PDA

View Full Version : POD Farm preview video



vettavillenl
14 oktober 2008, 08:49
Online is er een preview van POD Farm en de nieuwe caroussel stijl editor te vinden. Gebruik google of zo om het te vinden.

Dirk_Hendrik
14 oktober 2008, 10:23
Hans,

Deze post kwam meteen via de rapporteerfunktie binnen in de categorie spam.

Die discussie hebben we een aantal jaren geleden ook al gevoerd en dat hoeft dus niet nogmaals. Het zou echter wel een idee kunnen zijn om weer eens een nieuw charmeoffensief te beginnen en weer eens te laten zien dat je ook niet-line6 gerelateerd kan posten.

Nocki
14 oktober 2008, 11:03
Tja. Ik ben nog steeds blij dat deze info hier komt!
Ikzelf druk niet gauw op de raporteer knop en ik erger me aan spam net zo erg als de verwensingen en te grove uitlatingen en persoonlijke beledigingen.

Bedankt voor de video. heb m even bekeken.

Bouke
14 oktober 2008, 14:42
Dirk-Hendrik, sorry, maar door Vettaville en zijn linkjes heb ik altijd veel nuttige info binnen gekregen. Hij verkoopt het niet en dringt het niet op. Iedereen weet dat Vettaville veel info heeft over Line6. Doe er je voordeel mee als je er wat aan hebt, laat het links liggen als het je niet boeit.

De specialiteit van Vettavillen en zijn waarde voor dit forum zit hem in de up-to-date info over Line6. Waarom zou je dat willen voorkomen?

Nogmaals, hij verkoopt niks en dringt je niks op. Wat mij betreft is dit geen spam.

Bouke

Dirk_Hendrik
14 oktober 2008, 14:47
Bouke,
Het maakt mij geen flikker uit. Het feit dat de openingspost meteen aanleiding was om op de rapporteerknop te duwen laat zien dat het voor anderen blijkbaar anders is.

Mitch
14 oktober 2008, 14:53
Iedereen weet dat Vettaville veel info heeft over Line6. Doe er je voordeel mee als je er wat aan hebt, laat het links liggen als het je niet boeit.
Daar zijn we het over eens, maar als we rapportage binnenkrijgen is het wel zo vriendelijk als we hier uitleggen waarom we er geen aktie op ondernemen en dan is dit duidelijker dan een PB'tje per 'klacht'. En anders krijgen we weer het verwijt dat we niet duidelijk zijn ;)
Mijn zegen heeft -ie ook maar ik sluit me bij D_H aan dat -ie er ook wel zelf een beetje aan kan meewerken om zich wat breder te profileren, om gezeur vóór te zijn.

cosmos
14 oktober 2008, 17:42
Mijn zegen heeft -ie ook maar ik sluit me bij D_H aan dat -ie er ook wel zelf een beetje aan kan meewerken om zich wat breder te profileren, om gezeur vóór te zijn.

+1. Ook ik vind het best leuk die nieuwtjes, maar datzelfde nieuwtje (wat je ook al op de site van Line6 zelf kunt lezen) kom ik vervolgens ook tegen op hugeracksinc, gear page, harmony central, etc.etc. omdat het door hem daar ook geplaatst wordt, waar dit soort kritiek een beetje idem is. Afentoe een ander onderwerp zou best leuk zijn.

vettavillenl
14 oktober 2008, 17:54
Hans,

Deze post kwam meteen via de rapporteerfunktie binnen in de categorie spam.

Die discussie hebben we een aantal jaren geleden ook al gevoerd en dat hoeft dus niet nogmaals. Het zou echter wel een idee kunnen zijn om weer eens een nieuw charmeoffensief te beginnen en weer eens te laten zien dat je ook niet-line6 gerelateerd kan posten.

Hi Dirk, bedankt voor je reactie. Ik heb mijn post aangepast. Van mij mag je de hele thread verwijderen. Ik begrijp ook dat dat niet is wat je vraagt en zegt, en zoals je weet waardeer ik dat enorm.

Aan de andere kant is het zo dat de moderators hun werk moeten kunnen doen, open en goed.

rjong999
14 oktober 2008, 18:20
Hans,

Deze post kwam meteen via de rapporteerfunktie binnen in de categorie spam.

Die discussie hebben we een aantal jaren geleden ook al gevoerd en dat hoeft dus niet nogmaals. Het zou echter wel een idee kunnen zijn om weer eens een nieuw charmeoffensief te beginnen en weer eens te laten zien dat je ook niet-line6 gerelateerd kan posten.
Deze opmerking kwam meteen via de rapporteerfunktie binnen in de categorie 'gezeur'. Ik neem aan de je dus op dezelfde wijze zult acteren ?

rjong999
14 oktober 2008, 18:27
Begrijp ik goed dat de amp farm software uitsluitend als plugin voor protools te gebruiken is ?

vettavillenl
14 oktober 2008, 18:35
Begrijp ik goed dat de amp farm software uitsluitend als plugin voor protools te gebruiken is ?

amp farm - ja

rjong999
14 oktober 2008, 18:51
...jammer...

vettavillenl
14 oktober 2008, 18:54
...jammer... wie weet komt er een andere oplossing...

Dirk_Hendrik
14 oktober 2008, 19:18
Deze opmerking kwam meteen via de rapporteerfunktie binnen in de categorie 'gezeur'. Ik neem aan de je dus op dezelfde wijze zult acteren ?

Nee lieve Rob, Dat kwam hij niet. Klaarblijkelijk zijn er mensen die anders over dit soort post denken dan jij, Mitch of ik. Da's zoals ik al aangaf een discussie die al veel eerder is gevoerd met Hans en waar, bij m'n beste weten, alle partijen vrede mee hadden. Het is ook een discussie die gevoerd werd lang voordat jij hier je neus kwam laten zien. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn, dan zal ik, of een andere in jouw visie corrupte mod, het daar graag opnieuw met Hans over hebben. Niet met Rob de Jong. Rob's mening is in het gehele plaatje irrelevant.

Of jij rapportage van topics gezeur vind of niet boeit me niet. Je aannames boeien me nog veel minder.

Dirk_Hendrik
14 oktober 2008, 19:20
Hi Dirk, bedankt voor je reactie. Ik heb mijn post aangepast.

Was niet nodig geweest ;)

Met de vragen van Rob vraag ik me af of je post niet meer in recording zou passen.

vettavillenl
14 oktober 2008, 19:27
Was niet nodig geweest ;)

Met de vragen van Rob vraag ik me af of je post niet meer in recording zou passen.

Wellicht, de vragen van Rob betreffen Amp Farm. Echter Amp Farm is slechts een verwijzing naar een eerder uitgebracht product. Het betreft hier eigenlijk POD Farm en daardoor logischerwijs in de effectensectie..

Maar om nou een dubbelpost te maken ;-)

Mitch
14 oktober 2008, 21:02
Deze opmerking kwam meteen via de rapporteerfunktie binnen in de categorie 'gezeur'. Ik neem aan de je dus op dezelfde wijze zult acteren ?
Vriendelijk verzoek de Rapporteer functie niet te misbruiken voor het maken van een punt. Deze is uitsluitend bedoeld voor serieuze klachten, spam of uit de hand lopende discussies. Als je gezellig wilt keuvelen over een topic of het al dan niet modereren daarvan kan dat via PB.

Hans, stoor je verder niet aan de discussie, trek je hooguit de goed bedoelde kritiek aan ;)

rjong999
15 oktober 2008, 20:29
Wat is dan precies het verschil tussen pod farm en amp farm ?

vettavillenl
15 oktober 2008, 20:41
Wat is dan precies het verschil tussen pod farm en amp farm ?

POD Farm info:
http://www.vettaville.nl/page.php?id=127

vers van de pers.

Amp farm is eens Pro Tools plug-in met alleen amp modeling.

rjong999
15 oktober 2008, 21:15
Is er iets anders veranderd dan de user interface ? Ik heb nu GearBox met de Gold Pack enzo, is er aan de amp sims nog iets echt veranderd ?

vettavillenl
30 oktober 2008, 10:24
POD Farm is nu beschikbaar voor download

http://www.vettaville.nl/news.php#839