PDA

View Full Version : Metallica op 30-03-09 in Ahoy



cosmos
20 oktober 2008, 12:23
Voorverkoop vanaf 25 oktober. http://metallica.com/index.asp?item=601488

Bins
20 oktober 2008, 12:57
Pfff, zeker weer die internet crisis kaartverkoop? Ik ga het toch mar weer proberen :)

allochthomas
20 oktober 2008, 13:30
vet. ook maar eens een gokje wagen.

rickert
21 oktober 2008, 12:56
Sapperdeflap, helemaal overheen gekeken! Ik gaat het ook proberen!

Bins
21 oktober 2008, 13:10
Shit ik ben er helemaal niet zaterdag :(

hendrix2
21 oktober 2008, 13:40
Sapperdeflap, helemaal overheen gekeken! Ik gaat het ook proberen!

hier waren de staanplaatsen al na een paar minuten allemaal weg. Server was helemaal onbereikbaar.
Ik vind het kut... ik weiger echter om op marktplaats ofzo kaarten te kopen, dan maar geen metallica voor mij dit jaar (heb ze gelukkig al een aantal maal gezien).

Ik zeg: gepersonaliseerde tickets! Geen gezeik meer met mannekes die er geld aan willen verdienen!

Strangegun
21 oktober 2008, 15:10
heb gehoord dat Machine Head het voorprogramma is.. ?

Mr.Fingers
21 oktober 2008, 16:16
hier waren de staanplaatsen al na een paar minuten allemaal weg. Server was helemaal onbereikbaar.
Ik vind het kut... ik weiger echter om op marktplaats ofzo kaarten te kopen, dan maar geen metallica voor mij dit jaar (heb ze gelukkig al een aantal maal gezien).

Ik zeg: gepersonaliseerde tickets! Geen gezeik meer met mannekes die er geld aan willen verdienen!

Ik zeg: "gelimiteerde maximumprijzen (reële prijs + reservatiekosten)", en het strafbaar om er meer voor te vragen, onder het principe van "Wie niet horen wil, moet voelen"

Jason34
21 oktober 2008, 16:53
Weer die #$%^&#$ Ahoy. Wat is dat toch met die ballentent? :sneaky:

cosmos
21 oktober 2008, 17:16
Wat had je dan gewild? Amsterdam Arena? Gelredrama?

JipStoop
21 oktober 2008, 17:26
Voorprogramma is Machine Head en The Sword volgens Livenation

Jason34
21 oktober 2008, 17:54
Wat had je dan gewild? Amsterdam Arena? Gelredrama?

Heineken Music Hall :cheerup:

JipStoop
21 oktober 2008, 18:15
Melkweg zou leuk zijn

berolios
21 oktober 2008, 18:26
[...]Gelredrama?
In het Gelredome kun je (voor een stadion) prima sound maken, kan ik je uit ervaring zeggen! Veeeel beter dan Ahoy of ArenA !! De BBB (Bijlmer Bier Bak) blijft natuurlijk wel het fijnste... een genot om in te mixen!

RRRobin
21 oktober 2008, 18:29
Vraag me af wat er mis is met de conventionele manier van kaarten verkopen.. (naast dat die crappy internetverkoop een stuk goedkoper is voor die gasten)

Hoop er in ieder geval bij te zijn!

ieme
21 oktober 2008, 19:36
maakt mij niet uit HOE ze verkocht worden maar aan WIE ze verkocht worden, mensen die ze voor handel kopen moeten ze gelijk doodknuppelen!

Mr.Fingers
21 oktober 2008, 21:02
maakt mij niet uit HOE ze verkocht worden maar aan WIE ze verkocht worden, mensen die ze voor handel kopen moeten ze gelijk doodknuppelen!

Wel eerst even exporteren naar een Canadese ijsschots, dan hebben die zeehondpups er ook nog iets aan :D

cosmos
22 oktober 2008, 12:48
In het Gelredome kun je (voor een stadion) prima sound maken, kan ik je uit ervaring zeggen! Veeeel beter dan Ahoy of ArenA !! De BBB (Bijlmer Bier Bak) blijft natuurlijk wel het fijnste... een genot om in te mixen!

Dan zou het mooi zijn als jij daar voortaan het geluid doet. Want tot nu toe (Metallica, Faithless, Madonna, Radiohead, etc.) was het daar nog niet best..

thierry1982
22 oktober 2008, 13:49
Ik ga proberen kaartjes te scoren! Heb er zin an!

Jason34
22 oktober 2008, 14:58
Dan zou het mooi zijn als jij daar voortaan het geluid doet. Want tot nu toe (Metallica, Faithless, Madonna, Radiohead, etc.) was het daar nog niet best..

Ik vond het geluid in Arnhem anders best aardig bij Roger Waters en Coldplay, in ieder geval beter dan de Ahoy. Maar hoe dan ook kan Metallica soms leuke albums maken maar live zijn ze meestal een zware afgang. Dus waar ze ook spelen, Metallica klinkt toch voor geen meter.

Philippe
22 oktober 2008, 15:29
maar live zijn ze meestal een zware afgang. Dus waar ze ook spelen, Metallica klinkt toch voor geen meter.

