PDA

View Full Version : Metallica op 5 maart in Sportpaleis Antwerpen!



toon-
17 oktober 2008, 08:57
Geweldig vind ik dit! Ik vind het zoveel leuker om naar een Metallica optreden te gaan dan dat ik ze op een festival moet zien. Vanaf maandag kan je tickets bestellen.

hendrix2
17 oktober 2008, 10:33
Zag het gisteren ook op hun website...
Maandag kaartje bestellen :blast:


edit: haast je met bestellen, de vorige keer in het sportpaleis waren na 2 uurtjes ticketverkoop alle kaarten weg!

Tho
17 oktober 2008, 10:54
klote.. da's wel een end weg..

HaroldA
17 oktober 2008, 11:07
klote.. da's wel een end weg..
Nee hoor! ;)

Hiddie
17 oktober 2008, 11:13
Nee hoor! ;)

Wel als je in Amersfoort woont jochie.

Kris Haex
17 oktober 2008, 22:37
Ja dat gaat supersnel uitverkocht zijn, met AC/DC nog geluk gehad dat ik op 3 maart kan gaan. Hopelijk gaat Metallica ook lukken.

toon-
17 oktober 2008, 22:46
Maandagochtend zit ik hier klaar, ik zal echt fucking hard balen als ik niet op tijd ben.

Kris Haex
17 oktober 2008, 22:53
Tja, heel de boel zal weer overbezet zijn tsss. Altijd spannend, maar ook klote.

Strangegun
18 oktober 2008, 02:09
poep, hoop dat ze wat later in nederland komen.. anders word het me echt te duur allemaal ac/dc is ook rond die tijd

Philippe
18 oktober 2008, 21:23
Mijn kaartje is al besteld via de metclub :rockon:

Bins
19 oktober 2008, 19:16
Wat is de ticketservice van België? Proximus? Kunnen 'Ollanders daar ook gewoon bestellen?

hendrix2
20 oktober 2008, 08:36
De staanplaatsen van 44 euro waren om 8:01 al uitverkocht...

Zitten heb ik geen zin in en ik raak nu ook niet meer binnen op de website.

happynjitram
20 oktober 2008, 10:16
Ik heb een staankaartje van 63 euro. Wat is het verschil tussen de dure en de goedkope?

hendrix2
20 oktober 2008, 10:22
Ik heb een staankaartje van 63 euro. Wat is het verschil tussen de dure en de goedkope?

Ik vermoed dat het middenplein zal opgedeeld zijn, en dat de 63 euro kaarten meer naar voor zullen zijn, ik kan me wel helemaal vergissen...

Bins
20 oktober 2008, 10:24
De staanplaatsen van 44 euro waren om 8:01 al uitverkocht...

Zitten heb ik geen zin in en ik raak nu ook niet meer binnen op de website.

Ik had me helemaal verslapen, maar ik had er toch een hard hoofd in na het ACDC drama van zaterdag :s

Mr.Fingers
20 oktober 2008, 11:43
Hier zijn ze weer :stop:

http://www.2dehands.be/2-tickets-metallica-sportpaleis-51830899.html?qq=metallica
http://link.marktplaats.nl/202029832
http://link.marktplaats.nl/202026999
(en vele anderen)


Koop dan niets he pummels! (niet dat ik een fan ben van Metallica, maar soità

toon-
20 oktober 2008, 16:59
GODVERDOMME!
Ik had besloten de sms optie te gebruiken omdat dit naar 't schijnt minder snel vastloopt en dan kwam ik niet te laat in de les. Dus ik zend een sms om stipt 5 seconden na 8 en krijg dan een sms dat mijn aanvraag in behandeling is. Maar dan, 5 minuten later, krijg ik weer een sms met de boodschap dat er een technisch probleem is en dat ik het opnieuw moet proberen. Natuurlijk was het dan al lang te laat....

hendrix2
20 oktober 2008, 17:09
Ticketverkoop is een klucht geworden...

Je hebt opvoorhand eigenlijk al maar weinig kans dat je aan een kaartje raakt. Of je moet lid zijn van de MetClub, dan kon je dit weekend al kopen.
Er staan nu 2dehands al wat kaarten te koop, maar ik weiger om er ook maar een cent meer voor te geven, vuile afpersers.

Zal geen metallica worden voor mij dit jaar of ik zou nogmaals moeten proberen voor de Ahoy in nederland...

toon-
20 oktober 2008, 17:40
Ticketverkoop is een klucht geworden...

Je hebt opvoorhand eigenlijk al maar weinig kans dat je aan een kaartje raakt. Of je moet lid zijn van de MetClub, dan kon je dit weekend al kopen.
Er staan nu 2dehands al wat kaarten te koop, maar ik weiger om er ook maar een cent meer voor te geven, vuile afpersers.

