PDA

View Full Version : mediaplayer bestand omzetten naar mp3



kaassie
13 oktober 2008, 11:57
Mogguh,

Ik heb vandaag een soundclick website aangemaakt zodat ik daar alle audio fragmenten voor gitaarnet op kan zetten. Soundclick accepteerd alleen mp3 bestanden. Al mijn audio bestandjes zijn windows madiaplayer bestanden. Heeft iemand van jullie een idee hoe ik die windows media audio file om kan zetten naar MP3? :dontgeti:

groet kaassie
check www.myspace.com/kaassiesgitaar

charles
13 oktober 2008, 12:55
Ik had hetzelfde probleem, maar heb een muziek programma gekocht (Music Maker), waarmee je dingen naar mp3 kan converteren. Er zijn gratis programma's op het net te vinden - ze werken wel, maar na een tijdje kan je ze niet meer gebruiken (tenminste, ik heb geen kunnen vinden zonder "proefperiode").

Een iets duurdere methode (maar misschien goedkoper dan een programma aanschaffen): branden op cd en daarna rippen met Media speler. Ik vind het heel irritant dat je met Media Speler alleen kan rippen vanaf cd - en niet bestanden die al op de computer zijn. Misschien kan het wel, maar na een jaar zoeken, heb ik het in ieder geval niet voor elkaar kunnen krijgen.

Ik geloof dat er ook een programma is dat "MP3 maker" heet, ongeveer 35 eruo, dacht ik.

Sonno
13 oktober 2008, 13:53
Hé Kaassie! Waddaggievan Audiograbber? Het is Freeware! Volgens mij kun je daar je WMA's mee omzetten.

Ibanez666
13 oktober 2008, 14:17
zoek anders ns op www.download.com

harrie-beton
13 oktober 2008, 16:21
Zoek even op google naar "wma to mp3".
Trouwens, Adobe Audition kan het standaard.

kaassie
14 oktober 2008, 09:34
Bedankt gasten voor de tips. Deze week zal ik er weer eens voor gaan zitten.

kaassie
www.myspace.com/kaassiesgitaar

gitaarvrouwtje
14 oktober 2008, 09:41
cool edit, cubase ...al dat soort programma s kunnen t , maar zijn natuurlijk wel wat prijzig in aanschaf

deze kan wel heel wat, weet niet of ie jou probleem ook oplost maar heeft voor mij al heel wat opgelost moet ik zeggen op t gebied van converten
http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html (http://)