PDA

View Full Version : Nieuw forumlid met vraag:



Erwin123
4 oktober 2008, 21:08
Hallo,

Ik hoop dat iemand me kan helpen met de volgende vraag: Ik ben op zoek naar een nummer van een gitarist. Het betreft een wat oudere man (ik schat 50+) die ik in december in een videoclip in Brazilië (in de regio Natal/Fernando do Nornha/Pipa) meerdere keren heb gezien en heb horen spelen. Al zittende tokkelde hij een aantal minuten (ik weet niet meer hoe lang) lang een solo. Ik kan me herinneren dat ik er meerdere keren superrelaxed naar kon luisteren, maar heb destijds vergeten te vragen wie het was. Ik hoop dat iemand op dit forum kan helpen.

Alvast bedankt, Erwin

macwilliams
4 oktober 2008, 21:25
Ik was op dat moment niet in brazilie dus ik kan je niet helpen. Helaas, maar ik heet je welkom op het forum. :)

Erwin123
4 oktober 2008, 21:40
dank MacWilliams, je naam kwam al niet echt Brasiliaans over

macwilliams
4 oktober 2008, 22:22
Is het nummer in brazilie in een of andere hitlijst geweest? Dan zou je het misschien op het www kunnun vinden. Is het typisch voor brazilie of toch juist iets meer portugees of spaans? Braziliaans heeft meer weg van het portugees dan spaans. Kan het misschien iets zijn zoals buena vista social club of is het moderner?

Zijn er misschien stukjes tekst die je je kan herrinneren?

Geef iets meer info!!!

Erwin123
4 oktober 2008, 22:47
Ik zou wel willen, maar ik weet niet meer dan ik heb aangegeven.

macwilliams
4 oktober 2008, 23:09
Dus het is een instrumentaal nummer, geen tekst, geen hitlijst, gespeeld door een oude man op tv in december. Was het een muziekzender?

Erwin123
4 oktober 2008, 23:38
Klopt helemaal. Het was volgens mij een videoclip, want ik heb het op verschillende plaatsen, gezien/gehoord.

macwilliams
4 oktober 2008, 23:43
Klopt helemaal. Het was volgens mij een videoclip, want ik heb het op verschillende plaatsen, gezien/gehoord.

Weet je nog hoe het programma heette dat het uitzond?

macwilliams
4 oktober 2008, 23:47
was het misschien,Gilson Peranzzetta??

Erwin123
5 oktober 2008, 15:10
Volgens mij was het geen (stuk uit een) TV-programma, maar een DVD/video met muziekcclips, die cafes/bars kunnen kopen (maar ook dat weet ik niet 100% zeker). Ik heb op www gecheckt, maar het is niet Gilson Peranzzetta.

Geoffrey
5 oktober 2008, 15:12
Het lijkt me wat zoeken naar een speld in een hooiberg..

macwilliams
5 oktober 2008, 15:48
Volgens mij was het geen (stuk uit een) TV-programma, maar een DVD/video met muziekcclips, die cafes/bars kunnen kopen (maar ook dat weet ik niet 100% zeker). Ik heb op www gecheckt, maar het is niet Gilson Peranzzetta.

Dan kun je die alvast wegstrepen..

En ik was bang dat het moeilijk zou zijn.

Erwin123
9 oktober 2008, 13:13
Yep, ik denk dat ik het misschien nog kan vragen op een reisforum voor Brazilië of zo.

Bedankt voor de poging in ieder geval. Signing off, Erwin :cooler:

macwilliams
9 oktober 2008, 18:09
Succes met zoektocht.