PDA

View Full Version : 23 mei 2009: Fingerstyle Workshop met Eltjo



Picker
9 oktober 2008, 18:50
Goed nieuws voor alle fingerstyle fanaten in Nederland: op zaterdag 23 mei 2009 vindt er een fingerstyle gitaar workshop (http://www.eltjohaselhoff.com/workshop) plaats met de Nederlandse topgitarist Eltjo Haselhoff. Locatie: Mercure hotel, Nieuwegein.

De workshop bestaat uit een compleet dagarrangement, inclusief koffie, thee, verfrissingen en een uitgebreid lunchbuffet, en natuurlijk een fantastisch lesprogramma waar je in één dag een schat aan informatie op kunt halen over alles wat met fingerstyle gitaar te maken heeft. Alle cursusten krijgen schriftelijk lesmateriaal mee naar huis, met daarin alle essenties van de dag.

Meer informatie en inschrijvingen op www.eltjohaselhoff.com/workshop (http://www.eltjohaselhoff.com/workshop)

Met vriendelijke groeten,

Kimberly McConnell.

blablablabla
11 oktober 2008, 17:20
met alle respect maar hoort een opmerking zoals Monicaatje kreeg hier ook niet op zn plaats?

door moderator:

"Een topic zoals deze is niet toegelaten op gitaarnet. Voor zoekertjes/aanbiedingen verwijs ik je graag door naar gitaarmarkt, marktplaats, 2dehands en andere veilingssites.

Deze gaat dan ook op slot.

Vragen/opmerkingen? --> Pm"


Of mag de ene hier wel iets verkopen en de andere niet?

Harald
11 oktober 2008, 19:16
Morgenmiddag is Eltjo trouwens in Leidschendam te zien:

samen met Arnaldo Lopez en ikzelf in theater Camuz in Leidschendam, georganiseerd door stichting steelstring (http://www.steelstring.nl/index.php)

voor meer info: http://www.camuz.nl/index.php?actio...show&VID=OLN209

blablablabla
15 oktober 2008, 13:29
ik zie net dat farlake zn gitaarlessen zijn verplaatst.
er wordt hier dus wel degelijk met 2 maten en gewichten gewerkt....

Kim Wilson
15 oktober 2008, 13:34
En wie ben jij, met 3 posts en max. twee weken lidmaatschap?

hendrix2
15 oktober 2008, 13:45
ik zie net dat farlake zn gitaarlessen zijn verplaatst.
er wordt hier dus wel degelijk met 2 maten en gewichten gewerkt....
Er is hier een onderdeel lessen, dus lessen worden naar daar verplaatst. Monicaatje ging opzoek naar een gitaar, dat laten we hier niet toe. Ze stuurde mij zelf een pm dat ze het helemaal begreep, dus jij moet al zeker niet moeilijk gaan doen.
Picker (eltjo) is verder een gewaardeerd forummer met tonnen ervaring en bovendien een fantastisch gitarist. Er zit niets van winst in voor hem en het gewoon erg boeiend zo'n workshop.

Een workshop is iets heel anders een een gitaar zoeken of gitaarlessen.

Dus alstublief, lees je in op dit forum, post hier gerust, maar niet op de manier zoals in je 2 posts in dit topic.

Hendrix2

jplm
15 oktober 2008, 19:42
Helaas heb ik het zelf ook wel eens gehad dat ik iets in dit forum heb gepost wat wel met de akoestische gitaar te maken had, maar er niet rechtstreeks over ging. Dit werd dan ook meteen door een (over)ijverige moderator verplaats naar een of andere uithoek. Feit is dus dat blablablabla (what's in a name?) gewoon gelijk heeft.
Ik moet er wel meteen bijzeggen dat ik het zeer in moderator Hendrix2 waardeer dat hij gewoon toegeeft en aangeeft partijdig te zijn, want blijkbaar is het zo dat als je een "gewaardeerd forummer bent met tonnen ervaring en verder een fantastisch gitarist" dat dan je berichten die niet rechtstreeks over het forumtopic gaan gewoon blijven staan, terwijl een zelfde soort berichten van de eerste de beste jan de behanger wél worden verzet. Het lijkt Nederland wel, daar werken ze ook met een pseudo-democratie :stop:.

Groet, Jan.

hendrix2
15 oktober 2008, 21:35
Blablabla, leer eerst lezen. Farlake ZOCHT gitaarleseen. Het zoeken van gitaarlessen hebben wij een geheel apart subforum voor. Akoestische/elektrisch maakt niet uit.
Ik wed dat jij dat topic zelfs niet geopend hebt want je weet duidelijk niet waarover het ging.

Dus jplm, misschien ook even beter lezen.
Onlangs was heeft hier 5 maand een workshop van Jacques stotzem aangeboden gestaan, je had 5 maand om daar over te vallen... dat was zelfs een stickie. J.S. komt hier echter niet hoor, die partijdigheid zal wel meevallen.

Jplm: je hebt pm.

Don Capo
16 oktober 2008, 15:38
Ach joh sommige mensen hebben altijd wat te zeuren. Net alsof het VERSCHRIKKELIJK is dat het topic in een ander subforum gezet wordt. Als je je daar druk genoeg over maakt dat je erover gaat klagen heb je het zo slecht nog niet denk ik dan.

On-topic: goed initiatief, niet haalbaar voor mij, maar wacht de foto's en eventueel beeldmateriaal graag af.

blablablabla
16 oktober 2008, 16:50
Is zo'n workshop dan gratis ?

Eltjo is toffe kerel, heb er ook al teen en tander van geleerd.

En / maar natuurlijk organiseert hij workshops en maakt hij les dvd's en muziek cd's, en doet hij optredens enkel en alleen om de medemens te plezieren...

JanB
20 oktober 2008, 21:21
Nu er blijkbaar geen materieel winst oogmerk (meer) aan de orde is zal hij ook wel boeken, en cd tegen kostprijs verkopen neem ik aan.

peter_heijnen
21 oktober 2008, 09:00
Heeft iedereen zijn zegje gedaan? Mooi, dan kunnen we nu weer ontopic!

Ja, de aankondiging van de workshop van picker is te zien als spam, maar net als bij bijv de aankondiging van de workshop van jacques stotzem (die zelfs sticky is geweest) maken we hiervoor een uitzondering. Het gaat om een zeker niet alledaagse aanbieding waarbij je aan het werk mag met een geweldig gitarist van uitzonderlijk niveau, vandaar.

Off topic reacties vanaf nu worden zonder meer verwijderd en vragen/opm 'mogen' zoals gewoon uitsluitend via PM!

stratestic
22 oktober 2008, 18:17
Is er eigenlijk een maximum aantal deelnemers?

spykie
22 oktober 2008, 18:46
staat op site, is maximum .. gisteren gekeken, was dacht ik 25?

(zie vanonder)