PDA

View Full Version : At7 en Crimson Sky!!



Luke-wannabe
5 oktober 2008, 22:20
Yeah that's right!

Jullie lievelings-forum-beertjes spelen samen met hun bandjes een gezamelijke gig! Dus;

Iedereen 6 December naar JJ Music House in Zoetermeer!!

At7 myspace: http://www.myspace.com/at7even
Crimson Sky myspace: http://www.myspace.com/cstheband

rickert
5 oktober 2008, 22:54
JOAHHH!!! Geil he!

Tho
6 oktober 2008, 10:11
Gadverdamme... dit word echt een gaynight.








Waar ligt Zoetermeer eigenlijk? Makkelijk te bereiken met OV?

Luke-wannabe
6 oktober 2008, 10:22
Gay is cool :cooler:

Makkelijker kan niet! Het ligt bij Den Haag in de buurt en heeft zelfs een heuze randstad trein tram dinges! Geen reden om niet te komen dus.

Mitch
6 oktober 2008, 11:29
http://www.jjmusichouse.nl/

Route (http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&q=jj+music+house+zoetermeer&fb=1&cid=0,0,16574209152591930793&ll=52.049046,4.525595&spn=0.006545,0.013733&z=16&iwloc=A)

Luke-wannabe
6 oktober 2008, 11:32
Mitch ook komen!!!

FNaRK
6 oktober 2008, 13:49
dolletjes,

2 homo bands op één avond

:stop:

















(volgens mij kan ik niet, en als ik kom trek ik mijn (te) strakke lederen broek aan)

TimmU
6 oktober 2008, 14:28
Dan kan ik niet, dan moet ik sinterklaas uitzwaaien.



Even kijken hoe het zit met reizen enzo, wss lukt het wel mannen!

rocker_71
6 oktober 2008, 16:12
Jammer, die dag gaan we net opnames maken voor onze nieuwe CD.

rickert
6 oktober 2008, 16:16
Dus? At7 & Crimson Sky spelen dan!

Mr.Fingers
6 oktober 2008, 20:00
Ik wil wel proberen om uit het verre België te komen om onze forumbeer & forumafro aan het werk te zien!

Tho
6 oktober 2008, 21:37
AnalT7 en Crimson Gay! :cheerup:

rickert
6 oktober 2008, 21:44
Koel Fingers!

@Tho: Kom nou maar gewoon, pisvlek.

Tho
6 oktober 2008, 21:47
als ik niet hoef te werken en er niks tussenkomt heb ik er best wel zin in ja! Misschien ook leuk als er gewoon VEEL forummers komen

rickert
6 oktober 2008, 21:49
Dat sowieso, lekker bier daar en zat ruimte! KOMEN bitches.

Luke-wannabe
7 oktober 2008, 12:59
Nutteloze bump.

Beter komen er veel forum gasten! Zou lachen zijn! Heb je weer 2 bands om te aanbidden.

FNaRK
7 oktober 2008, 16:00
zoetermeer, te ver

Luke-wannabe
7 oktober 2008, 16:10
zoetermeer, te ver
Ga je nu al terugkrabbelen..?

Luke-wannabe
23 oktober 2008, 23:30
Dames en heren!

Tot uw grote vreugd heeft u de kans deze combo van 2 geweldige bands eerder te zien!

Zaterdag, half 11 Cafe Under The Bridge in Alphen a/d Rijn: Crimson Sky & At7!!


Kom het checken!

rickert
23 oktober 2008, 23:31
Wees erbij mensen, wees erbij! Het word gaaf!

Tho
23 oktober 2008, 23:58
Ja dikke lul

rickert
24 oktober 2008, 00:00
Wat? Het word echt gaaf! Geloof me! En ze hebben er bier.

Luke-wannabe
24 oktober 2008, 00:02
Ja dikke lul

Ga jij nou maar lekker in Utrecht studeren ofzo.. Waarom zie ik je nooit meer kale relnicht?