Zal geen metallica worden voor mij dit jaar of ik zou nogmaals moeten proberen voor de Ahoy in nederland...

Ik heb ergens gelezen dat graspop ze graag zou willen, ik hoop dat ze daar dan naartoe gaan. Ahoy is veel te ver voor mij.

Tho
20 oktober 2008, 17:42
Hier zijn ze weer :stop:

http://www.2dehands.be/2-tickets-metallica-sportpaleis-51830899.html?qq=metallica
http://link.marktplaats.nl/202029832
http://link.marktplaats.nl/202026999
(en vele anderen)


Koop dan niets he pummels! (niet dat ik een fan ben van Metallica, maar soità

WTF... die onderste link.. een josti biedt 490 euro... sick.

Danieldg
20 oktober 2008, 18:12
Ik heb kaartjes ^^ Nu ga ik AC/DC en Metallica tijdens dezelfde week zien ... Episch! xD

jasper159
20 oktober 2008, 19:40
IK GAAAAAAA :rockon:

GibsUn
22 oktober 2008, 14:32
Ik zal er staan, voor ACDC heb ik ondanks zeer veel pogingen geen tickets kunnen bemachtigen.

toon-
4 november 2008, 21:55
Vriend is via ebay aan 2 kaartjes voor €200 geraakt :cheerup:
Dat heb ik er wel voor over!

HaroldA
4 november 2008, 21:56
Vriend is via ebay aan 2 kaartjes voor €200 geraakt :cheerup:
Dat heb ik er wel voor over!

Vriend van mij had er 1 over :sssh:

toon-
4 november 2008, 21:58
Vriend van mij had er 1 over :sssh:

Zal wel niet de verkoper geweest zijn, want deze verkocht er 2.

Danieldg
6 maart 2009, 20:08
HET WAS FUCKING GOEEEEEED :blast::blast::blast::blast:

Zo, dat is eruit. Ik was aangenaam verrast door Leper Messiah, Holier Than Thou en The Prince :D



Deze zomer zie ik ze terug op Werchter ^^

HaroldA
6 maart 2009, 20:09
HET WAS FUCKING GOEEEEEED :blast::blast::blast::blast:

Zo, dat is eruit. Ik was aangenaam verrast door Leper Messiah, Holier Than Thou en The Prince :D

Vergeet je Fight fire with fire niet te vermelden? En het was inderdaad echt goed/gaaf, zelfs de nieuwe nummers! :rockon:

Danieldg
6 maart 2009, 20:21
Vergeet je Fight fire with fire niet te vermelden?...

Aaaargh, was ik zelfs vergeten te vermelden :o Dat was idd ook een zeer aangename verassing :D

toon-
6 maart 2009, 21:18
Concert was inderdaad zeer goed, maar ik vond de setlist niet super. Eén song van Kill 'em All (Seek & Destroy), één van Ride the Lightning (Fight Fire weliswaar, wat inderdaad geweldig was) en één van Justice for All (One) vond ik toch wat weinig, had liever wat meer oudere nummers gehad.

Maar voor de rest was het dus geweldig, ze speelden strak en ik stond zalig dicht tegen het podium.

flyswatter
7 maart 2009, 03:58
Het was machtig!

Ik vond het jusit leuk dat ze veel nieuwe dingen speelden, ze hadden er echt plezier in.

Ik luister de komende week niks anders meer denk ik :cooler:

Bram+
7 maart 2009, 10:46
Concert was inderdaad zeer goed, maar ik vond de setlist niet super. Eén song van Kill 'em All (Seek & Destroy), één van Ride the Lightning (Fight Fire weliswaar, wat inderdaad geweldig was) en één van Justice for All (One) vond ik toch wat weinig, had liever wat meer oudere nummers gehad.
Ach ja, het is volgens mij het een of het ander: als ze te veel nieuwe nummers spelen krijg je dit, en als ze bijna géén nieuwe nummers spelen (zoals bij sommige concerten na St. Anger) wordt ze weer verweten dat ze hun eigen coverband zijn geworden :D

HaroldA
8 maart 2009, 22:46
Voor degene die erbij waren: het optreden is verkrijgbaar op mp3!

B_2_the_a
9 maart 2009, 00:45
Jullie hebben geluk gehad, op dit moment ligt James in het ziekenhuis, hij is vandaag dusdanig ziek geworden dat hij opgenomen is en ze de show van vanavond hebben moeten cancellen...

Ik kan niet wachten op 30 maart!!! AHOY!!!

cosmos
30 maart 2009, 13:33
Veel plezier vanavond!! Ik heb er zin an! :blast: