PDA

View Full Version : Aria STG-006



tplessers
7 oktober 2008, 20:53
Hey,

Iemand wil een nieuwe Aria STG-006 naturel ruilen voor mijn keyboard versterker (Alesis Sumo 100). De nieuwprijs voor mijn versterker was 220 euro, ik vraag er nu nog 140 euro voor. Wat voor iets is die Aria gitaar? Goedkope brol, of toch de moeite? Mijn eerste gedachte was nog tot Nieuwjaar te sparen en dan 250-350 euro uit te geven aan bijvoorbeeld een Squier Vintage Modified Tele SSH of een Squier Vintage Modified Strat. Je mag ook je gedacht zeggen over deze laatste 2.

Greets,
Tim.

Frisods
7 oktober 2008, 21:30
Ik heb er een!
en hij speelt er gemakkelijk squiretjes uit!!
klinkt echt prima hoor, vergeleken met richwood, squire dan staat deze boven aan!!

A_monkey
8 oktober 2008, 14:04
heb je een berichtje gestuurd hierover :gitarist:

tplessers
8 oktober 2008, 21:08
Ik heb de Aria toch laten schieten. Intussen is iemand van hier in de buurt langsgekomen en heeft mijn keyboard versterker gekocht. Hard Cash! (en dus maar verder sparen voor een vette Fender)

bagheera
8 oktober 2008, 23:40
Ik heb de Aria toch laten schieten. Intussen is iemand van hier in de buurt langsgekomen en heeft mijn keyboard versterker gekocht. Hard Cash! (en dus maar verder sparen voor een vette Fender)
een fender nog wel, een mex. ne Jap of meteen U.S.A ?
En welk model ?

tplessers
9 oktober 2008, 08:41
Ben nog aan't twijfelen tussen Strat en Tele. Het zal mex of usa gaan worden, maar ik ga mijn tijd nemen en ze allemaal rustig uitproberen. Classic / Standard / .... eigenlijk nog geen idee wat mij het beste ligt. Wat ik alvast heel vet vind is de Vintage Hot Rod '52 Tele. Maar dan ben ik nog lang aan't sparen :)

pannekoek
9 oktober 2008, 15:07
Ben nog aan't twijfelen tussen Strat en Tele. Het zal mex of usa gaan worden, maar ik ga mijn tijd nemen en ze allemaal rustig uitproberen. Classic / Standard / .... eigenlijk nog geen idee wat mij het beste ligt. Wat ik alvast heel vet vind is de Vintage Hot Rod '52 Tele. Maar dan ben ik nog lang aan't sparen :)


usa custom '62 tele!

Mr.Fingers
9 oktober 2008, 15:11
Ik zeg

Fender "Classic Player" Telecaster, aka Baja Telecaster. Hier op het forum zijn er verscheidene tevreden gebruikers (Kim Wilson, Ricktekent,...)

Zo'n seymour duncan minibucker kan je er makkelijk zelf in zetten.

Kim Wilson
9 oktober 2008, 15:19
+1! Goeie Fender Strat/Tele met weinig budget = Classic (Player) Serie!!