Hier moet ik echt even smakelijk om lachen :confused:. Metallica staat bekend als één van de meest energieke, publiekopzwepende bands die er is.
Ok, ze spelen niet meer zo strak en bruut als 20 jaar geleden, maar van een afgang kun je totaal niet spreken. Het klinkt allemaal nog prima.
Maar dat is mijn mening.

Ik ben blij dat ik bij de Metclub zit. Geen overbelaste server voor mij :dance:

Jason34
22 oktober 2008, 16:18
Hier moet ik echt even smakelijk om lachen :confused:. Metallica staat bekend als één van de meest energieke, publiekopzwepende bands die er is.


S&M wel eens gehoord dan? Als ik ergens om moet lachen was dat het wel. Begrijp me niet verkeerd, misschien was mijn reactie ietwat overdreven, Ik vind Metallica echt wel een goeie band maar ik vind de kwaliteit van vele live concerten ondermaats, vaak is het een brei van scheurgeluiden waar de zang niet meer bovenuit kan komen, en soms klinkt het wel weer goed zoals op rock am ring in 2006. Bij metallica is dat altijd maar afwachten in tegenstelling tot bijv. bands als Iron Maiden of AC/DC waar je er vanuit kan gaan dat je een topshow voorgeschoteld krijgt.

Rocket_Sauce
22 oktober 2008, 17:40
S&M was dan ook in hun mindere periode. Weleens Live Shit beluisterd?

Jason34
22 oktober 2008, 21:40
S&M was dan ook in hun mindere periode. Weleens Live Shit beluisterd?

Dat bedoel ik dus, hun "mindere periode". Daar heeft Metallica helaas iets te vaak last van. Maar ik moet zeggen dat Death Magnetic een behoorlijke plaat is. (er is nog hoop dus)

JipStoop
22 oktober 2008, 21:56
Ik heb de dubbel dvd van het concert in Den Bosch uit 1992, en ik snap precies waar het over gaat als er gesproken wordt over dat de zang niet boven het instrumentgeweld uitkomt :)

Maar geweldig concert, dat wel.

ibr
22 oktober 2008, 22:09
Wel jammer dan dat je niet met een grote groep kunt gaan omdat je maar 2 kaartjes tegelijkertijd mag kopen. Nu weet je dus niet of iedereen kaartjes kan kopen omdat het waarschijnlijk weer binnen 12 seconden is uitverkocht :seriousf: ...
Maar het wordt zonder twijfel weer een grootse show. En dat de zang niet boven de herrie uitkomt hoor je pas in de opnames, als je er live bij staat klinkt het meesterlijk!

Philippe
23 oktober 2008, 17:14
Ticket is als PDF gemailt en al uitgeprint en in een mapje gedaan :dance:

Metclub bedankt. En fuck Ticketmaster met hun zaterdagochtend kut onlineverkoop.

Ik wens iedereen uit de grond van mijn hart veel succes zaterdag. In Antwerpen waren blijkbaar de helft van de kaarten al opgegaan aan clubbers, dus je zal zaterdag echt moeten knokken voor een kaartje.

allochthomas
23 oktober 2008, 18:00
hoe werkt het met de fanclub presale? krijg steeds geen link waar ik kan bestellen.

*edit: ik zit weer met mn reet te kijken zeg. 2 kaartjes zijn aangekomen.

vincent136
23 oktober 2008, 18:45
Dan zou het mooi zijn als jij daar voortaan het geluid doet. Want tot nu toe (Metallica, Faithless, Madonna, Radiohead, etc.) was het daar nog niet best..

Radiohead heeft daar nog nooit gestaan ;)

Die waren in het Goffertpark met een eigen tent. Dat geluid was dar goed, ik heb er nog hele goede audio opnames van en die klinken als een klok.

Gelredome klinkt verder ook hopeloos, na 3 jaar EO Jongerendag weet ik genoeg over het geluid daar. Galm, galm, galm...

Hoewel het wel heel erg aan geluidsmannen ligt. Waar de ene band wel goed klinkt, is de andere band volkomen ruk.

Tho
24 oktober 2008, 10:53
iemand ooit van 'The Sword' gehoord??

JelmerOnGuitar
24 oktober 2008, 11:28
S&M wel eens gehoord dan? Als ik ergens om moet lachen was dat het wel. Begrijp me niet verkeerd, misschien was mijn reactie ietwat overdreven, Ik vind Metallica echt wel een goeie band maar ik vind de kwaliteit van vele live concerten ondermaats, vaak is het een brei van scheurgeluiden waar de zang niet meer bovenuit kan komen, en soms klinkt het wel weer goed zoals op rock am ring in 2006. Bij metallica is dat altijd maar afwachten in tegenstelling tot bijv. bands als Iron Maiden of AC/DC waar je er vanuit kan gaan dat je een topshow voorgeschoteld krijgt.
Ik vind S&M juist heel vet, maar ik dnek dat dat vooral komt door het orkest... Toch vind ik dat Metallica daar erg goed speelt, soweiso heel energiek en niet heel veel fouten.. Dat is bij andere optredens wel veel slechter (rock am ring??).. Het aller vetst vind ik toch de live beelden uit 1989, het tempo waarmee ze daar Battery en Blackened uitvoeren is echt niet normaal vet!

