PDA

View Full Version : Marshall beu, tijd voor iets anders



Levitation
3 oktober 2008, 16:42
Na 6 jaar ben ik de Marshall sound eigenlijk wat beu gehoord en heb ik het gevoel dat het eens tijd is voor iets anders. M'n TSL 100 is wel een vrij veelzijdig ding, maar bij geen enkel kanaal krijg ik vandaag de dag nog de rillingen op mijn rug.

Daarom zou ik de mijne willen verkopen en eens willen overgaan op iets anders, zodat de honger om nieuwe dingen te leren ook weer wat wordt aangewakkerd.

Als ik mijn TSL en eventueel mijn 1960A cab nog verkocht zou krijgen voor 1200-1300 euro samen zou dat heel leuk zijn.

Omdat zo'n half stack voor mij persoonlijk ook meer nadelen heeft dan voordelen tegenwoordig (geen band meer, relatief kleine slaapkamer) begin ik het ook terug meer op combo's te krijgen. Hardere muziekstijlen zoals hardcore en heel die toestanden heb ik samen met mijn puberteit ook al een hele tijd achter mij gelaten, dus ik ben ook niet meer echt op zoek naar high gain toestanden. Wat stevige rock 'n' roll zoals AC/DC en ZZ Top toestanden zou het ding wel moeten aankunnen. (Maar ik heb een Bad Monkey, dus met dat pedaal kom ik al wel een heel eind lijkt me.)

Zo heb ik vandaag een kameraad zijn Fender Hot Rod Deluxe eens getest, en die verraste me al aardig. De clean van deze amp vond ik al gigantisch goed en de overdrive klonk ook lang niet zoveel slechter dan mijn TSL vond ik. Alleen een stukje schrieler. Toch, met de Bad Monkey werd het weer een heel ander verhaal en kwam uit deze amp een heerlijk romige overdrive.

Ik zoek dus een compacte Fenderisch lampenbak van circa 50 watt die goed pedalen slikt (ook effectenpedalen zoals delay, phaser, eventueel fuzz etc.) en die in bandverband ook nog goed te gebruiken zou zijn. Voor m'n TSL verwacht ik nog een 800 euro te krijgen aangezien het ding nog perfect in orde is, ik er maar een 5-tal keer mee buiten m'n kamer geweest ben en hem het laatste half jaar ook nog maar amper gebruikt heb, laat staan met het volume hoger dan 3.

Iemand nog tips behalve de Hot Rod Deluxe? Fender De Ville misschien? Peavey Valveking?

Alle hulp is welkom.

VanMeekeren
3 oktober 2008, 16:47
Vox AC30 .. maar daar moet je van houden, ik houd er zeker wel van. :)

Mitch
3 oktober 2008, 16:50
Je beseft dat je nu van de ene naar de andere budgetversterker kijkt?

sjaak1990
3 oktober 2008, 16:54
Een vox is zeker mooi, maar daar moet je wel van houden ja.
Als je ook ACDC geluid enz.. wilt dan moet je dus denken aan een eenkanaals met pedaal, of aan een meerkanaals amp.
Een Fender twin/twin deluxe vind ik bijvoorbeeld geweldig klinken. En een vox ja ook geweldig. Het hangt ook allemaal van budget af ;) Een lonestar klinkt clean ook geweldig, alleen de overdrive is te gecompressed. Een marshall plexi is ook mooi. Ik vind de clean wel mooi persoonlijk, en de crunch geweldig.
Ik heb helaas nog niet zoveel mogen testen in mn leven.
Iets moderner maar ook mooi en erg gelieft op het forum: koch multitone of twintone.
Sorry als er slechte ideeën bij zitten, je hoeft niet te luisteren natuurlijk ;)

Succes met je keus:)

Levitation
3 oktober 2008, 16:58
Je beseft dat je nu van de ene naar de andere budgetversterker kijkt?

Budgetversterker? Een Marshall TSL? Een Fender Hot Rod?

Bedankt de rest voor de bijdrages al.

En ik weet het niet, maar misschien ga ik nu beter eens op zoek naar een minder veelzijdige amp die het goed doet op één bepaald vlak en goed pedalen slikt om hem op die manier veelzijdig te maken? (Nu heb ik het dus even over Fender, maar ik weet niet..?)

sjaak1990
3 oktober 2008, 16:59
Budgetversterker?

Bedankt de rest voor de bijdrages al.

Ik noem een vox ac30 geen budget versterker, en ik noem een TSL mid class, het is zeker geen top. Maar toch is het een goede versterker naar mijn mening?

Nog wat, misschien gewoon een 20 watt versterker of misschien nog wel minder. Kan je hem wat verder opendraaien op slaapkamer volume.

Levitation
3 oktober 2008, 17:03
20 watt is toch wat te weinig. Ik zou hem ook graag in bandverband willen kunnen gebruiken (wie weet ooit nog eens terug live). Dus een 40 watt lijkt me toch al het absolute minimum.

Ik heb ook geen lastige buren of ouders ofzo, dus ik kan ook wel luid spelen hier. Maar een 100 watt lampenbak is gewoon overdreven, vandaar dat ik voor iets rond de helft zou willen gaan. 50 watt dus. (Ik weet dat deze per definitie niet minder luid gaan, maar wel sneller oversturen.)

Riverdale27
3 oktober 2008, 17:08
Ga toch maar niet teveel op wattages af...

Mijn Hot Rod Deluxe is 40 watt en gaat BAKKEN luider dan mijn Marshall Valvestate VS100R, die 100 watt is... Bovendien is de sound ook veel beter.

Vanaf een bepaald volume krijg je bij zo'n Hot Rod Deluxe ook natuurlijke overdrive op het clean kanaal, dan gaat niet persé het volume hoger, maar krijg je meer van die crunchy clean tonen eruit... klinkt wel nice maar niet aan te bevelen op een slaapkamer... is toch al vrij luid :D

Lexvandoef
3 oktober 2008, 17:11
Met 20 watt buizen kom je makkelijk mee in een band hoor.

Verder zou ik zelf gaan kijken naar iets van een Vox AC30 (in combo of headvorm) Dat lijkt me toch wel een van de betere versterkers in jouw klasse, als het je smaak is.

Mitch
3 oktober 2008, 17:13
Die post kwam misschien een beetje lullig over zie ik nu maa rik bedoelde het serieus. Misschien niet qua prijsklasse maar wel in kwaliteit, naar mijn mening. Een TSl heeft bijvoorbeeld een te dun clean (sowieso een beetje dun eigenlijk), maar een HotRod heeft een te dik clean, wat zo op het eerste gehoor leuk klinkt als je hem afzet tegen die TSL maar al gauw lelijk gaat oversturen in het laag en de combo heeft een erg matige speaker. De Valveking die je noemt kun je toch ook niet echt een top amp noemen? Waar voor je geld, oké, maar niet super.
Laat ik het zo stellen: dat je je Marshall beu bent is duidelijk, maar wail je gewoon anders of wil je er echt op vooruit?

VanMeekeren
3 oktober 2008, 17:16
Een AC30 een budgetversterker?

Dan heb ik drie magische letters voor je Mitch: JMI.



Maar goed, een AC30 geeft een beest-achtig goed geluid, blijft natuurlijk wel een aardige one-trick-pony. Toch wel zeer geschikt voor vintage muziek.

Vroeger hadden ze al die pedalen-rotzooi niet natuurlijk, gewoon straight in de versterker en die mensen hadden toch wel een verschrikkelijk lekkere Tone met z'n allen in de sixties. Of het nou Marshall, Fender of VOX was.

Ik denk dat op een gegeven moment elke gitarist toch terug gaat naar z'n roots en dus gewoon met één amp en gitaar zich 'weltevree' kan noemen.
Púúr spelen en niet al de tierlantijntjes er om heen.

Van Meekeren

Mitch
3 oktober 2008, 17:21
Ik had het over de amps die de topic starter noemde :)

Levitation
3 oktober 2008, 17:22
Laat ik het zo stellen: dat je je Marshall beu bent is duidelijk, maar wail je gewoon anders of wil je er echt op vooruit?

Hoofdzaak is dat ik een amp wil die vooral compact is en toch goed bruikbaar in café's en andere kleine plaatsen.

Erop vooruit? Naar wat voor amps moet ik dan kijken? Matchless? Hook? Want daar heb ik helaas het geld niet voor en ik beschouw mezelf ook niet zo'n dure amp waardig.

Ik kan het het beste vergelijken met mijn visie Gibson vs. Epiphone. Het prijsverschil tussen de twee is groot, maar het kwaliteitsverschil rechtvaardigt dat niet echt. (Naar mijn mening.) Zo lijkt het mij ook bij die amps.
Want stap één zou dan zijn een dure amp te kopen, stap twee zou zijn mijn Epiphone's de deur uit te doen en ook duurdere gitaren in de plaats te kopen.

Dan ben ik 2x grote kosten aan 't doen en ik ben eigenlijk helemaal niet van plan om nog bij te leggen aan nieuw materiaal. Ik zou gewoon graag mijn Marshall + cab voor een 1200 euro willen verkopen en voor 800 euro ofzo een lampencombo kopen en de rest weer sparen.

