PDA

View Full Version : Santana Europa Cover Boss GT-10 Feedback Effect



HvV
11 oktober 2008, 18:23
Leuk effect in de GT-10, een feedback effect. Betere toepassing dan Carlos Santana's Europa is er natuurlijk niet. :chicken: Comments welcome. Solo hier en daar een beetje te losjes maar goed, het gaat om het effect.

http://www.youtube.com/watch?v=e4Yzko-1NyU

Ibanez666
11 oktober 2008, 19:06
Leuk joh, het zou alleen nog mooier zijn als het niet bij elke lange noot gebeurde, maar goed gespeeld, mooie bends en een nummer dat ik zeker ook een ga gebruiken, bedankt voor dat idee :-)

The Lo Lands
12 oktober 2008, 14:27
Met een goede buizenbak met veel sustain en drive kanaal bereik je dit effect ook wel maar dan moet je versterker wel aardig open! Een extra distortion pedaal voor de preamp in combinatie met je drive van je amp geeft nog meer sustain en gain. Klinkt wel lekker trouwens!

pannekoek
12 oktober 2008, 21:52
klinkt erg lekker, vet geluid hoor met die gt10

artnaz
12 oktober 2008, 22:06
Goede sound, en heel mooi en gecontroleerd gespeeld! :)

Dat het elke keer feedbackt is inderdaad een beetje jammer, kan je hem niet gewoon af en toe aanzetten?

HvV
13 oktober 2008, 18:44
Bedankt voor alle reakties zover! Maar inderdaad, dat feedbackeffect had ik even aan een ctrl-pedaaltje moeten toewijzen, dat maakt het meer controleerbaar. Bij een lange noot is er nu geen houden aan. Maar wel een leuk nummer voor mijn one-man band. Mijn setje is trouwens nog niet af, weet iemand nog meer van dit soort nummers?

*AcousticGuitarMan*
14 oktober 2008, 15:40
WOW!!! Prachtige sound. Prachtige uitvoering van dat prachtige nummer:eek:

stratie
14 oktober 2008, 16:52
Mooie, nette uitvoering. Maar ook ik sluit me aan bij het gross, elke lange noot feedbacken is beetje jammer, maar je tone is echter heel ''schoon'' ;)

Sonno
14 oktober 2008, 20:25
Net gespeeld en een heerlijk soundje idd. Wel een behoorlijk saai nummer <gaaaaap>.

Het blijft natuurlijk maar een mening maar IK ben blij om het onderstaande, ;) !
http://www.nu.nl/news/1775235/2101/rss/Santana_ruilt_gitaar_voor_bijbel.html

Gr. Sonno