PDA

View Full Version : Nieuwe site voor de William E-Street Bluesband



Kim Wilson
5 oktober 2008, 22:11
Muziekvrienden en -vriendinnen,

Een hoop nieuws deze periode voor onze band. Begin volgende maand (1 november) vieren we ons 5-jarig bestaan in restaurant De Keet Van Heerde, 25 oktober staan we voor het tweede jaar op rij in het Bluescafé in Apeldoorn, en of het nog niet genoeg is, hebben we sinds kort ook een nieuwe website in de lucht. Een hele nieuwe layout, compleet met mogelijkheid tot inschrijven voor de nieuwsbrief. Ook kun je een paar nummers van onze cd beluisteren (die overigens ook via de site te bestellen is).

Neem eens een kijkje en laat een berichtje achter in het gastenboek!

See you @ www.wes-bluesband.com (http://www.wes-bluesband.com/)!

repelsteeltje
6 oktober 2008, 18:38
Ik heb het gastenboek getekend :p mooie site en orginele band zeg ...ik kreeg spontaan trek in een biertje :D

Harry
8 oktober 2008, 17:04
jouw biografie moet hoognodig bijgewerkt worden... verder ziet het er goed uit!

Kim Wilson
8 oktober 2008, 21:26
Ja, ik weet het, ik zal even een aangepaste versie naar de webmaster sturen. :)

Thanx, beiden!

rocker_71
9 oktober 2008, 10:52
Ziet er mooi uit Hans.

Alleen kon ik geen geluidsfragmenten vinden, dat vind ik voor een band altijd wel toegevoegde waarde hebben.

Kim Wilson
9 oktober 2008, 10:56
Die staan er wel hoor, bij de discografie. Misschien niet zo'n voor de hand liggende plaats, eens vragen of dat nog anders kan.

rocker_71
9 oktober 2008, 13:08
Oh ja, ik zie nu dat bij het tabblad de band er een extra menu komt aan de linkerkant.

Dat is inderdaad een beetje verwarrend. Maar misschien ligt het gewoon aan mij. :cooler:

rickert
9 oktober 2008, 15:37
Ik heb er ook behoorlijk voor moeten zoeken hoor:p. Ziet er netjes uit!