Op dit moment vind ik ze wat lafjes overkomen, Nieuwe album vind ik vrij goed, maar ik dnek niet dat het live heel vet zal zijn, ik ga er dus ook niet heel ofzo...
Ik dnek dat het ook te maken heeft met smaak, ik ben momenteel niet echt into metallica, vandaar dak ook niet ga.

Maar ik blijf erbij, S&M vind ik een van de vetste dingen van Metallica

vincent136
24 oktober 2008, 11:38
haha, als ze de sound van hun laatste album live willen creëren moeten ze zo'n beetje een aanhanger vol compressors meenemen :cheerup:

happynjitram
24 oktober 2008, 12:43
iemand ooit van 'The Sword' gehoord??

Gave band! Jonge jongens met een band die zo uit de eind jaren 70 zou kunnen komen. Beetje black sabbath alleen dan wat harder. Zoek maar even wat op youtube.

JelmerOnGuitar
24 oktober 2008, 12:44
haha, als ze de sound van hun laatste album live willen creëren moeten ze zo'n beetje een aanhanger vol compressors meenemen :cheerup:
Hahahaha +1 het zou ng welles het einde van Ahoy kunnen betekenen als ze de loudnesswar live ook doorzetten XD..

vincent136
24 oktober 2008, 12:52
Nouja, zijn we ook gelijk weer verlost van de Ahoy toch? :dance:

Philippe
24 oktober 2008, 13:13
Ik ben vooral ook heel erg blij met het voorprogramma.

Machine Head en The Sword is toch wel 10x beter dan 2 jaar geleden met trivium, bullet for my valentine en avenged savenfold. Vooral die laatste 2. Wat een kutbands zijn dat.

RRRobin
25 oktober 2008, 09:54
nou, bijna 10uur, op hoop van zege! :p succes allen

Jiboom
25 oktober 2008, 10:46
Best vermoeiend, die online kaartverkoop.. iedere keer verrassend welke foutmelding je nu weer krijgt. Ik heb geloof ik 4 verschillende gezien...

Maar hoe dan ook, ik heb kaarten! :rockon:

Ganjaman
25 oktober 2008, 10:59
godverdegodver, sta al sinds 9:55 in de wachtrij, was er 1 keer door en kreeg een vage serverfoutmelding, en nu sta ik NOG STEEDS in die kutwachtrij.
wat een ^$#%&*systeem zeg....MOET DIT?!?!?!


Als iemand 2-4 kaartjes heeft en niet blijkt te kunnen; denk aan mij!!

Like-Minded Lunacy
25 oktober 2008, 11:02
Dit gaat echt nergens over, vaginale teringverkoop...

Vriend van me is er al 6 keer door, 6 foutmeldingen. Wij hier thuis, 6 keer door, 6 foutmelding. WTF wacht ik dan nog voor :S...

Gefeliciteerd met je kaartjes, op deze manier win je nog makkelijker de loterij, dus felicitatie is wel op zijn plaats :).

Ik ga maar weer opnieuw beginnen, maar ik had echt niet om 10 uur er al hoeven zitten.... achterlijk tievus systeem.

RRRobin
25 oktober 2008, 11:08
nou heb eindelijk 2 kaarten, maar vraag niet hoe! wilden ook eigenlijk met zn 3en gaan, maar dat zit er dus niet meer in :P

jarninho
25 oktober 2008, 11:19
Gewoon blijven proberen loont blijkbaar. Ik had zojuist ook ineens bingo. Ik zit wel in vak BB, maar ik zit er.

Daarvoor had ik al honderden keren een popup gehad dat het te druk was, dat ik in de wachtrij stond en dat mijnveiligheidsinstellingen van mijn browser een conflict gaven met hun systeem. Ik heb niks veranderd en ineens lukte het wel.

Overigens heb ik van te voren al gelezen dat ze maar 2 kaarten per persoon zouden verstrekken, dus met z'n drieen was altijd lastig geworden.

rickert
25 oktober 2008, 11:21
Ik kom d'r maar niet doorheen verdomme!

Ganjaman
25 oktober 2008, 11:26
uitverkocht :(

rickert
25 oktober 2008, 11:27
Godverdomme, net toen ik er doorheen was, UITVERKOCHT. Honndeeeen!!!

Like-Minded Lunacy
25 oktober 2008, 11:31
Wat een klotesysteem echt... maar heb wel twee kaarten. Zitplaatsen bij CM.... naast/schuin achter het podium... maar het zijn kaartjes :).

In 2006 ging dit zoooo veel gemakkelijker/beter! Die postkantoren zijn echt zoveel beter (en eerlijker) daar krijg je tenminste geen foutmelding als je in de rij hebt gestaan en eindelijk aan de beurt bent....

R.J
25 oktober 2008, 11:37
Ik heb ook nog van die fijne beperkt zicht kaarten, maar ik heb ze wel :cheerup:

Vorige week bij ac/dc lukte het niet, nu neem ik wraak.

Philippe
25 oktober 2008, 11:45
Uhh..misschien wel een leuk feitje voor de mensen met een "beperkt zicht" kaartje: Het podium zal in het midden komen te staan. En zo groot is Ahoy niet, dus je zal het altijd goed kunnen zien.

R.J
25 oktober 2008, 11:47
Uhh..misschien wel een leuk feitje voor de mensen met een "beperkt zicht" kaartje: Het podium zal in het midden komen te staan. En zo groot is Ahoy niet, dus je zal het altijd goed kunnen zien.

In het midden? Waar heb je deze heimelijke informatie vandaan?

standaard bij metallica ofzo? *is er nog nooit heen geweest due to nooit zin hebben om in zijn eentje te gaan*

Pegasus
25 oktober 2008, 11:48
Om even voor 1/2 12 hoorde ik het bericht dat het uitverkocht zou zijn. Toch eens proberen voor de gein dacht ik. Op de site van ticketmaster stond nog niet dat het uitverkocht was. Wie niet waagt, wie niet wint. Dus toch maar proberen. Ja hoor, beperkt zicht maar toch nog kaarten beschikbaar, vak CM.
Waarschijnlijk komen er nu nog kaarten weer beschikbaar van mensen die toch niet in dat vak willen zitten.

Like-Minded Lunacy
25 oktober 2008, 12:10
Nu staat er ook echt uitverkocht, dus je kan niet meer bestellen (net nog even gekeken :P).

Maar een rond podium in het midden!! Dat zou heilig zijn gewoon!!

Bron zou wel heeel fijn zijn :).

Pegasus
25 oktober 2008, 12:25
Zo'n podium in het midden is iets wat ze volgens mij eens in het verleden hebben gedaan, dat wil dus niet zeggen dat ze dat nu ook gaan doen. Maar je weet natuurlijk maar nooit.

De eerste kaarten staan alweer op marktplaats (http://link.marktplaats.nl/203212595).

Philippe
25 oktober 2008, 12:25
http://i37.tinypic.com/2wp7439.jpg

Foto is van een paar dagen terug.

a darker shade of grey
25 oktober 2008, 12:31
ik ga ik ga ik ga ik ga ik ga ik ga ik ga naar metallicaaaaaaaaa!!!!!!!!



Ik ben er bij en ik heb er zo'n zin in!!!! Geen idee hoe, maar had opeens twee kaartjes te pakken voor rang 3, jammer genoeg zitplaatsen, maar i don't give a shit, want

ik ben erbij!!!! :blast:

PeterX
25 oktober 2008, 12:33
Cock! Een vriend van me moest werken vandaag en zat dus al vanaf 8 uur op ticktetmaster; resultaat voor alle moeite... geen fckn kaarten :confused: :(

En zojuist belt een net een vriend van me die metallica 'wel leuk' vindt (death magnetic heeft die nog niet eens aangezet) en die gaat 'gezellig met zn vriendin'.

Leuk zon eerlijk, goed functionerend systeem...

chubbyfan
25 oktober 2008, 12:44
ik heb lekker KAARTJES.IK HEB LEKKER KAAAARRRTJEEES:cheerup::dance::blast:en nog voor niks ook

DJ_HOEK
25 oktober 2008, 13:21
:( ben gewoon voor de tweede keer genaaid door dit klote systeem. eerst acdc door me neus geboord (urenlang naar een balkje staren en hopen), en nu dit.... en vrienden van me die metallica "wel aardig" vinden, hebben wel kaartjes.

ik mis de tijd van gezellig met een krat bier en een gitaar voor de deur slapen, wat ECHTE fans er voor over hebben.

dit maakt het trouwens alleen maar makkelijker voor zwarthandelaren volgens mij. ik zou als zwarthandelaar liever om 10 uur me pc aanzetten en in een wachtrij zetten, dan dat ik een nacht voor een postkantoor zou moeten wachten.

kortom.... KUT!!!

allochthomas
25 oktober 2008, 13:55
godzijdank dat ik kaartjes heb gekocht via de fanclub. ik zag deze puinhoop al weer aankomen.

Babo
25 oktober 2008, 14:16
Echt een kut systeem dit. En er staan nu al weer tientallen kaartjes op marktplaats van mensen die er geld mee willen verdienen. :sneaky:

R.J
25 oktober 2008, 14:28
ik had op een gegeven moment ook 5 browsers lopen op die fucking wachtrij

2 op deze account, 1 op de andere account en nog 2 op de computer beneden :seriousf:

chubbyfan
25 oktober 2008, 16:14
Echt een kut systeem dit. En er staan nu al weer tientallen kaartjes op marktplaats van mensen die er geld mee willen verdienen. :sneaky:

Ja ook 1 van mij,had je er maar eerder bij moeten wezen ,mijn concert is gratis (ik heb er 1 op mijn moeders naam besteld)en 2 op mijn eigen,dat ene kaartje dekt nu die twee andere ,en daar is niks lulligs of gemeens aan ,gewoon een kwestie van vraag en aanbod:dance::seriousf:(het gaat me niet om verdienen,maar om gewoon ergens voor niks heen te gaan,plus dat ik een grote metallicafan ben)(en een eikel:listen:)