Tho
24 oktober 2008, 00:02
Wat? Het word echt gaaf! Geloof me! En ze hebben er bier.

ik heb hier ook bier. In overvloed zelfs! Ik ga het écht niet trekken om jullie 2 keer te zien. Ik heb mijn deathmetal medicatie nodig.

Tho
24 oktober 2008, 00:02
Ga jij nou maar lekker in Utrecht studeren ofzo.. Waarom zie ik je nooit meer kale relnicht?

omdat ik er nog maar 3 dagen in de maand ben! :D Ik werk fulltime op de afdeling ;)

Luke-wannabe
24 oktober 2008, 00:04
omdat ik er nog maar 3 dagen in de maand ben! :D Ik werk fulltime op de afdeling ;)
Ooh dmnnn.. Zonde. Nouja relaxed voor jou denk ik :D

Bassbitch
24 oktober 2008, 00:12
A.s. zaterdag? Rick?! :eek:

rickert
24 oktober 2008, 00:14
Ja ik heb net hoofd gesmst! Gigs gaan voor schat, helaasch:dontgeti:

Bassbitch
24 oktober 2008, 00:15
Nou lekker dan! :dontgeti:

rickert
24 oktober 2008, 00:16
Sja da's toch niet zo raar? Drinken komt vast wel weer een keer:cheerup:

Luke-wannabe
24 oktober 2008, 00:20
Rik is van mij! VAN MIJ!!!! :angry:

Kim Wilson
24 oktober 2008, 08:55
Mooi zaaltje is dat! Hebben wij dit jaar ook nog gestaan. Succes morgen! Ik zal er niet bij zijn, want we moeten zelf spelen. :)

Luke-wannabe
25 oktober 2008, 11:58
Vanavond mensen! Jullie 2 grote forumliefdes!

hoofd
25 oktober 2008, 12:08
Helaasch, ik kan niet, ik heb geen zin!


En Rick ga ik nog wel een keer voor z'n bolle bakkes batsen, op z'n Nijmeegs.. Beetje laatste moment afzeggen, nadat ik verdomme de hele kamer heb verbouwd om Rick onderdak te kunnen bieden. Pijn doet dat, Rick, pijn, diep van binnen en het vreet me langzaam op. Ik hoop dat je gelukkig bent, nu je mij tot een emotioneel wrak hebt gedegradeerd. Nee, zeg maar niks, ik voel het al, het kan je uiteraard niks schelen.


Gitaristen...

rickert
25 oktober 2008, 13:10
Helaasch, ik kan niet, ik heb geen zin!


En Rick ga ik nog wel een keer voor z'n bolle bakkes batsen, op z'n Nijmeegs.. Beetje laatste moment afzeggen, nadat ik verdomme de hele kamer heb verbouwd om Rick onderdak te kunnen bieden. Pijn doet dat, Rick, pijn, diep van binnen en het vreet me langzaam op. Ik hoop dat je gelukkig bent, nu je mij tot een emotioneel wrak hebt gedegradeerd. Nee, zeg maar niks, ik voel het al, het kan je uiteraard niks schelen.


Gitaristen...

Haha sorry mate! Kut dat je al aan het schuiven was geweest. 4 November gaan we het goedmaken, zal ik je eens vol pils gooien.


En inderdaad! VANAVOND de 2 forumknuffelberen met grote pikken!

hoofd
25 oktober 2008, 13:20
Nee joh, gelul, heb niks verschoven, ik had je gewoon in de schuur gelegd! :D


Als je 4 november wilt blijven pitten moet je 't zeggen, ze spelen volgens mij vrij laat..

rickert
25 oktober 2008, 13:24
Oke, ik kom met een maat van me! Zou wel kut zijn als het OV daarna niet meer rijd:D.

rickert
26 oktober 2008, 02:10
Sjezis jongens wat hebben JULLIE wat gemist zeg. Lekker lopen knallen met CS. Beide lieten wat steken vallen, maar we stonden er, en HOE!!! Stinkend heet, geweldig cafe, ik ga douchen en m'n nest in!

