PDA

View Full Version : Jason Newsted bij Ozzy....



Ditmar
5 maart 2003, 11:29
Former-Metallica Man To Join Ozzy Osbourne Band
27 Feb 2003 Ex-Metallica four stringer Jason Newsted is auditioning for the vacant bassist slot in the Ozzy Osbourne band. The position arose earlier this week when the Double O's former bass man, Robert Trujillo, rather ironically, left the group to join Metallica!

A spokesperson for Newsted told Blabbermouth.net that Jason, who is already confirmed to appear at this year's Ozzfest as a member of Voivod, reportedly "got a call from the Osbourne camp inviting him to come down and "jam" with the rest of Ozzy's band" which includes ex-Faith No More drummer Mike Bordin and Black Label Society guitarist / vocalist Zakk Wylde.

bron: Metalhammer

Geinig man, zo'n bassistenruil :razz:

Bigfoot414
5 maart 2003, 13:51
Heu??? 4-stringer?? Jason speelde toch meestal met 5 touwtjes?
Anyway, wel cool dat ie niet mee werkeloos is

hoofd
5 maart 2003, 15:49
Zo ver ik weet is Jason de laatste tijd sowieso verre van werkloos geweest :wink:.

Zhou
11 maart 2003, 23:27
wat een enorme loser is die gast

gaat ie weg onder 't mum van, jaaaa kkan me weg niet meer vinden bij metallica en hun muziek. Ok fair enough. Hij heeft achteraf blijkbaar nooit bij die band gehoord en was altijd al een 3de wiel aan de wagen, beetje lullig om iemand te vervangen die dood is gegaan maar dat wist ie van te voren.

Ok daarna hoorde je shit van, jaaaaa jason is de enigste die nog metal is gebleven blablabla, nee gaat ie naar echobrain.
BLEEEHHgghhh, di-rect is nog meer metal. En echobrain was 't hoor, HET!!
Naja, toen had ie daar blijkbaar genoeg van, en ging ie maar es naar vloods of vomit --( VOIVOD jeeeyyyy
Vervolgens uitspraken in de media als "jaaaa kwilde altijd al in voivod enneeehh we can kick metallica's ass blabber blabber blabber" ( toch een beetje problemen met z'n vertrek??)
En als je luistert naar voivod, nou sorry zo metal is dat nu ook weer niet, en die zanger is ook butt. En al die uitspraken van em zijn ook alleen maar om dat album te promoten.

goed, schijnt dat gelukt te zijn, HÉ SAPPERDEFLAP, er is een plaatsje vrij bij OZZY. Die hebben m'n oude maten bij metallica in 86 nog es een heel jaar lopen wegspelen. Goh laat ik daar es heengaan, misschien meer kans op $$$$$$????

Tering get a life en geef toe dat je elke dag nog spijt ervan hebt dat je weggegaan bent of nooit bent geaccepteerd.


goed... mijn hart is gelucht

funlovinme
12 maart 2003, 00:04
Jason ging niet weg omdat hij de muziek van Metallica niet cool vond. Hij ging juist weg omdat die andere gasten andere dingen veel belangrijker vonden dan lekker metallen. Ze gingen make-up dragen, napster aanklagen en dat soort dingen. Bovendien kreeg Jason ruzie met Jaymz(die toen helemaal fucked-up van de drank was). Daarom is hij weggegaan. Hij ging dus eigenlijk weg omdat hij juist wilde rocken. Zijn vertrek heeft niets te maken met Echobrain. Hij wilde Echobrain naast Metallica doen, maar Jaymz wilde dat niet. Die probeerde Jason zoveel mogelijk dwars te zitten.

Jason is een van de geweldigste gasten in de metal.

geertenno
12 maart 2003, 09:53
Kick dat ie bij Ozzy komt!

kokeleko
12 maart 2003, 10:19
Voor dat ie bij Metalica kwam was ie al goed in Flotsam & Jetsam!, gezien in Paradiso , bij F&J was ie ook al de drijvende kracht , goeie gast.

Zhou
12 maart 2003, 11:04
Zekers wel dat ie zich klote en opgefokt voelt dat ie weg bij metallica is, lees maar es z'n statements op blabbermouth.net en reageer dan weer.
dank u

kokeleko
12 maart 2003, 11:11
Ja en, mag je je niet afreageren dan?

Zhou
12 maart 2003, 12:36
Oh ja hoor, maar maak jezelf niet zo belachelijk door 't tegenovergestelde te doen van wat je zegt.

kokeleko
12 maart 2003, 13:22
Heb je het tegen mij ?

Zhou
12 maart 2003, 14:19
Uhuh, jij ook al last met begrijpend lezen?

kokeleko
12 maart 2003, 14:35
Geintje .... , sommige musici ( lees artiesten ) zijn gewoon op hun pik getrapt als ze uit een beroemde band worden gekickt, en gaan dan met modder gooien , dit begrijp je wel toch ? Hahahahaa.

Zhou
12 maart 2003, 22:39
Juist :razz:

funlovinme
12 maart 2003, 23:47
Hij is niet gekickt. Jaymz is zelfs nog een paar keer komen smeken please please terug te komen in Metallica. Lees je in voor je vooraan staat met je mening.

kokeleko
13 maart 2003, 08:38
Ko houdt zijn bek wel ja!

funlovinme
13 maart 2003, 10:08
Nee jij niet ik heb het over die Zhou-kerel.

kokeleko
13 maart 2003, 14:58
Dan heb ik niks gezegd ,Hahaha.

Zhou
13 maart 2003, 15:04
Juist, als jij nou ook es goed je info inleest, had je kunnen analyseren dat jason newsted heeft gezegd dat ALS Mr. Hetfield hem zou vragen terug te komen, hij ja had gezegd, maar nu na 1,5 jaar is het te laat. WIl niet zeggen dat hij het ook heeft gedaan. En 2 dagen na deze statement hadden ze een ontmoeting en daar hebben ze 't niet over metallica gehad, dus shut your bijdehande opmerkingen over mij volgende keer mr wiseguy

Zhou
13 maart 2003, 15:05
Ga carnaval vieren ofzo

funlovinme
13 maart 2003, 19:40
Hahaha ik ben niet eens een Limburger, dus nogmaals: lees je in, ZHOU.

Zhou
14 maart 2003, 11:48
Maar beste funlovinme, dan mag jij me ff uitleggen waarom er maastricht naast je naam staat?

Verbazingwekkend hoe verhalen ter wereld worden geholpen, vind je ook niet?

funlovinme
30 maart 2003, 01:48
Kijk. Artikel 2 lid 1 van het Vierde Protocol bij het Europees Verdrag tot besherming van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden regelt dat eenieder zich op het grondgebied van de staat waar hij woonachtig is het recht heeft zich vrijelijk te verplaatsen.
Ik heb van dat recht gebruik gemaakt door in Maastricht te gaan wonen in verband met mijn studie aan de Universiteit Maastricht. Dus ik ben GEEN Limburger. De eerste de beste Marokkaan die hier komt wonen is toch ook niet meteen een Hollander?

Zhou
30 maart 2003, 12:56
Heh vlauwerdt, had ik net 't laatste woord en ga jij 't allemaal verpesten!
Maar over bovenstaande, ik mag je toch wel een fijne carnaval wensen of ga ik nu te ver?

funlovinme
30 maart 2003, 18:20
Als je iemand een fijne verjaardag wenst, zeg je dan ook altijd "Ga je verjaardag vieren ofzo" ?

Zo ja, dank je.