtube.com/watch?v=jGcyOMsSxw4

bagheera
20 oktober 2008, 16:22
niemand ?
:???:

marter544
20 oktober 2008, 17:03
Verkeerde subforum, en als er na 20 minuten nog niet gereageerd is, is dat geen ramp hoor..

bagheera
20 oktober 2008, 23:02
Verkeerde subforum, en als er na 20 minuten nog niet gereageerd is, is dat geen ramp hoor..

welk subforum moet ik dan gebruiken.

Neen tuurlijk geen ramp alleen moet ik terug gaan werken 's avonds en dan ben ik nogal ongeduldig op reacties :hippie:

teajay
21 oktober 2008, 01:25
mwaa.. kan aan mij liggen, maar hoor weinig variatie. Alsof ik in de lift sta.

Maar goed, blijven oefenen.

aaronstonebeat
21 oktober 2008, 01:48
Leuk man, dapper! Ik ben niet zo'n jazzpersoon maar ik zit vergenoegd te kijken en te luisteren wat je doet. Ga zo door!

Ik vraag me alleen af waarom je je bends omlaag doet, op de dunne snaren. Dan val je toch van de toets af als je echt doorzet? Ik deed dat zelf ooit ook, vooral omdat ik vibrato omhoog niet kon, alleen maar omlaag. Totdat ik het ook de andere kant op leerde. Ging stukken beter hoor.

bagheera
21 oktober 2008, 15:31
hey dank u voor de reacties al het is ondertussen al een tijdje geleden dat het opgenomen is ( al doe ik die bends nog altijd omlaag, maar ik zal eraan werken :noob: )

Ook ik vind dat er een beetje weinig variatie inzit maar ja dat stond ook in de inleiding.

maar ik zeg het bedankt voor de reacties kritiek is goed en ik heb nog een lange weg te gaan

Tho
21 oktober 2008, 16:31
Ik zal eerlijk zijn: Ik vind het verschrikkelijk saai en slecht gespeeld :hippie:

bagheera
21 oktober 2008, 23:26
Ik zal eerlijk zijn: Ik vind het verschrikkelijk saai en slecht gespeeld :hippie:

ik waardeer je eerlijkheid tho.:seriousf:
gelukkig heb ik dat stadium al lang achter mij gelaten :cheerup:

ik zal ( wanneer ik een deftige camera heb ) nog wel eens iets filmen
als je toch nog muziek van me wilt horen kan dat om
http://www.myspace.com/teaforfive ik speel gitaar al de gitaar wat je hoort dat ben ik. Het zou wel nog een beter gemixt moeten worden enzo en de zangeres had een slechte dag. Ach ja eigelijk niets bijzonders hoor.


groeten

chefdaniel
22 oktober 2008, 10:14
hartstikke lekker nummer op myspace, alleen die jazz en latin invloeden? ik hoor ze niet, maar het is zeker een goeie song.

groet, daan

bagheera
22 oktober 2008, 15:29
hartstikke lekker nummer op myspace, alleen die jazz en latin invloeden? ik hoor ze niet, maar het is zeker een goeie song.

groet, daan

Ja ik weet het bij dat nummer zijn ze niet helemaal te horen :listen:
maar die nummers staan nog niet op SABAM zodra dat wel het geval is gooi ik ze er wel op hoor

alexandra
22 oktober 2008, 16:35
Ik vind het best aardig gedaan, maar niet echt je van het. :chicken: