PDA

View Full Version : Zanger(es) en Bassist(e) Gezocht, omgeving Amsterdam



Like-Minded Lunacy
15 oktober 2008, 21:29
Hallo,

Wij (gitarist, gitariste en drummer) zijn op zoek naar een zanger(es) en bassist(e) om een complete band te vormen.

Het gaat dus om een beginnend project, wat nog geen naam heeft. We willen ongeveer 1 keer per week repeteren in een oefenruimte in Amsterdam.

Onze invloeden zijn Deep Purple, Iron Maiden, Metallica, Guns N' Roses, AC/DC, Judas Priest etc. Gewoon oldschool hard rock en metal. (En dus zeker geen grunten!)

We willen vooral eigen nummers gaan schrijven, maar om in te spelen met elkaar beginnen we met wat covers.

Leeftijd ligt rond de 18 jaar, gevorderd niveau (3+ jaar spelen).

Interesse? PM of mail naar: Stormragehell@hotmail.com

Like-Minded Lunacy
25 oktober 2008, 15:10
Nog steeds op zoek...

CowGuitar
25 oktober 2008, 16:30
Hetzelfde als eerst maar dan met andere mensen? :D

alexandra
25 oktober 2008, 17:44
Als ik een paar jaar ouder was geweest, bass had geleerd of nog even wat zangles gehad (ik kan best aardig zingen) en rond Amsterdam woonde had ik me meteen aangemeld :D

Like-Minded Lunacy
25 oktober 2008, 19:05
Goh, lekker deze reacties, heb ik echt wat aan :chicken:. Komt er op neer dat als je wel aan de beschrijving zou voldoen, je het best zou willen doen... goh...XD

@CowGuitar

Merk op dat er nu ook Judas Priest tussen staat!

En tuurlijk hetzelfde, maar dan beter, waarom zou je denken dat ik wat anders wil? :p

CowGuitar
26 oktober 2008, 17:22
En tuurlijk hetzelfde, maar dan beter, waarom zou je denken dat ik wat anders wil? :pJa, das ook weer zo, hahah.