Babo
25 oktober 2008, 16:36
Ja ook van mij,had je er maar eerder bij moeten wezen ,mijn concert is gratis (ik heb er 1 op mijn moeders naam besteld)en 2 op mijn eigen,dat ene kaartje dekt nu die twee andere ,en daar is niks lulligs of gemeens aan ,gewoon een kwestie van vraag en aanbod:dance::seriousf:(het gaat me niet om verdienen,maar om gewoon ergens voor niks heen te gaan,plus dat ik een grote metallicafan ben)

Ik zat er al om half 9, maar kwam er gewoon niet op. Maar ik kan er niet tegen dat mensen kaartjes kopen en dan een minuut later voor 200 euro op marktplaats gaan verkopen. Heeft niks te maken met er eerder bij wezen.

chubbyfan
25 oktober 2008, 16:41
Ik zat er al om half 9, maar kwam er gewoon niet op. Maar ik kan er niet tegen dat mensen kaartjes kopen en dan een minuut later voor 200 euro op marktplaats gaan verkopen. Heeft niks te maken met er eerder bij wezen.

Nee dat zijn ook geen echte fan,s,maar handelaren,daar ben ik ook op tegen (alhoewel,lijkt me wel gouwe handel),maar als je van metallica houd en op zo,n manier je kaartjes gratis kan krijgen vind ik het niet verkeerd ofzo

Triffid
25 oktober 2008, 17:11
Ja ook 1 van mij,had je er maar eerder bij moeten wezen ,mijn concert is gratis (ik heb er 1 op mijn moeders naam besteld)en 2 op mijn eigen,dat ene kaartje dekt nu die twee andere ,en daar is niks lulligs of gemeens aan ,gewoon een kwestie van vraag en aanbod:dance::seriousf:(het gaat me niet om verdienen,maar om gewoon ergens voor niks heen te gaan,plus dat ik een grote metallicafan ben)(en een eikel:listen:)

En blijkbaar nog trots ook, man man :dontgeti:

cosmos
25 oktober 2008, 17:12
Nee dat zijn ook geen echte fan,s,maar handelaren,daar ben ik ook op tegen (alhoewel,lijkt me wel gouwe handel),maar als je van metallica houd en op zo,n manier je kaartjes gratis kan krijgen vind ik het niet verkeerd ofzo

Blabla, zo blijft het. "Vraag en aanbod", dat is ook wat die zwarthandelaren zeggen. Wat mij betreft: hoppa, meteen die kaartjes deactiveren die weer verkocht worden. Die omschrijvingen zijn ook het mooist: "ik heb een kaartje over omdat ik niet kan". Yeah right, dat bedenk je je om 10.15 uur?

Dj_Tuning
25 oktober 2008, 17:13
Nee dat zijn ook geen echte fan,s,maar handelaren,daar ben ik ook op tegen (alhoewel,lijkt me wel gouwe handel),maar als je van metallica houd en op zo,n manier je kaartjes gratis kan krijgen vind ik het niet verkeerd ofzo

Jij gaat gratis, en je hebt iemand die ook fan is, maar niet zoveel geld heeft (jij kunt immers zo 3 kaarten kopen) mooi de kans ontnomen.. Hulde! :stop:

hendrix2
25 oktober 2008, 17:32
Ik kan het ook niet aanmoedigen...

Leuk dat je zelf kaartjes hebt, maar waarom wil je persé 'gratis' als "echte" fan...

Zet je mooi een echte fan in het zak door kaartjes duurder te verkopen.

Het zijn eikels als jij die het voor anderen minder leuk maken. Sorry dat ik het zo stel, maar zo zie ik het toch echt.

Tho
25 oktober 2008, 17:42
nou ik heb dus geen kaartjes, en ik blijf verder ook weg uit die topic. Ik haat iedereen die een kaartje heeft en mocht ik jullie ooit irl tegenkomen ros ik jullie helemaal verrot.














http://www.msnhiddenemoticons.com/Library/extra_large/skyrock/default/crying.jpg

chubbyfan
25 oktober 2008, 17:54
En blijkbaar nog trots ook, man man :dontgeti:

ik zeg toch,ik ben een eikel,(alleen een hele slimme):seriousf::seriousf::seriousf::seriousf::se riousf::seriousf:(lala,lalala,ik ga naar metallica,ik ga naar metallica,en jullie lekker nieeet)

Tho
25 oktober 2008, 17:57
ik zeg toch,ik ben een eikel,(alleen een hele slimme):seriousf::seriousf::seriousf::seriousf::se riousf::seriousf:(lala,lalala,ik ga naar metallica,ik ga naar metallica,en jullie lekker nieeet)

ik vind het fucking schandalig weet je dat? Kom nou toch zeg

Strangegun
25 oktober 2008, 17:59
ik zeg toch,ik ben een eikel,(alleen een hele slimme):seriousf::seriousf::seriousf::seriousf::se riousf::seriousf:(lala,lalala,ik ga naar metallica,ik ga naar metallica,en jullie lekker nieeet)


ik zou nu met een schuldgevoel rond lopen als ik jou was :cheerup:

PeterX
25 oktober 2008, 18:13
ik zeg toch,ik ben een eikel,(alleen een hele slimme):seriousf::seriousf::seriousf::seriousf::se riousf::seriousf:(lala,lalala,ik ga naar metallica,ik ga naar metallica,en jullie lekker nieeet)

Je bent geen fan, maar een fckn asshole...

