PDA

View Full Version : Groovy shit van mij met cool edit .. leuk om met mee te spel



Shay
4 maart 2003, 19:47
Ik maak het nog af want het is niet echt goed gemixed etc .. maar het is echt lekker om mee te spelen .. als je metal-freak bent dan is het misschien niks .. De bas heb ik ingespeeld met mijn nieuwe Samick 5 sn actieve bas yeahhh

ZONDER SOLO !!

http://home.planet.nl/~jhagr017/GrooveShay.mp3

NU MET SOLO !!! Op verzoek van mithrandir heb ik deze solo ingespeeld met mijn Blade RH4 Classic!!!

http://home.planet.nl/~jhagr017/GrooveShayMetSolo.mp3


Zoals ik zei .. ik maak het nog netjes af !!

<Dit Bericht is bewerkt door: Shay op 2003-03-05 00:37>


Hieronder een versie van Roadkill (echt cool roadkill :wink: )

http://home.kabelfoon.nl/~hoed/roadkill/mariogoesfunk.mp3

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shay op 2003-03-06 12:14 ]</font>

Mithrandir
4 maart 2003, 21:58
Lekkere basis Shay, maar hier kan lekker overheen improviseren man, moet je ook ff doen ben benieuwd hoe dat klinkt.

Trouwens, heb je eigen webspace gevonden :smile:

Shay
4 maart 2003, 23:47
Hoi mithrandir,

Ja, ik heb jouw voorbeeld overgenomen :smile: ... Ik zal het stuk netter maken en wat met solo improviseren!!

Kindvall
5 maart 2003, 09:29
Klinkt Goed!!! :grin:

Neals
5 maart 2003, 11:52
whoooow die blade klinkt erg geil... goed gespeeld overigens

Shay
5 maart 2003, 21:50
Thnx voor het luisteren kerels

Misschien zou het leuk zijn als jullie een versie hiervan zouden maken met jullie eigen solo !! Zou dat wat zijn?? Je moet dan uiteraard wel de eerste nemen zonder solo en deze verder uitwerken!!

Mithrandir
5 maart 2003, 21:53
Gaaf gespeeld man, klinkt erg lekker.

Ik zal eens kijken of ik er ook wat leuks bij kan spelen, wa sik eigenlijk al mee bezig :smile:

Guitarfreak
5 maart 2003, 22:35
Ik zal morgen ook eens wat proberen te improviseren :smile: Goed gespeeld overigens!!!

Guitarfreak
5 maart 2003, 22:35
Ik zal morgen ook eens wat proberen te improviseren :smile: Goed gespeeld overigens!!!

sash
6 maart 2003, 00:26
Wow ben onder de indruk! Had niet gedacht dat je zo kon spelen :smile: Klinkt erg gaaf trouwens die Blade

FNaRK
6 maart 2003, 00:41
lekker hoor, wordt er zeer vrolijk van :grin:

zal eens kijken of ik met mijn metal-hart er iets moois van kan maken....

FNaRK
6 maart 2003, 11:43
nou......daar is ķe dan
effe heel snel een poging gewaagd, extra slagpartijtje eronder en een "solo"......heel slordig en weinig orgineel.
Zal vanavond proberen iets fatsoenlijks ervan te maken :grin:

METAL FOREVER..........i mean GET DA FUNK OUT

http://home.kabelfoon.nl/~hoed/roadkill/mariogoesfunk.mp3

Shay
6 maart 2003, 13:10
GAAAF ... leuk gedaan roadkill .. heb je een phaser op je sound?? Met welke gitaar heb je dit gespeeld, Jackson? Ik vind em metal-achtig en onwijs cool .. zo zie je hoe we verschillende dingen kunnen maken met dezelfde beat en baslijn .. meer mensen ??

FNaRK
6 maart 2003, 13:16
wow klinkt dat ff kut hier op mijn laptop...thuis met "normale" speakers klonk het nog een beetje :sad:

Effe snel opgenomen met een Ibanez S570 en een Korg AX1500G multi-effect. Flink wat chorus door mijn geluid, moet ooit nog eens tweaken om een acceptabel geluid eruit te krijgen

Shredhead
6 maart 2003, 13:20
Ik zal eens kieken of ik er wat 7-snarige groovetroep overheen kan mikken een dezer dagen :smile:

FNaRK
6 maart 2003, 18:13
heheheheh,
"where funk meets metal, thou shall witness
motherfuckin' madness"

zelf verzonnen, is 'et niet geniaal ??
(jajajaja, net zo geniaal als mijn gitaarspel :grin: )

moretel
6 maart 2003, 23:48
Leuk stukje,
heb je de bas er ook zelf ingespeeld ?

ik ga daar zaterdag mee aan de slag.

Shay
7 maart 2003, 00:32
Yep, bas heb ik ook ingespeeld.

Predator
7 maart 2003, 12:55
Ik ook, 6snarig that izz... Klinkt cool dudes!

ReinoutV
7 maart 2003, 18:01
He, klinkt leuk. Ik heb zelf ook zo'n Blade, perfect voor dit werk. Ik ben alleen niet zo snel als jij, mijn accent ligt meer bij fingerstyle en blues/rock. Heb je een kleine delay over je solo geluid liggen, om het wat opener te maken? En met welk programma heb je de drums gemaakt? Ik ben ook bezig af en toe wat dingen op te nemen, maar fruityloops (voor de drums alleen, de bas speel ik ook altijd zelf in) is het toch niet helemaal.

Shay
7 maart 2003, 18:52
Thnx mensen (ja, jij ook sashlik),

Ik heb mijn blade (alleen solo, slag is met ibanez gedaan .. op de blade had die slag ook qua sound beter geklonken) via GT6 aangesloten op mijn pc.

"Distortion" (van de GT6) => Marshall 1959 (simulator) en Turbo OD van BOSS (simulator), compressor (uiteraard), single delay en een lichte hall reverbje (live moet je dit niet doen want krijg je rondzingend geluid, dus alleen studio!!)

Beat had ik op internet gevonden en duurt maar 3 seconden ofzo en heb ik dus gelooped. De gehele fragment is gemaakt in cool edit pro 2.0 ...

Bas heb ik ingespeeld met een Samick 5 snarig actieve bas.

Met fruity loops ben ik ook bezig en ik vind het echt een tof stukje software. FF de synth van mijn broer kapen en weer aan de slag :grin: ..

bedankt voor het luisteren kerels :wink:

sash
7 maart 2003, 21:33
You iz welkom :smile:

Robs
26 maart 2003, 22:58
Het is ongelooflijk!!!!! Funk op het forum: vet, Shay! :smile:

Lekkere solo ook, het ritme zit er lekker in...

Barret Wallace
27 maart 2003, 16:20
coool het swingt lekker :B
mooi geimproviseerd ook :smile:

Sicky61
29 maart 2003, 01:39
wat een godvergeten kut bagger

Sicky61
29 maart 2003, 01:47
aaaaah....die met solo is pas erg!!!!elevator shit