Luke-wannabe
26 oktober 2008, 02:56
Whaha ben Tess nu 'ziek' op bed aan het leggen.
Waren wat complicaties.. Opeens was ze helemaal schor! Pauzetje ingelast, setlist aangepast, te lange solo's te veel gajamd, super reacties, kortom super leuk! 6 December proberen we het nog eens dunnetjes over te doen!!

rickert
5 november 2008, 16:23
Als grote modderfokking verassing zal De Schijf Van Vijf van onze Delftse Forumpinda's de avond openen! Wat wil je verdimme nog meer? KOMEN dus!

Lexvandoef
5 november 2008, 16:25
Als grote modderfokking verassing zal De Schijf Van Vijf van onze Delftse Forumpinda's de avond openen! Wat wil je verdimme nog meer? KOMEN dus!

Modderfokkin' vet ja!!! :cheerup:

Nielsje
5 november 2008, 16:39
Whoehoe!!!!

Forummeeting!

rickert
5 november 2008, 16:40
JUIST! Kunnen jullie gelijk de ruimte checken of ik daar een CMWmeeting moet organiseren:D DUS KOMEN STELLETJE FORUMGENOTEN!!!!

Mitch
26 november 2008, 13:12
BUMP!



Yeah that's right!

Jullie lievelings-forum-beertjes spelen samen met hun bandjes een gezamelijke gig! Dus;

Iedereen 6 December naar JJ Music House in Zoetermeer!!

At7 myspace: http://www.myspace.com/at7even
Crimson Sky myspace: http://www.myspace.com/cstheband

En dan dus ook nog de Schijf van Wijf! Te gek hoor!

Verdere info over de lokatie:

http://www.jjmusichouse.nl/

Route (http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&q=jj+music+house+zoetermeer&fb=1&cid=0,0,16574209152591930793&ll=52.049046,4.525595&spn=0.006545,0.013733&z=16&iwloc=A)

Luke-wannabe
26 november 2008, 13:16
Nice, Mitch!! T word leuk :satisfie:

Mr.Bluesbreaker
26 november 2008, 13:40
He, ik doe ook mee. Ik zou er maar niet heen gaan, dat wordt gewoon teveel coolheid in 1 band:D

Mitch
26 november 2008, 13:45
Hoezo, je zou toch meedoen met de Schijf van Vijf?

Mr.Bluesbreaker
26 november 2008, 13:48
BLAAT

:D Kut.

Mitch
26 november 2008, 13:56
Someone misses the joke :D

Update: zaal open 20u en de bands beginnen om 21u.

rickert
26 november 2008, 23:27
Hell yeah, dat word me het avondje wel. Net op de valreep een ontzettend lekker nummertje geschreven, krijgen jullie als kriem on de paai te horen!

Nielsje
27 november 2008, 00:48
Nou, we hebben onze setlist ff klaar gestoomd, en waarschijnlijk gaan wij d'r zo'n 13~15 nummers uitpoepen :D

Wordt vervolgd...

rickert
27 november 2008, 00:50
Als je Valerie maar niet speelt:D

En niet te lang spelen want ik trap je gklfvdkjvndf van het podium af met je CMW en die kleine met z'n HOOK en aaarhhrhrg!!!

Grapje he:D

Nielsje
27 november 2008, 01:04
We hebben Valerie vervangen door een leuk nummer..

Vanavond ingestudeerd, en Lex en ik zingen d'r allebei in!
Nee, ik zeg niet wat het is, maar het is leuker dan Valerie :D

rickert
27 november 2008, 01:07
Boeiend, wij spelen bijna alleen maar eigen werk:cheerup: HA!

Nielsje
27 november 2008, 01:09
Boeiend, wij spelen bijna alleen maar eigen werk:cheerup: HA!

Was het niet zo dat Mitch de laatste keer in Ridderkerk jullie juist prees om het spelen van Valerie? :D
Spelen jullie hem eigenlijk zoals die van the Zutons, zoals het hoort, of de drankorgel-versie?

Lexvandoef
27 november 2008, 01:18
We hebben Valerie vervangen door een leuk nummer..

Vanavond ingestudeerd, en Lex en ik zingen d'r allebei in!
Nee, ik zeg niet wat het is, maar het is leuker dan Valerie :D

Joehoe, wij gaan zingen jongens! :cheerup::seriousf:

rickert
27 november 2008, 01:20
Was het niet zo dat Mitch de laatste keer in Ridderkerk jullie juist prees om het spelen van Valerie? :D
Spelen jullie hem eigenlijk zoals die van the Zutons, zoals het hoort, of de drankorgel-versie?

Nee dat was een andere Winehouse-cover;)

En we spelen natuurlijk de Zutons, met POG! HA!

Luke-wannabe
27 november 2008, 02:00
Rick speelt een fakking vet themaatje in het refrein.

Bij ons word het wss 50-50. We hebben voor zo'n 30 min aan eigen nummers. Om een uur te vullen worden het dus ook een paar (vette) covers!

Luke-wannabe
5 december 2008, 12:57
BUMP


Morgen, people!

Tho
5 december 2008, 13:22
komt goed, komt goed ;)

Luke-wannabe
5 december 2008, 13:28
Ik hoorde van Rick dat jij ook kwam! Respect!
Gezellig man!

rickert
6 december 2008, 07:49
FUCK yeah, vanavond zullen donderslagen ende bliksem boven Zoetermeer te zien zijn! Maar liefst 3 (DRIE!) Gitaarnet-gerelateerde bandjes op 1 (ÉÉN!) avond!!! Wees erbij, dans mee, feest mee, laat je hypnotiseren door de ultieme ranzigheid die op den podium plaats zult vinden! Twijfel niet langer en vind je route naar Zoetermeer! Hier zullen aanwezigen nog lang over na brabbelen, praten, discusseren, foto's utwisselen. Jaren later zul je mensen op straat tegen komen, en met een simpele knipoog zal het duidelijk worden, JIJ was erbij!

De Schijf van Vijf!
At7!
Crimson Sky!

Komt dat zien, komt dat zien!

Mitch
6 december 2008, 14:12
Nou vooruit, omdat je zo aandringt... (oftewel: bump!)

Tho
6 december 2008, 15:08
Wie van deze lieve mensen kan het opbrengen om mij van station Zoetermeer op te halen en weer af te zetten?



Mitch? :hippie:

Mitch
6 december 2008, 15:29
Als ik het goed zie is dat het station dat aan de Oostweg en A12 ligt. If so, dan is dat volledig op route en geen enkele moeite. Ik PB je zo even voor GSM..

tillens
6 december 2008, 17:36
wie gaan er vanavond allemaal???

Tho
6 december 2008, 17:39
Alleen ik en Mitch voor zo ver ik weet.. Daarnaast uiteraard de bandleden ;) Kom je ook?

tillens
6 december 2008, 17:55
Wellicht dat ik mezelf nog wel even in de auto kan trappen...

grtz peter

Tho
6 december 2008, 18:03
Wellicht dat ik mezelf nog wel even in de auto kan trappen...

grtz peter

Okey dan! Misschien tot vanavond

Mitch
6 december 2008, 18:18
't is een nette tijd hè, muziek begint al om 21u !

