PDA

View Full Version : filmbeelden Dirk de Witte/GeenStijl



schwalbe
6 oktober 2008, 13:32
http://www.dumpert.nl/mediabase/260381/6f1bf6a9/jurkdievegge_steelt_gitaar.html

ponq
6 oktober 2008, 14:19
hoax 67890

JimmY41
6 oktober 2008, 16:59
Over een paar jaartjes ga ik als Crossdresser daar heen :rockon:
:seriousf:

Wel slecht van de medewerkers trouwens

RedBuell
6 oktober 2008, 17:07
Op AT5, ze zijn staande gehouden door het personeel.

http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=38146

JimmY41
6 oktober 2008, 17:14
huh dus achteraf ze zijn een paar dage erna weer naar binnen gegaan...

oerstom :seriousf:

zeiler
6 oktober 2008, 17:49
huh dus achteraf ze zijn een paar dage erna weer naar binnen gegaan...

oerstom :seriousf:

jah ;) maareh, handig, zo'n jurk :s...

wel zielig maarjah :s

Dj_Tuning
6 oktober 2008, 19:41
Klik (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/10/gs_live_gitaardievegge_loopt_t.html)


Busted.. En sterf maar :rockon:

KoenB
6 oktober 2008, 20:02
PWNED!

10tekens

Mr.Fingers
6 oktober 2008, 20:03
wat zou er van die LP custom geworden zijn?

grayfink
6 oktober 2008, 20:14
Die hangt nu te luchten.

Blokkie
6 oktober 2008, 20:18
Wat een ontzettende klungels. En asiociale klootzakken. En wat heeft die winkeleigenaar zich geweldig beheerst.

Geoffrey
6 oktober 2008, 21:02
Klik (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/10/gs_live_gitaardievegge_loopt_t.html)


Busted.. En sterf maar :rockon:

Fuck man!!!
Wat een lef hebben die twee..

En wat deed die man aan zn kont..?!

AART
6 oktober 2008, 22:26
Netjes afgehandeld zo. Overdwars anaaltje dan maar?

Bram+
6 oktober 2008, 22:37
En wat deed die man aan zn kont..?!
Misschien had ie daar wat plectrums in gedouwd? Of een drumstokje?

Overigens:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=114476

Bassbitch
7 oktober 2008, 00:40
Topics samengevoegd.

no 1 hops
7 oktober 2008, 16:23
Wat een ontzettende klungels. En asiociale klootzakken. En wat heeft die winkeleigenaar zich geweldig beheerst.weet niet of het waar is maar mij is verteld dat je pas iemand in de kraag kan pakken als die de winkel verlaat zonder te betalen.
dus de deur opent en naar buiten wil lopen.
daarmee wil ik zeggen dat je als winkelier niet altijd alles kan doen wat je graag zou willen.

pannekoek
7 oktober 2008, 19:57
weet niet of het waar is maar mij is verteld dat je pas iemand in de kraag kan pakken als die de winkel verlaat zonder te betalen.
dus de deur opent en naar buiten wil lopen.
daarmee wil ik zeggen dat je als winkelier niet altijd alles kan doen wat je graag zou willen.

als jij in de mediamarkt een laptop pakt (met veiligheidsspindel erop)
je schuild achter wat grote schappen en haalt de beveiliging eraf.
vervolgens loop je door de winkel maar halverwege word je tegen gehouden door de beveiliging. betrapt.

intentie om iets te stelen is net zo strafbaar als dat je met de laptop naar buiten zal lopen

Dastard
10 oktober 2008, 17:39
Ondertussen zijn alle 2 de daders vrijgelaten, de vrouw (duits) is beschuldigd van minimaal 4 diefstallen maar is verantwoordelijk voor diefstallen bij zeker 8 winkels door heel Nederland, op exact dezelfde manier.
Ze zijn beiden verslaafd, bij huiszoeking is niets aan gitaren of geld gevonden.

Bij Dirk Witte, zit alles op slot, inclusief dubbel alarm maar tegen zoiets kun je weinig doen, ze knippen de sloten door, verstoppen zichzelf min of meer, en laden een gitaar in hun jurk (waar ze een halve tas onder hadden zitten).
Dit zal hoogst waarschijnlijk bij meerdere winkels zijn gebeurd maar de meeste winkels hebben geen camera systeem, dus bewijzen valt het niet.

nevyn292
11 oktober 2008, 18:37
oeh, heo gaat dit dan aflopen? lijkt me toch wel dat ze worden vervolgd?

en wat zegt hij nou tegen die man? 'je hebt in ieder geval mazzel dat..'?

Roro92
11 oktober 2008, 20:16
Failed LOL.

pannekoek
13 oktober 2008, 02:36
Ondertussen zijn alle 2 de daders vrijgelaten, de vrouw (duits) is beschuldigd van minimaal 4 diefstallen maar is verantwoordelijk voor diefstallen bij zeker 8 winkels door heel Nederland, op exact dezelfde manier.
Ze zijn beiden verslaafd, bij huiszoeking is niets aan gitaren of geld gevonden.

