PDA

View Full Version : Groen gras



vpilot
20 oktober 2008, 13:34
Hallo allemaal,

Nieuw groentje meld zich :gitarist:

Ben onder het mom van "nooit te oud" (35) nu 'es serieus met electrische gitaar begonnen. Bij het opruimen van de zolder kwam ik opeens mijn ouwe ragbak tegen.. een verbouwd strat model die ik ooit van een vriend kado gekregen had. Klinkt voor geen meter, maar goed genoeg voor vingeroefeningen en leren grijpen/wisselen van akkoorden. Daarnaast ben ik gelijk op zoek gegaan naar een nieuwe gitaar, eentje waarmee ik me - wanneer mijn spel goed genoeg is - zonder al teveel schaamte in het openbaar zou durven tonen.
Ik ben d'r al eentje tegengekomen en op gespeeld, maar ik vertel er wel meer over (met plaatjes en zo) zodra ik ook daadwerkelijk eigenaar mag worden van het ding. Moet een beetje rekening houden met factor "gezin", zeg maar.

Ik vind de stijl van Black Crows wel heel vet, en sommige nummers van Metallica. Mijn eigen speelwens zal zich denk ik nog wel moeten ontwikkelen, dus wat ik uiteindelijk het liefste zou willen spelen kan ik nog niet goed zeggen.

Wil je meer weten, vraag gerust.

Groetjes,

Sander

Harry
20 oktober 2008, 16:08
hoi en welkom! Succes met je zoektocht naar een nieuwe gitaar. Probeer er zoveel mogelijk uit zou ik zeggen, dan zit ervast wel iets voor je tussen...

vpilot
23 oktober 2008, 10:56
Thx Harry!

Ik heb gisteren nog contact gehad met de winkel en ze zijn super behulpzaam! Ze houden de gitaar die ik heb geprobeerd voor me vast zodat ik 'em zaterdag kan ophalen. Echt super. Het is trouwens een Epiphone Wilshire geworden, niet de vintage maar de re-issue. Cherry red. Zodra ik 'em in huis heb zal ik wat plaatjes schieten.

Ik heb nog zo mega veel te leren, maar met deze gitaar zal het volgens mij een leuke ontdekkingsreis worden :jam:

Harry
23 oktober 2008, 11:25
leuk spul, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's, dus als je een topic in Gitaren aan wilt maken kunnen we 'm bewonderen.