(normaliter zou ik t voor me houden, maar ik vind dit echt heel laag...sorry)

Steven Otto
25 oktober 2008, 18:17
Chubby, Als je echt een Metallica fan bent, ben je bereid dus een normaal bedrag te betalen.

toon-
25 oktober 2008, 18:19
ik zeg toch,ik ben een eikel,(alleen een hele slimme):seriousf::seriousf::seriousf::seriousf::se riousf::seriousf:(lala,lalala,ik ga naar metallica,ik ga naar metallica,en jullie lekker nieeet)


Ja ook 1 van mij,had je er maar eerder bij moeten wezen ,mijn concert is gratis (ik heb er 1 op mijn moeders naam besteld)en 2 op mijn eigen,dat ene kaartje dekt nu die twee andere ,en daar is niks lulligs of gemeens aan ,gewoon een kwestie van vraag en aanbod:dance::seriousf:(het gaat me niet om verdienen,maar om gewoon ergens voor niks heen te gaan,plus dat ik een grote metallicafan ben)(en een eikel:listen:)

Jij vraagt echt om een KLAP OP JE LELIJKE SMOEL, klein kind.
Verder heb ik ook het schijt aan mensen die nu tickets hebben omdat ze Nothing Else Matters wel leuk vinden.

Dj_Tuning
25 oktober 2008, 18:20
ik zeg toch,ik ben een eikel,(alleen een hele slimme):seriousf::seriousf::seriousf::seriousf::se riousf::seriousf:(lala,lalala,ik ga naar metallica,ik ga naar metallica,en jullie lekker nieeet)


Je bent geen eikel ;) Je bent een steenpuist op de reet van een uitgewoonde greppeldel ...


Ik vraag me af of je ook op een meeting zo uitgesproken zou zijn, graftak...

chubbyfan
25 oktober 2008, 18:22
Je bent geen eikel ;) Je bent een steenpuist op de reet van een uitgewoonde greppeldel ...


Ik vraag me af of je ook op een meeting zo uitgesproken zou zijn, graftak...

http://i38.tinypic.com/14msxt5.jpgIMG]http://i38.tinypic.com/2j3obph.jpg:seriousf::seriousf::seriousf:(maar ik ga lekker wel,en jij lekker niiiieeeett,tralalalala,tralalalala)

toon-
25 oktober 2008, 18:27
http://i38.tinypic.com/14msxt5.jpgIMG]http://i38.tinypic.com/2j3obph.jpg:seriousf::seriousf::seriousf:

Sja, als je niets beters te vertellen hebt, kom je maar af met deze belachelijke afbeeldingen.

chubbyfan
25 oktober 2008, 18:29
Sja, als je niets beters te vertellen hebt, kom je maar af met deze belachelijke afbeeldingen.

ik heb niks beters te vertellen ,maar wel wat beters te beluisteren strakjes in maart,en toontje lekker niet:seriousf:

Dj_Tuning
25 oktober 2008, 18:31
http://i38.tinypic.com/14msxt5.jpgIMG]http://i38.tinypic.com/2j3obph.jpg:seriousf::seriousf::seriousf:(maar ik ga lekker wel,en jij lekker niiiieeeett,tralalalala,tralalalala)


Ik heb t niet eens geprobeerd lutser ;) Ben niet zo'n fan van metallica.. Wel van AC/DC en heb ik ook gewoon kaarten voor.

Verder ben je gewoon een hoerenjong, en ik besteed verder geen aandacht meer aan jou..

Voor de FANS die wel gaan : enjoy! :rockon::rockon:

hendrix2
25 oktober 2008, 18:32
We kunnen enkel maar hopen dat je ziek bent ofzo op dat moment... Dat zou pas mooi zijn, als je niet kan gaan...

Strangegun
25 oktober 2008, 18:37
ik heb niks beters te vertellen ,maar wel wat beters te beluisteren strakjes in maart,en toontje lekker niet:seriousf:

wat ben jij toch een idioot.. ik hoop dat je het kaartje verkoopt voor de verkoopsprijs :)


(nee ik wil niet naar metallica heb het ook niet geprobeerd dus hou je smoel maar)

ga al naar AC/DC :satisfie:

Babo
25 oktober 2008, 18:39
http://i38.tinypic.com/14msxt5.jpgIMG]http://i38.tinypic.com/2j3obph.jpg:seriousf::seriousf::seriousf:(maar ik ga lekker wel,en jij lekker niiiieeeett,tralalalala,tralalalala)

Hoe oud ben jij als ik vragen mag?

chubbyfan
25 oktober 2008, 18:44
Hoe oud ben jij als ik vragen mag?

32 jaar,(maar ik voel me op het moment 16)(omdat ik naar ........ga)

chubbyfan
25 oktober 2008, 19:01
sorry voor mijn geklier. het is niet grappig en heel erg frustrerend om geen kaarten te krijgen. lets kill MOJO...( en dit meen ik )

Triffid
25 oktober 2008, 19:04
wat ben jij toch een idioot.. ik hoop dat je het kaartje verkoopt voor de verkoopsprijs :)


(nee ik wil niet naar metallica heb het ook niet geprobeerd dus hou je smoel maar)

ga al naar AC/DC :satisfie:

Ach nee, laat hem het nu maar verkopen tegen een woekerprijs, en hopelijk is de controle een beetje streng.