Bij Dirk Witte, zit alles op slot, inclusief dubbel alarm maar tegen zoiets kun je weinig doen, ze knippen de sloten door, verstoppen zichzelf min of meer, en laden een gitaar in hun jurk (waar ze een halve tas onder hadden zitten).
Dit zal hoogst waarschijnlijk bij meerdere winkels zijn gebeurd maar de meeste winkels hebben geen camera systeem, dus bewijzen valt het niet.

dat word dus als winkelier goed opletten!

Najera
13 oktober 2008, 16:59
Sjeses, wat sommige mensen al niet verzinnen om aan hun spullen te komen.

kassie
13 oktober 2008, 22:10
Ik vind het erg knap dat hij zo rustig is gebleven. Er was natuurlijk ook een camera ploeg aanwezig maar je bent natuurlijk erg op je ziel getrapt als anderen zomaar iets van je stelen. Moet er niet aan denken dat bij mij thuis m'n gear wordt weggejat.

Maar bij deze gelegenheid vond ik wel dat de cameraploeg voor ietsje sappigere televisie had kunnen zorgen. Even de rol van breekijzer of Peter R. De Vries overnemen ofzo.

Dastard
13 oktober 2008, 22:15
Nou hij stond te trillen zo kwaad was ie.
Dat is ook logisch, die mensen hebben gewoon voor 10000 euro van je gejat en dat zie je nooit meer terug.
Het was in de winkel een vreemde situatie, de trap was een tribune geworden waar de klanten op zaten, het personeel eromheen.
De man en vrouw in het hoekje met een camera ploeg er boven op.
Het enige wat ze zeiden is dat ze niet begrepen dat ze werden vastgehouden.
Naar ik heb begrepen was de vrouw dus voorwaardelijk vrij op het moment dat ze weer ging jatten, net als nu, is ze weer vrijgelaten en rooft ze misschien wel een andere toko leeg :-S

Blokkie
15 oktober 2008, 15:48
Ik neem aan dat dit filmpje en het verhaal nu wel bekend is bij alle gitaardealers in Nederland. Een vrouw met een soepjurk zal wel extra in de gaten gehouden worden in winkels.

En dat de winkelier kwaad is lijkt me niet meer dan logisch. Ik vind het nog knap dat ze geen drumstokjes ingebracht hebben gekregen.

samthegreat4
15 oktober 2008, 23:26
Maar, ik vraag me af..
Waar hangen de strats en tele's :???:

AriaProII
25 oktober 2008, 18:11
Is het fout als je opgewonden raakt van de beelden van een vrouw die een LP onder haar jurk steekt? Gewoon...zomaar een vraag...;)

Soronil
28 oktober 2008, 15:11
AriaPro: Laten we he erop houden, het is niet helemaal de bedoeling:satisfie:

Maar die Duitse moet je gewoon levenslang opsluiten. Een heleboel mensen (waaronder ikzelf) moeten jaren sparen voordat ze zo'n ding kunne kopen, en zij denkt, ga die stop ik in me jurk, kijke of t past. Rot toch een heel end op man. Hier kan ik zo verschrikkelijk pissig om worden :mad:

olaftheholy
19 januari 2009, 14:08
het allerergste is nog wel dat ze de instrumente waarschijnlijk voor een habbekrats verkochten om in hun portie heroíne te voorzien...
Er zijn dus ook mensen die van dit soort gasten instrumenten kopen,al dan niet op bestelling...
snappévous?

Daniël4
30 januari 2009, 11:46
Schandalig... daar gaat je geld en je gitaren :???:
Dat die vrouw daar ook lekker op dr gemakkie gaat verder lopen met zo'n heel ding in dr jurk en dan nog een paar dr bij...
En dan nog terugkomen ook, niet echt slim om NIET een beetje waakzaam te zijn.

*Bump* trouwens :seriousf:

B_2_the_a
30 januari 2009, 12:34
Mede-bumpen

Dit is ook een keer bij Voxhumana gebeurd, met een limited edition Furch, toen hadden ze een op het eerste oog zelfde uitziende gitaar op die plek gehangen, het tuig! Sindsdien toch maar overal sloten en sinds een tijd uitgebreid camera systeem...

guitarkid
29 april 2009, 19:48
Er zijn dus ook mensen die van dit soort gasten instrumenten kopen,al dan niet op bestelling...
snappévous?

En dat zijn dus muzikanten die wij misschien wel op de diverse podia tegenkomen en die er geen moeite mee hebben om een "erg goedkope" gitaar te kopen...
Fijne collega's....:mad:


Maar bij deze gelegenheid vond ik wel dat de cameraploeg voor ietsje sappigere televisie had kunnen zorgen. Even de rol van breekijzer of Peter R. De Vries overnemen ofzo.



Dat vind ik dus niet. Ik vond juist dat de cameraploeg zich zeer journalistiek gedroeg: afstand houden en registreren. Alsjeblieft niet dat hijgerige van de Vries, ook al doet hij zeker nuttige dingen..

Gr. C.