Mitch
7 december 2008, 00:53
Nou het was leuk hoor!
De Schijf van Vijf trapte af, met hulp van inval-bassist Mr. Bluesbreaker. Drie kwartier covers, vaak met een twist. Daarna AT7 met een mix van voornamelijk eigen werk en een paar covers, heel strak en compact en als uitsmijter Crimson Sky. Erg vet, heel goed samenspel al mag een enkeling wel een beetje op zijn volume letten om de rest van de band niet te overstemmen. Ik noem geen namen maar hij zit op het forum :D

rickert
7 december 2008, 01:35
Wooow 't was een vette avond! Heerlijk gerockt en gedanst op de andere bands, ik ben trots op mijn organisatietalent hihihi. Top dat jullie er waren forumgenoten! Ik ben naar de klote morgen weer lekker om 9uur beginnen op 't werk, jippie!

Tho
7 december 2008, 01:48
Was gezellig, en leuke bandjes! Maar even iets opbouwende kritiek naar alle 3 de bands:

1: meer double bass
2: hier en daar wat blastbeats
3: meer distortion, meer gain en puntigere zwarte gitaren
4: draag metal shirts
5: meer grunten
6: speel deathmetal







verder was het dik in orde!! :cheerup:

tillens
7 december 2008, 02:00
Eerste band; lief meisje op de vocals met een goede strot, alles klopte wel, covers leuk gespeeld en dus best een heel gezellig bandje! wel te weinig metal
Tweede band, gewoon goed, beetje rommelig op fills maar verder tof, wel pakkende songs.. wel te weinig metal
nr3; TERING.. Wat een volume. . strak, energiek, en heerlijk 13in dozijn rock en een goed maf wijf op vocals! Geen dynamiek, dus alles was even hard... maar verder...lekker potje muziek gewoon ...geen metal.

Luke-wannabe
7 december 2008, 12:43
Hee thnx iedereen!
Wij hebben het ook naar ons zin gehad, en daarom was ik ook iets te fanatiek qua volume, denk ik :D Normaal pas ik altijd wel iets op, hoor, haha
Leuke 2 andere bands, en Rick lekkah op die Firebird (klinkt toch lekkerder in dit bandje dan die ES).
@ Tillens: Ben jij ook geweest dan? Ik herken je niet, dus vandaar dat ik dat ook niet wist, maar wie was jij dan?
@ Tho: :seriousf:



Edit:

Filmpje!! http://nl.youtube.com/watch?v=fIP002TSq2s

tillens
7 december 2008, 13:11
Stond naast Mitch. Bruine trui met capuchon. . .

Luke-wannabe
7 december 2008, 14:06
Okee dan!

Nogmeer voor de mensen die er niet bij waren:

http://nl.youtube.com/watch?v=7O4c-9wxEHI
http://nl.youtube.com/watch?v=7_bh_jwFQWw&feature=related

toneblo
7 december 2008, 14:24
..Oke!!
Leuk om te zien! ... Goede feel en niks te hard hoor.
Misschien zelfs nog iets harder, nummers van Zep verdienen dat wel, powerfull blues-rock spelen kan ook niet onder standje 3 toch?!

Fijne drummer trouwens... :rockon:

Luke-wannabe
7 december 2008, 14:31
Thnx dude!!

rickert
7 december 2008, 15:57
..Oke!!
Leuk om te zien! ... Goede feel en niks te hard hoor.
Misschien zelfs nog iets harder, nummers van Zep verdienen dat wel, powerfull blues-rock spelen kan ook niet onder standje 3 toch?!

Fijne drummer trouwens... :rockon:

Dude, je was er niet bij toch? Scheelt een hoop hoor. Maar een fijne drummer is het zeker;)

rickert
7 december 2008, 16:06
Eerste band; lief meisje op de vocals met een goede strot, alles klopte wel, covers leuk gespeeld en dus best een heel gezellig bandje! wel te weinig metal
Tweede band, gewoon goed, beetje rommelig op fills maar verder tof, wel pakkende songs.. wel te weinig metal
nr3; TERING.. Wat een volume. . strak, energiek, en heerlijk 13in dozijn rock en een goed maf wijf op vocals! Geen dynamiek, dus alles was even hard... maar verder...lekker potje muziek gewoon ...geen metal.

