PDA

View Full Version : wilkinson brug die cellulose lak aantast



jan jansen
12 oktober 2008, 13:14
http://picasaweb.google.nl/f.punter/TelecasterBas?authkey=LbZkWW5IrRU#5256222646291464 354


Na het plaatsen van een zwarte wilkinson Telebrug en na verwijderen ervan 2 weken later heeft die verf ervan de cellulose lak behoorlijk aangetast.(zie foto boven)De lak heeft zeker al 2 maande staan drogen.

De zwarte verf is er op 1 plek helemaal ingetrokken.Heeft iemand dit eerder gehad?

jj

pasqual
12 oktober 2008, 13:42
da's knap lullig. het enige dat ik kan verzinnen is dat er een stof in de zwarte verf van je brug zit die reageerd met de celulose lak op je body, maar zover was je zelf waarschijnlijk ook al :satisfie: .

je zou kunnen overwegen om het stukje opnieuw te lakken onder de brug en vervolgens de onderkant van de brug blank te schuren. maar met het laten drogen van de lak ben je wéér 2 maanden verder. of je laat het zo, het is toch geen zichtwerk, alleen hopen dat het niet verder gaat reageren met elkaar.

groeten Pasqual.

G.G.
12 oktober 2008, 14:31
Was je lak al goed uitgehard? Want dat duurt bij cellulose enkele maanden.

jan jansen
12 oktober 2008, 16:43
da's knap lullig. het enige dat ik kan verzinnen is dat er een stof in de zwarte verf van je brug zit die reageerd met de celulose lak op je body, maar zover was je zelf waarschijnlijk ook al :satisfie: .

je zou kunnen overwegen om het stukje opnieuw te lakken onder de brug en vervolgens de onderkant van de brug blank te schuren. maar met het laten drogen van de lak ben je wéér 2 maanden verder. of je laat het zo, het is toch geen zichtwerk, alleen hopen dat het niet verder gaat reageren met elkaar.

groeten Pasqual.



ja idd,het zit onder de brug.Heb er vandaag maar 2 laklagen over heen gespoten,de gehele voorzijde dan nadat de gitaar was gesigneerd.Blijf het vreemd vinden dat het zo reageert.Niet onder de hele brug maar alleen aan de achterzijde,en en beetje aan de voorzijde.

jj

rinaldo
12 oktober 2008, 21:00
door wie heb je hem laten signeren jansen? status quo? :rockon: :rockon: :rockon:

jan jansen
12 oktober 2008, 21:13
door wie heb je hem laten signeren jansen? status quo? :rockon: :rockon:


bijna goed....heb een quotationcaster gemaakt,en als zodanig gevraagd of quotation (status quo coverband) hem wou signeren.Effe 2 laatste lagen cellulose erover heen voor bescherming.Als ie klaar is plaats ik hier wel wat foto`s,

jj :rockon: :rockon:

rinaldo
12 oktober 2008, 22:18
cool man, hebben ze er ook even op gespeelt ? of ben jij naast huisfotograaf ook gitaar leverancier van qoutation

jan jansen
13 oktober 2008, 18:34
cool man, hebben ze er ook even op gespeelt ? of ben jij naast huisfotograaf ook gitaar leverancier van qoutation


Ik doe alleen wat met foto`s,dus mocht er nog een band zijn die goeie jaren 70 rock muziek maakt en uit het Noorden komt en wat foto`s van hun optreden wil hebben....!

Nee erop spelen kon nog niet,zaten nog geen elementen in.Effe de lak af laten drogen een week of wat,dan maak ik hem af.

jj

rinaldo
13 oktober 2008, 21:06
zal je aanbevelen bij de band janssen :blast: