PDA

View Full Version : Wie wil er drummen/zingen in een band met een lekker wijf?



Magic Bean
15 oktober 2008, 12:46
Zo mannen, nu heb ik jullie aandacht!

Fire of Autumn is hard op zoek naar een zanger/frontman en een drummer.
We willen graag gemotiveerde mensen die zich helemaal kunnen vinden in de stijl progressive rock/metal.
Momenteel bestaat de band uit een gitarist, bassist en toetsenist met allemaal 10+ jaren ervaring met hun instrument.
We hebben een home-studio en een repetitieruimte in Cuijk (bij Nijmegen), maar zijn bereid om te verhuizen.

Onze muziek heeft vooral invloeden van bands als Dream Theater, Evergrey, Liquid Tension Experiment, Symphony X, VandenPlas, Opeth en Queen.
We schuwen zeker het hardere werk niet, maar spelen ook gevoelige ballads.

Ben jij tussen de 18-28 en beheers je de drums of heb je een gouden strot?
Neem ff contact op via: info@fireofautumn.nl

grtn

Arnout

Jeroen_TRC
15 oktober 2008, 14:01
http://www.fireofautumn.nl/band/bandfoto.jpg

Ik zie geen lekker wijf! :dontgeti:

Magic Bean
15 oktober 2008, 14:27
Maar je hebt wel gekeken!!!

guitar.girl!
15 oktober 2008, 16:11
ghehe :chicken:

Iceman
21 oktober 2008, 16:41
http://www.fireofautumn.nl/band/bandfoto.jpg

Ik zie geen lekker wijf! :dontgeti:

Ik zie allemaal wijven, alleen geen lekkere..... (inkoppertje)

Magic Bean
30 oktober 2008, 00:33
Schaamteloze bump!
We zoeken nog steeds een drummer en een goede zanger. Mocht je het genre interessant vinden en enige zangervaring hebben is het ook goed, we hoeven niet persé een geschoolde zanger.

JimiDylan
30 oktober 2008, 08:05
Ik zou er wel graag in willen zingen, probleem is dat jullie beetje ver weg zitten (zoals bij alle advertenties hier) daarbij ken ik ook nog een wel een hele goeie drummer, maar die heeft dan hetzelfde probleem.

Liquid_Metal
2 november 2008, 13:59
Ik zou er wel graag in willen zingen, probleem is dat jullie beetje ver weg zitten (zoals bij alle advertenties hier) daarbij ken ik ook nog een wel een hele goeie drummer, maar die heeft dan hetzelfde probleem.

Volgens mij is het probleem dat jíj ver weg woont :P. Wie woont er nou weer in Veldhoven :P:P.
Nee zonder grappen, ik heb hetzelfde probleem. Mijn band zoekt ook nog een drummer, maar ik heb tot op heden ook nog niemand gevonden.

Barkeepert
2 november 2008, 15:17
Wel heel opvallend dat dit topic er nogal uitspringt met aantal keer bekeken haha. :)

Magic Bean
2 november 2008, 18:45
Wel heel opvallend dat dit topic er nogal uitspringt met aantal keer bekeken haha. :)

Ik heb mijn inspiratie niet voor niets genomen van het best bekeken topic van het forum: Mooie Dames...


Volgens mij is het probleem dat jíj ver weg woont :P. Wie woont er nou weer in Veldhoven :P:P.

Laat het net zo zijn dat 2/3 van de band op de grens van Eindhoven-Veldhoven woont :D

Zijn er nog mensen die drummen of een goede drummer kennen?

JimiDylan
3 november 2008, 02:19
Ik heb mijn inspiratie niet voor niets genomen van het best bekeken topic van het forum: Mooie Dames...



Laat het net zo zijn dat 2/3 van de band op de grens van Eindhoven-Veldhoven woont :D

Zijn er nog mensen die drummen of een goede drummer kennen?

Ik! maar daar heb je al een mailtje over in je inbox ;)

Thoon_Loque
6 november 2008, 18:32
Ach ja helaas speel ik geen drumms (ik zit op een gitaristenforum (duhh)
Tries(tes troffee) hè :rockon:

Wel een leuke band trouwes!!

Magic Bean
28 november 2008, 23:57
Bummmmp :)