Zangeres ineens niet meer vals?

toneblo
7 december 2008, 16:08
Dude, je was er niet bij toch? Scheelt een hoop hoor. Maar een fijne drummer is het zeker;)


Van de filmpjes op jijbuis heb ik wel kunnen genieten!!
Was wel in overweging om te komen luisteren maar als Vader zijnde ga ik 1x in het weekend naar een concert, en vanavond is dat Alterbridge.
Overigens, ik heb alle bands al eens gezien en moet zeggen dat ik Crimson niet echt overweldigend hard vind. ( maar dat is slechts een zaak van persoonlijke smaak ).
Resterende act's kunnen mij ook in beweging brengen!!

Keep rockin'!

rickert
7 december 2008, 16:13
Nou Leon ging nu echt wel vol op de drums hoor, en als zo'n beetje een hele zaal dat zegt mag je dat best geloven:D

Luke-wannabe
7 december 2008, 16:44
Van de filmpjes op jijbuis heb ik wel kunnen genieten!!
Was wel in overweging om te komen luisteren maar als Vader zijnde ga ik 1x in het weekend naar een concert, en vanavond is dat Alterbridge.
Overigens, ik heb alle bands al eens gezien en moet zeggen dat ik Crimson niet echt overweldigend hard vind. ( maar dat is slechts een zaak van persoonlijke smaak ).
Resterende act's kunnen mij ook in beweging brengen!!

Keep rockin'!
Heb jij ons al eens gezien? Waar dan?
Ja we zijn hard, maar we kregen gister wel abnormaal veel reacties dat het hard was. Normaal zijn het er 2-3, maar ik krijg nu het hele forum over me heen :D

Mr.Fingers
7 december 2008, 16:51
Damn, ik heb weer wat gemist (ik had helaas andere verplichtingen, en Midden 'Olland was stiekum ook een beetje ver). Zijn er ook "bewegende beelden & geluid" van de andere 2 groepjes?


Verder doe je het goed luke, dat bandje swingt als de malle!

Lexvandoef
7 december 2008, 17:24
Van de filmpjes op jijbuis heb ik wel kunnen genieten!!
Was wel in overweging om te komen luisteren maar als Vader zijnde ga ik 1x in het weekend naar een concert, en vanavond is dat Alterbridge.
Overigens, ik heb alle bands al eens gezien en moet zeggen dat ik Crimson niet echt overweldigend hard vind. ( maar dat is slechts een zaak van persoonlijke smaak ).
Resterende act's kunnen mij ook in beweging brengen!!

Keep rockin'!

Heb je ons ook al live gezien dan? Waar dan?

Misschien komt het niet zo over op die filmpjes (niet kunnen zien nog) maar ze spelen weg degelijk erg hard, zeker voor zo'n kleine tent als JJ Music ;)

@tillens, stiekem je post aanpassen he, we zien het wel ;)

rickert
7 december 2008, 18:23
http://nl.youtube.com/watch?v=M6p4qwRGpF0 Stukje At7, kort enzo. M'n broertje heeft het gefilmd, deze en nog een deel van het nummer, cover van Amy Winehouse. Die kneus heeft potdikkie geen eigen nummer gefilmd, terwijl we veel meer eigen nummers speelde:seriousf:

http://nl.youtube.com/watch?v=Y4DK6gx1Jbw

tillens
7 december 2008, 18:33
Zangeres ineens niet meer vals?`

Inderdaad, heb mijn post aangepast...
@Lex, zie bovenstaande,, mijn post was niet echt opbouwend... maar goed als men er behoefte aan heeft... zangeres had dus naar mijn bescheiden mening het idee dat ze iedere noot moest pakken op de toonladder terwijl men in een andere toonsoort aan het spelen was, nu goed????

rickert
7 december 2008, 18:34
Haha ik vind het allemaal prima hoor jongen!

tillens
7 december 2008, 18:45
Haha ik vind het allemaal prima hoor jongen!
GNa!

Prima, ik zet ook niets meer neer. vooral doorgaan, zou barry stevens zeggen....

Mitch
7 december 2008, 19:20
Ik vond Crimson Sky echt verrassend goed. Waanzinnig lekker strak en muzikaal!
Ik zal normaal niet snel ergens over zeiken, maar de drums waren écht te hard, overstemden alles in de zaal. En die overheads had -ie volgens mij al uitgezet, volgens mij hoorde ik alleen nog wat kick over de PA. Je kan dan terecht zeggen dat de PA gewoon niet krachtig genoeg was om de zang dik genoeg over de backline heen te laten komen, maar wat mij betreft ben je pas echt goed bezig als band als je je aan dat soort zaken kan aanpassen. Tip van Flip: voor zaaltjes als deze, waar de geluidsman amper aanwezig is, neem iemand mee die je kent en vertrouwt, zodat die een beetje kan beoordelen hoe de zaalmix is.

Nielsje
7 december 2008, 19:27
Ik vond At7 wederom wel fijn, ik had ze reeds eerder gezien, geluid was erg lekker. Deze keer viel vooral op hoe strak het geheel wel niet was, die plaat van krezip stond écht als een huis! Rick's sound was erg fijn, maar ja, wat wil je met een CMW en een gave speakerkast :D

Crimson Sky was knallend goed en energiek! Zangeres met een lekkere strot en die energiek overkomt, het publiek opzweept, en de band ook. Maakte goed gebruik van het podium. Whole Lotta Love was heerlijk om te horen, goeie set! Alleen vond ik ook dat Leon écht te hard aan het slaan was, het deed me gewoon pijn aan de oren. Heb m'n oordoppen maar weer ingedaan..

En die solo van beat-it was het nèt niet helemaal ;)

Overigens iedereen bedankt voor 't commentaar op onze band, aankomende repetitie eens evalueren.

tillens
7 december 2008, 20:05
solo van beat it waren we het dus over eens! !!!:)

Luke-wannabe
8 december 2008, 01:42
Heey goed weer het een en ander te horen!

@ Mitch: Grappig, want normaal hebben we ook altijd een mannetje bij ons die onze zaakjes regelt en ook wel wat verstand heeft van mixage, en die zegt mij dus of ik me moet inhouden of niet (:D). Die was er dan weer net zaterdag niet bij.
Nu is die ride die ik heb ook erg hard, en ik moet er eigenlijk niet zo op beuken, maar ik denk wel dat jullie allemaal weten hoe dat in het heetst van de strijd werkt. Allemaal nog net even ietsje meer en net even ietsje harder. Nog een klein beetje gebrek aan professionaliteit denk ik.
Dat de drums alle shit overstemde ben ik het niet mee eens. http://nl.youtube.com/watch?v=YvhkYujaU5g Luister maar. Het is wel te hard qua mix, maar het is niet dat je niks anders meer hoort ofzo. De drums zin wel te hard en ik moet gewoon oppassen met die ride, maar ik vind wel dat het hier heel erg extreem gesteld word :P
Trouwens ook bedankt voor het compliment! Laten we dat vooral niet vergeten! Super tof om dat 'uit jouw mond te horen'.

@ Niels: Thnx dude! Normaal heb ik zo ook in, maar ze zijn kwijt..!! Moet ze echt weer eens gaan halen verdulleme!

Mitch
8 december 2008, 11:11
Hihi, dat Youtube filmpje is niet bepaald representatief voor hoe het echt in de zaal klonk. Het was vooral je snare die heel fel, op het schelle af, overal bovenuit kwam. Klinkt totaal anders door de cam mic. Maar goed, zoals je al begreep: puur opbouwend bedoeld hoor, het was gewoon dat het een beetje afbreuk deed aan de verder waanzinnig goede show dat ik er over begin.
Compliment aan de zngeres vergeet ik trouwens, wat een heerlijk podiumdier!