Op het concert van Coldplay in Antwerpen een paar weken geleden werd de toegang geweigerd van iemand die zijn ticket gekocht had op E-bay.
De kerel had er 376 euri voor betaald, en de verkoper wacht een heel behoorlijke boete (veel meer dan 2 ticketprijzen).

Dit moesten ze meer in de openbaarheid brengen, dan gaan kandidaat-kopers misschien toch eerst eens nadenken vooraleer ze via die kanalen gaan kopen, en dan haalt het ook geen zak meer uit om te proberen winst te maken op die sites.

Tho
25 oktober 2008, 19:12
ik heb niks beters te vertellen ,maar wel wat beters te beluisteren strakjes in maart,en toontje lekker niet:seriousf:

je bent gewoon een vuile klootzak. Door lijers als jij heb ik nu geen kaartje. Rot weg man. Ik heb fucking 'nothing else matters' op m'n arm staan man.

rickert
25 oktober 2008, 19:14
Helemaal met toon eens. Wat een lul die dikkefan.

hendrix2
25 oktober 2008, 19:23
Zal ik er maar een ban op gooien :seriousf:
Of een 'berisping' :seriousf:












dit is trouwens een grapje hé, geen machtsmisbruik :sssh:

Philippe
25 oktober 2008, 19:24
Tho, ik dacht dat jij ook lid was van de Metclub?
Balen man...
Ik ken veel mensen die wel kaartjes hebben kunnen krijgen. Als er voor 30 maart nog iemand ineens 1 over heeft laat ik het je weten.

Tho
25 oktober 2008, 19:26
Tho, ik dacht dat jij ook lid was van de Metclub?
Balen man...
Ik ken veel mensen die wel kaartjes hebben kunnen krijgen. Als er voor 30 maart nog iemand ineens 1 over heeft laat ik het je weten.

thanks man. Mijn internet liep gewoon compleet vast en ja, dan ben je te laat. Het is niet anders. Laat inderdaad maar weten als je iemand kent met een kaartje over! :) En anders de volgende keer beter..

Mitch
25 oktober 2008, 19:44
Oké, genoeg geweest. Chubbyfan heeft een waarschuwing, details staan in PB. De rest wil ik oproepen geen woorden meer vuil te maken aan deze kwestie en vooral bij volgende gevallen niet zo doellos te gaan schelden als hier nu een paar keer is gebeurd. Ik begrijp de frustratie, maar rapporteer de volgende keer gewoon (wat nu uiteindelijk ook gebeurd is, dank daarvoor). Ik houd niet alle topics bij en kan dus pas ingrijpen als er en goeie tip komt.

FNaRK
25 oktober 2008, 20:01
iemand nog interesse in 2 kaartjes ?
Prijs worden we het wel over eens :dance:




























1 april

Han S
25 oktober 2008, 20:17
ik zeg toch,ik ben een eikel,(alleen een hele slimme):seriousf::seriousf::seriousf::seriousf::se riousf::seriousf:(lala,lalala,ik ga naar metallica,ik ga naar metallica,en jullie lekker nieeet)

Dat je een eikel bent is diep triest, dat je daar schijnbaar trots op bent is nog veel triester, maar dat je de illusie hebt dat je slim bent is van een triestheid die ik op dit forum nog niet ben tegengekomen.

Het leven moet voor iemand als jij een constante kwelling zijn. Nog veel plezier met die attitude van je.
http://www.gearslutz.com/board/images/smilies/piss2.gif

RedBuell
25 oktober 2008, 20:29
Maar weer ff on topic.... ik kon ook geen kaartjes krijgen. Vind de gang van zaken wel erg vreemd. Maar 2 kaartjes p.p. dus als je met meer dan 2 personen gaat kan je als je zitplaatsen hebt niet bij elkaar zitten. Ook ben je overgeleverd aan het digitale lot, dit houd dus in dat je als je, net als ik, gewoon op tijd achter de pc kruiptdat je niet eens kaarten hebt omdat je er niet door komt of dat vage foutmeldingen roet in het eten gooien.

Afijn ik ga dus uiteindelijk wel, niet in Rotterdam maar in Rome, met Lamb of God en Mastodon als special guest, mocht ik een kaartje kunnen over nemen voor Rotterdam dan doe ik dat uiteraard graag. Had graag Machine Head gezien, maar even kijken dus of er nog kaarten zijn voor Machine Head in de HMH met Slipknot.

Wiellem
25 oktober 2008, 23:36
Pff ik had geen kaartjes gekocht ,maar als in NL LOG als special giast kwamen baalde ik wel hard. Dus rouwen kan ik er nu minder om :)

DTmaster
25 oktober 2008, 23:43
Dat je een eikel bent is diep triest, dat je daar schijnbaar trots op bent is nog veel triester, maar dat je de illusie hebt dat je slim bent is van een triestheid die ik op dit forum nog niet ben tegengekomen.

