PDA

View Full Version : Lazarus met Ez drummer



ben vanhoof
19 oktober 2008, 01:17
Vandaag effe wat aant prutsen geweest met ez drummer en ik heb een drum gezet op een song die ik een tijdje terug met metronoom opgenomen heb.
Wat vinden jullie hiervan? Er moet nog wel een solo en een baslijn in komen. Ik heb wel een volumeprobleempje met de drum zelf. Ik heb de drum gesequenst met een gecrackte versie van reaper, en soms boost hij de drum zonder enige reden. Ik heb het al geprobeerd met adobe audition waar ik de rest mee opneem, maar daar krijg ik ez drummer niet in geladen.

Sonno
21 oktober 2008, 22:10
Hey, dit klinkt zo goed dat ik spontaan niet weet waar ik op moet drukken :seriousf:!

Waar staat die link dan?

HvV
21 oktober 2008, 22:37
Ik heb goeie resultaten met ezdrummer als plug-in i.c.m. Ableton Live. Uitgebreide effect en EQ mogelijkheden. Valt er niets aan het volume te doen met de mixer van ezdrummer zelf? Nummer had je al eens vaker gepost toch? Blijft een sterk nummer!

ben vanhoof
21 oktober 2008, 23:57
Gvd die link ben ik gewoon vergeten te geven :p
http://users.fulladsl.be/spb19129/Opnames/Lazarus%2018%20okt%202008_mixdown.mp3

Nummer heb ik pas een week geleden opgenomen, en is zeker nog nooit opgenomen geweest. Het nummer dat jij bedoelt is dat vanop onze myspace denk ik. Het volumeprobleem kan ik niet wijzigen via ez drummer, ik heb via de mixer de volumedeeltjes van elke trommel / hi hat al even hard gezet en toch zijn er die volumeboosten op bepaalde plaatsen. Erg raar, ik denk dat het aan reaper zelf ligt. Kzal abletone live eens afhalen.