PDA

View Full Version : moi



gerrie
17 oktober 2008, 12:31
hallo mijn naam is gerrie en kom uit siddeburen gron. ik woon samen met mijn vriendin. ik werk in hoogezand als machineoperator. oke genoeg over mij , ik heb een vraag ik wil graag gitaar leren spelen wat is beter eerst op een gewone gitaar of kan ik direct op electrisch gitaar gaan spelen wat is beter. :rockon:

Don Capo
17 oktober 2008, 12:35
Hoi gerrie, welkom.
Maakt niet uit waar je op begint, ligt eraan wat je wilt gaan spelen. Als je elektrische gitaar wilt gaan spelen gewoon op een elektrische gitaar beginnen. Laat je niks aanpraten, gewoon doen waar je zin in hebt, dan leer je het snelste. Succes.

gitaarvrouwtje
17 oktober 2008, 12:54
moi gerrie
siddeburen ligt hier om de hoek:)
welkom op het forum
je kunt ook op een electische gitaar beginnen hoor, het principe is in beginsel hetzelfde.
ben zelf ooit op een goedkope nylonsnaar begonnen (lesgitaar) en ben overgestapt naar een western (stalen snaren) dat voel je wel iets meer aan je vingers in t begin maar met wat doorzetten is dat zo over
een electrische gitaar heeft ook gewoon een hals , snaren en fretten dus akkoorden leer je daar net zo goed op spelen
veel plezier

Tho
17 oktober 2008, 13:01
Wat Don Capo al zegt, ligt het er aan wat je wilt spelen! Als je een beetje akkoordjes wilt spelen en singing/songwriting, zou ik eerder een staalsnarige akoest pakken dan een elektrische gitaar, maar wil je metal leren spelen pak je natuurlijk de elektrische gitaar. Het is ook leuk om beide aan te schaffen. Daar leer je een hoop van, gezien het 2 totaal verschillende instrumenten zijn en leer je jezelf meerdere stijlen aan.

JohnLord
17 oktober 2008, 13:38
welkom!!!!

Richard33
17 oktober 2008, 23:18
Hey Gerrie,

Er is geen beter wel of niet. Plezier staat naar mijn mening voorop. Mijn ervaring: