PDA

View Full Version : Tips & Tricks van Rikkers Gitaarbouw.



bert k
7 oktober 2008, 22:49
Nieuwe vaste rubriek: tips & tricks van Rikkers gitaarbouw (http://www.gitaarnet.nl/magazine/tipsandtricks/rikkers/index.php?id=9&language=NL). Check it out!

pannekoek
7 oktober 2008, 23:24
leuk om te lezen en er staat een hoop interessante info in

Bram+
7 oktober 2008, 23:37
Grappig, ik ben benieuwd hoeveel meerwaarde het gaat hebben vergeleken met de info hier op het forum:D Af en toe vraag ik me af waarom men van de 'voorpagina' bijna nooit gebruik maakt van de kennis hier, mensen vraagt een bijdrage te leveren, etc.

Ze mogen trouwens wel eens wat aan eindredactie doen, er zitten wel (zo snel geteld geloof ik twee) knoeperds van werkwoordfouten in.

stonerdaf
8 oktober 2008, 08:26
Ik vond 't wel een aangenaam stukje om te lezen.

Heb het ook gelezen doordat het hier aangekondigd stond. Wordt van iedere nieuwe "aflevering" hier dan ook een update geplaatst ?

FruscianteFan
8 oktober 2008, 08:42
Jammer van die d/t-fouten, maar wel een leuk.

pol
8 oktober 2008, 08:45
Welke info staat er dan in dat stukje ?
Ik vind het maar vaag gezwets eigenlijk.

JeroenSchaaf
8 oktober 2008, 09:06
Ik was laast bij rikkers samen met Dreadragonas en toen was die net bezig met dat stukje! Even doorlezen!

Hendriks
8 oktober 2008, 10:07
Zit een hoop kennis bij Rikkers , dus zal een interresant item worden om te volgen .
En laten we maar niet over d's en t's gaan ouwehoeren , op dit forum word het taalgebruik herhaaldelijk en veel grover verkracht.

Bram+
8 oktober 2008, 17:20
Maar dit is een forum met forumgebruikers, de gitaarnet frontpage pretendeert toch meer dan dat te zijn:D

niekb
11 oktober 2008, 18:01
Welke info staat er dan in dat stukje ?
Ik vind het maar vaag gezwets eigenlijk.

Nou ik vond het wel leuk om te lezen aangezien er altijd zo veel geneuzeld wordt over geluid en gitaren ed.

het verhaal van die gast met die cheap ass gitaar maakt wel weer duidelijk dat niet altijd de duurste spullen nodig zijn.

Mij valt het ook op dat soms bepaalde materialen of onderdelen mytische krachten toegeschreven krijgen.
Een groot deel zit tussen onze oren.

PeterX
17 oktober 2008, 10:39
Allereerst: ik vond t ook een leuk stukje!
Jammer alleen dat de tekst; 'volgende week gaat t over...' er nu al bijna een maand staat...?

Midiguru
18 december 2008, 13:57
Ik kom al jaren bij deze knapen, perfecte service en heel veel kennis. Bovendien besteden ze zowel tijd aan jou als je gitaar en zijn het qua afstelling en afwerking verschrikkelijke miereneukers.

Heb er zelf ooit een gitaar laten bouwen, naar eigen specs. Helaas ook dit jaar weer moeten verkopen omdat juist die eigen specs uiteindelijk niet bij mijn spel bleken te passen. Pijnlijk, al was het maar omdat het een godsgruwelijk mooi ding was...

mesaman
28 maart 2009, 11:40
ik ben bij rikkers geweest en vond het erbarmelijk slecht.voelde me niet echt serieus genomen door hun.zeker niet nadat ik na 2weken mn gitaar ophaalde en er niets gebeurd was.moest ik ook nog betalen voor niet uitgevoerde reparatie.
uiteraard niet gedaan.heb zelf de hals er dat weekend ingezet en het was een makkie.goede boortje hup en klaar.15 min werk.ik ga er nooit weer heen.wat een teleurstelling.dan kan ik wel anderen aan bevelen.jammer.

wat een gezeur over taalgebruik en plaatsing van d/t's.