Het leven moet voor iemand als jij een constante kwelling zijn. Nog veel plezier met die attitude van je.
http://www.gearslutz.com/board/images/smilies/piss2.gif

Ik denk dat hij ze medicijnen was vergeten :)

jimbo
26 oktober 2008, 10:26
ik heb 3 x kunnen inloggen om kaarten te bestellen.
heb nu 4 kaarten met 2 accounts.
het vreemde is dat ik op mijn pc er totaal niet door kwam.
en me zwager ook niet, we hebben allebij ziggo.
met me laptop, wireless over de verbinding van de buren (wel eerst netjes gevraagt)
die hebben een andere provider.
ik heb dus zonder problemen kunnen bestellen.


maar we zitten dus ook niet naast elkaar.
dat betekent dat je dus nooit meer met een groepje naar een groot concert kan

Dj_Tuning
26 oktober 2008, 10:28
ik heb 3 x kunnen inloggen om kaarten te bestellen.
heb nu 4 kaarten met 2 accounts.
het vreemde is dat ik op mijn pc er totaal niet door kwam.
en me zwager ook niet, we hebben allebij ziggo.
met me laptop, wireless over de verbinding van de buren (wel eerst netjes gevraagt)
die hebben een andere provider.
ik heb dus zonder problemen kunnen bestellen.


maar we zitten dus ook niet naast elkaar.
dat betekent dat je dus nooit meer met een groepje naar een groot concert kan


Bij AC/DC inderdaad hetzelfde. Over onze verbinding via ziggo kwamen we er niet door. Gelukkig werk ik ook op zaterdag, en hebben we daar ADSL. En kwam daar wel mee door.

Alweer een reden om ziggo op te zeggen :mad:

RedBuell
26 oktober 2008, 12:13
Ik heb UPC en kwam er ook niet doorheen, de keren dat ik er doorheen kwam kreeg ik de melding dat de beveiliging van mijn computer in conflict was met de site....

Squier4ever
26 oktober 2008, 13:09
ik hoorde gister uit een betrouwbare bron (die ik hier verder niet ga noemen) dat ticketservice binnenkort haar deuren gaat sluiten.

Strangegun
26 oktober 2008, 13:11
ik hoorde gister uit een betrouwbare bron (die ik hier verder niet ga noemen) dat ticketservice binnenkort haar deuren gaat sluiten.

dat lijkt me toch zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer sterk :???:

Babo
26 oktober 2008, 13:15
Lijkt me ook sterk, volgens mij lopen ze zwaar binnen daar. Het zou wel mooi zijn als het waar is, maarja dan komt er een ander bedrijf die hun plek inneemt.

Squier4ever
26 oktober 2008, 13:19
er komt idd een ander bedrijf, maar ticketservice gaat echt sluiten. sprak daar gisteren iemand over die veel met die mensen omgaat.

Marco5150
27 oktober 2008, 00:18
http://www.mojo.nl/nieuws/bericht.asp?id=92

Klopt. Mojo stapt over van Ticketmaster naar Eventim.

Arvoitus
27 oktober 2008, 00:32
Belachelijk dat er nu al 110 advertenties op marktplaats staan voor metallica ...

chubbyfan
27 oktober 2008, 18:55
Dat je een eikel bent is diep triest, dat je daar schijnbaar trots op bent is nog veel triester, maar dat je de illusie hebt dat je slim bent is van een triestheid die ik op dit forum nog niet ben tegengekomen.

Het leven moet voor iemand als jij een constante kwelling zijn. Nog veel plezier met die attitude van je.
http://www.gearslutz.com/board/images/smilies/piss2.gif

Je hebt gelijk,wat ik hier zaterdag flikte is niet leuk ,sorry daarvoor,en mocht het nog wat uitmaken,dat kaartje heb ik al van marktplaats gehaald en aan een collega doorverkocht voor de verkoopprijs,Nogmaals excuses voor mijn achterlijke kinderachtige gedrag(ik zag dat toen niet in omdat ik een gezellige middag in,t cafe achter de rug had,maar dat is geen excuus natuurlijk)

Bassbitch
28 oktober 2008, 20:13
Netjes van je chubbyfan.

En nu weer ontopic graag!

JipStoop
28 oktober 2008, 20:55
Ik heb een kaartje :)

Ganjaman
30 oktober 2008, 14:17
Ik heb een kaartje :)
WAT?! HOE DURF JE?!
BIED JE EXCUSES AAN!
congrats dude ;)

Fender75
30 oktober 2008, 14:38
Zou het ook serieus aan de provider van je internet kunnen liggen of je wel of niet door die t***loterij van ticketmaster heenkomt?

Dan is het gvd nog triester....

Wiellem
30 oktober 2008, 14:42
Ik snap ook niet waarom dit nou weer zo nodig online moet..

JipStoop
1 november 2008, 12:22
Vindt het raar dat het niet telefonisch kan

~Dimitri~
2 november 2008, 18:21
Ik heb ticketje voor in Antwerpen ... joepie zeg !
Geen ticketje voor AC/DC ... verdorie zeg !

MERDE !

maarja niets aan te doen , teleticket suckt , en heb al gehoord van verschillende mensen die connecties hebben in teleticket dat je met een bepaalde internetprovider meer kans hebt om binnen te geraken , die providers staan zogezegd een stapje voor en krijgen de eerste keuze ...


:confused:hmm waar of niet ?