PDA

View Full Version : Hey!



solsth
8 oktober 2008, 00:52
Hey!

Ik ben Stefan ik kom uit Spijkenisse. Ik ben 19 jaar en studeer op dit moment werktuigbouwkunde in Delft.

Ik speel al van kleins af aan gitaar maar de laatste 4 jaar pas echt serieus. Daarnaast speel ik sinds 2 jaar ook basgitaar. Ik heb nog niet echt indrukwekkende spullen maar hopelijk komt daar snel verandering in!
Ik speel momenteel op een Ibanez GSA-60 over een klein ibanez oefenampje (beide uit een startpakket :roll:) daartussen heb ik een Zoom gfx-8 effects processor en een boss ds-2. Ik heb ook een Ibanez roadster bas (eind jaren 70 model gok ik) en een nylonsnarige samick.

Op de middelbare school speelde ik gitaar in diverse punk/rock/indie/britpop/etc. bandjes. In m'n laatste jaar hebben we met wat vrienden (na aansporen van een muziekdocent) een soort schoolbandje opgericht, genaamd Maddah. We konden geen bassist vinden, dus ben ik, uit nood eigenlijk, maar gaan bassen!:) We speelden covers van John Legend, Jamie Lidell, Jamiroquai en Blof, een compleet andere muzieksoort maar wel super leuk!
Met Maddah heb ik meegedaan aan the battle of the schoolbands competitie en zijn als tweede geëindigd, wat ons een optreden op kink fm bezorgde :soul:

Daarna heb ik een tijdje gebast in een bandje wat deels uit maddah voortkwam. Met die band heb ik 2 nummers opgenomen in een studio van het SAE in Rotterdam, veel optredens gedaan en vooral een hoop geleerd. Vlak na de opnamens zijn we helaas uit elkaar gegaan.
Van april van dit jaar tot augustus heb ik nog gebast in de begleidingsband van een singer-songwriter uit Spijkenisse.

Momenteel ben ik bandloos, dus mocht je nog een gitarist/bassist zoeken in de buurt van Rotterdam/Spijkenisse? PM me maar 8-) Een paar van m'n favo bands zijn: dEUS, Queens of the stone age, kings of leon, john mayer (vooral het trio!), jamiroquai, radiohead, voicst en triggerfinger (even snel de muziek op mn telefoon gecheckt)

Ik ben lid geworden van dit forum omdat ik van plan ben een pedal board te gaan maken en ik wil de vorderingen daarvan bijhouden op dit forum. Op die manier hoop ik wat tips te krijgen onderweg.

Beetje een lang voorstelpraatje maar goed, tis nu af!

macwilliams
8 oktober 2008, 06:17
welkom.:):)