PDA

View Full Version : Eindelijk is het zo ver.... Firebird!



euroboy
15 oktober 2008, 16:45
Eindelijk heb ik een firebird! ik dacht dat het er nooit meer van zou komen... Vanmiddag mooi mijn stratje verkocht! Ineens naar de gitaarwinkel achter een setje snaren... :D Staat die firebird er nog altijd ik was er direct verliefd op (3 maand geleden) Even testen (was al de 5 keer ofzo aangezien ik hem elke keer ik daar was teste) Direct een heerlijk gevoel... Dan ook nog wat andre gitaren getest o.a ook de studio versie deze vond ik echt slecht!! Achja foto's direct mijn fototoestel laad even op....

Het gaat dus om een epiphone voor alle duidelijkheid :)

Luke-wannabe
15 oktober 2008, 16:48
Ben benieuwd! Firebirds zijn cool! Heb er zelf ook nog een gehad, maar was mij te groot. Anyways congrats!

euroboy
15 oktober 2008, 16:56
http://i35.tinypic.com/2cdec5y.jpg

http://i34.tinypic.com/2a8njt1.jpg

Als iemand nog foto's wil laat iets horen de rest van de foto's zijn niet zo goed gelukt...

Mr.Fingers
15 oktober 2008, 17:02
WIJ WILLEN GELUID G*DVERDOMME!!!!


Gefeliciteerd ;)

Kakihara
15 oktober 2008, 17:13
Congrats !
Komt hiermee een einde aan jouw ondertussen toch wel legendarische GAS-aanvallen ? :D

euroboy
15 oktober 2008, 17:34
Congrats !
Komt hiermee een einde aan jouw ondertussen toch wel legendarische GAS-aanvallen ? :D

Ik denk het niet....

macwilliams
15 oktober 2008, 19:11
Wat fingers zegt!!!

Nice bird, euroknul:)

Realeigo
15 oktober 2008, 19:20
http://img.photobucket.com/albums/v472/Arathion/2cdec5y.jpg

Geen Daddario snaren in stop tailpieces graag!
Ziet er nogal jostiband uit! :stop:

tidalwave_sideburns
15 oktober 2008, 19:23
Firebirds zijn de enige solidbody gitaren die me aanspreken. Hij ziet prachtig uit. Gefeliciteerd!

Nils47
15 oktober 2008, 19:30
Wat vond je precies slecht aan de studio versie? Ik zit namelijk te twijfelen om de studio versie aan te schaffen.

Let me know!

vulvasonic
15 oktober 2008, 21:48
Endatteme....... :cooler:

rickert
15 oktober 2008, 21:52
Super! Gefeliciteerd!

euroboy
15 oktober 2008, 21:56
Wat vond je precies slecht aan de studio versie? Ik zit namelijk te twijfelen om de studio versie aan te schaffen.

Let me know!


Op zich niets mis met de studio versie maar ik heb eerst op deze gespeeld de afsteling was veel beter!! De afwerking was van mindere kwaliteit,... Allemaal kleine dingen ik heb hem maar 2 minuten vastgehad en ik moest er gewoon niets van hebben het was geewoon niet echt mijn ding deze vuurvogel dus wel!!

euroboy
15 oktober 2008, 21:57
Super! Gefeliciteerd!


Maar ik ben nog steeds jaloers op jouw vuurvolgel Rick!! Ooit komt er nog een gibson als ik eens geld teveel heb :satisfie:

Mr.Fingers
15 oktober 2008, 21:58
Maar ik ben nog steeds jaloers op jouw vuurvolgel Rick!! Ooit komt er nog een gibson als ik eens geld teveel heb :satisfie:

met jouw GAS en "kwantiteit over kwaliteit" komt dat nooit jongen ;) :D

Liquid_Metal
15 oktober 2008, 22:50
Zo blijkt maar weer dat ik lang niet alle gitaren mooi vind. Gefeliciteerd met je aankoop, maar ik hoef m echt niet :P.
Maar hoe speelt en klinkt ie?

Dirkdewaard
16 oktober 2008, 00:26
Prachtig, gefeliciteerd! ooit komt ie er voor mij ook......

Harry
16 oktober 2008, 09:33
damn... iedereen koopt maar firebirds..... misschien moet ik maar eens wat zooi verkopen.

Enne.. de studio is geen echte firebird. een firebird hoort niet plat te zijn.

alexandra
16 oktober 2008, 11:02
Hij is echt mooi :cooler:
Gefeliciteerd ermee zeg :D

Lexvandoef
16 oktober 2008, 11:03
en geen fullsize humbuckers te hebben!

Riky
16 oktober 2008, 12:38
mooi ding! Firebirds zijn cool!

Igos du Iskana
16 oktober 2008, 22:01
mwah nee echt een kwestie van smaak, om eerlijk te zijn vind ik de firebird misschien wel de lelijkste off-the-shelf gitaar ooit...
maar een nieuwe gitaar kopen is wel retecool 8-)

euroboy
16 oktober 2008, 22:18
mwah nee echt een kwestie van smaak, om eerlijk te zijn vind ik de firebird misschien wel de lelijkste off-the-shelf gitaar ooit...
maar een nieuwe gitaar kopen is wel retecool 8-)


Tis een je houd ervan of je houd er niet van gitaar.... En ik hou ervan morgen repeteren :rockon: Zal wel retevet worden!! Om de sounds een beetje te beschrijven (proberen) Het zit zowat tussen mijn les paul en mijn thinline... Perfect vind ik! Ze kan "zwaar" redelijk scheurend uit de hoek komen maar tog ook wat opener en wat scheller als mijn LP En hij scheurt net iets beter dan mijn thinline binnekort maak ik mss wel een soundclipje! Ik heb maandag toch geen school!!

richwoodplayer
16 oktober 2008, 23:13
Tis een je houd ervan of je houd er niet van gitaar.... En ik hou ervan morgen repeteren :rockon: Zal wel retevet worden!! Om de sounds een beetje te beschrijven (proberen) Het zit zowat tussen mijn les paul en mijn thinline... Perfect vind ik! Ze kan "zwaar" redelijk scheurend uit de hoek komen maar tog ook wat opener en wat scheller als mijn LP En hij scheurt net iets beter dan mijn thinline binnekort maak ik mss wel een soundclipje! Ik heb maandag toch geen school!!

Als je nou eens . en , ging gebruiken, was alles een stuk beter te lezen. :sssh: