PDA

View Full Version : Nieuw Beest in da house !!



Jeroen76
19 oktober 2008, 19:59
Jawel ik heb 'm. Een nieuw beest voor de kleine uurtjes.
Een Yamaha AA5 !
http://cachepe.zzounds.com/media/quality,85/brand,zzounds/fit,400by400/AA5amp-8402c620426ca98f4a152e9085ab4af9.jpg

Klein en zacht en perfect om even wat stukjes door te spelen die nog niet helemaal lekker lopen. Inmiddels een fotostatief er onder geplaatst zodat hij op oorhoogte kan staan.
Toch een beetje verbaast van de basweergave van dit bakkie en eindelijk geen gezeul in de woonkamer. Zo klein dat tie in een boodschappentas mee kan naar every place en heerlijk om effe in de tuin te spelen. Tijdens de rep's 'm inpluggen in de PA en rammen met die hap. On Stage gebruik ik verder gewoon de 7ender. Maar das dan ook voor 't echie !!
Aanradertje !

Kan ik eindelijk de marshall de deur wijzen.
Greetz,
Jeroen

Fuhgawz
19 oktober 2008, 20:32
Wow dat ding ziet er serieus Alien uit man! Wat voor sounds haal je hieruit, clean/OD/metaaaal?

Jeroen76
19 oktober 2008, 20:42
Wow dat ding ziet er serieus Alien uit man! Wat voor sounds haal je hieruit, clean/OD/metaaaal?

Leuke reaktie.
Nee, je hebt alleen de beschikking over een clean geluid. Verder helemaal niets. Maar daar was ik ook niet naar op zoek. Ik speel normaal over een cleane fenderbak van 65 watt. Dus niet bruikbaar in de huiskamer. Maar met een multifx erbij kan ik alle stukken doornemen zonder dat ik de kids wakker maak. En laat dat nu net zijn wat ik zocht.
Niks geen oemph, maar gewoon horen wat je fout doet en ik moet eerlijk zeggen dat ik wel verrast was door dit bakkie. Hij produceert werkelijk een aanvaardbaar geluid.

Squier4ever
20 oktober 2008, 14:06
aanvaardbaarder dan die marshall met clean?

Jeroen76
20 oktober 2008, 14:17
aanvaardbaarder dan die marshall met clean?

Nou van een bakkie van 5 watt verwachte ik niet meer dan een behoorlijk schel geluid. Dat viel allerzins mee.
Van de Marshall verwachte ik een beter geluid, dus dat viel effe tegen.