Kort samengevat kan je dus wel stellen dat ik gewoon wat anders wil ja :)

En Vox AC30 moet ik nog eens fatsoenlijk gaan testen naast wat andere amps. Op het eerste zicht lijken dat me ook wel leuke dingen, alleen iets te dun klinkend naar mijn smaak. Eens een keer gaan horen of dat klopt. Bedankt Lex.

VanMeekeren
3 oktober 2008, 17:27
Ik had het over de amps die de topic starter noemde :)

Ja, klopt, toen ik de eerste post ook nog eens las, had ik ook in de gaten dat je dat bedoelde. Had alleen in al mijn enthousiasme voor mijn evangelie over een AC30 eerst niet alles even grondig doorgelezen. Excuses.

Zag laatst trouwens een pic in een VOX-brochure van Michael Ward. Meneer stond er met een AC30 plus een ToneLab SE waar hij met een Gibson Les Paul over speelde.

Meteen een opwelling van GAS!!

Levitation
3 oktober 2008, 17:30
Laat ik de vraag dan zo stellen:

Wie kan me voor mijn genre een amp aanraden die de prijs van circa 800 euro waardig is?

Lexvandoef
3 oktober 2008, 17:30
@ts, een AC30 klinkt niet dun vind ik, hij kan wel erg trebly/fel klinken. Ik heb een week of 2 geleden een AC30HH gehoord over een closed back 2x12, en dat was echt niet dun, heerlijk clean kwam er uit.

Levitation
3 oktober 2008, 17:34
Ik moet wel toegeven Lex, ik baseer me nu vooral op dit (http://www.youtube.com/watch?v=b4elHVS8IEY) filmpje en op de 3-tal keren ofzo dat ik een Vox AC30 live aan het werk heb gehoord (maar dat is niet echt representatief, zo met ook nog een tweede gitaar, drum en bas erbij).

Misschien dat het met een Les Paul of een SG in combinatie met een Bad Monkey ook lekkerder klinkt dan zo'n Tele erop.

Lexvandoef
3 oktober 2008, 17:40
Houd er wel rekening mee dat wat je op het Youtube filmpje hoort echt niet representatief is he ;) Door die filmcamera mic valt inderdaad al het laag en body weg en dan nog eens de Youtube compressie er over, dan blijft er niet veel over van het geluid ;)

Ik heb zelf overigens een AC15, icm mijn tele klink die absoluut niet dun, wel twangy maar ook vet met genoeg body in het geluid.

Je zou hem echt eens in een muziekwinkel naast een tsl moeten horen, dan snap je me wel ;)

Levitation
3 oktober 2008, 17:49
Oké Lex. Dan ga ik morgen maar eens naar de lokale muziekshop denk ik. Daar stond twee weken geleden toch nog een AC30.

VanMeekeren
3 oktober 2008, 17:54
In dat filmpje van jou klinkt die Tele wel knap lekker; ik vind zelf dat een Tele wat iel klinkt met een AC30.

Een Les Paul daarentegen klinkt heerlijk.

Maar goed: dat filmpje bewijst dat een Tele zeker goed kan klinken op een AC30.

Mitch
3 oktober 2008, 18:55
Ik bedoel ook niet dat je meteen in de 2k+ regionen moet kijken hoor ;)
Voor een bedrag tot 800, compact, goeie sound: AC30CC1 of een AC15CCx.
Op het filmpje hoor ik een camera mic en een relatief grote amp in een kleine ruimte met dus een berg refelectie in het hoog.... niet erg representatief. Wel enigszins voor de sound (maar moet je wel erg door het hoog heen luisteren) maar de feel ontgaat je dan volledig.

Lexvandoef
3 oktober 2008, 19:33
Spuit 11 ;)

Levitation
3 oktober 2008, 20:03
Dan morgen die amp maar eens uittesten.

En de Fender Hot Rod is volgens jullie geen aanrader dan?

Mitch
3 oktober 2008, 20:05
Ik denk dat als je hier een searchje doet dat je een aantal mensen zal zien die 'm een warm clean vinden hebben, de meste vinden na een tijdje dat de speaker niet al te best is en het cleane kanaal toch eigenlijk ook niet zo lekker (laag...) en iederen is het er over eens dat de drive kanalen eigenlijk volstrekt belachelijk zijn.

Lexvandoef
3 oktober 2008, 20:05
Dat zou ik niet kunnen zeggen, ik heb geen praktijk ervaring met die amp.

Levitation
3 oktober 2008, 20:06
Ok, bedankt jongens.

Mitch
3 oktober 2008, 20:08
Dat zou ik niet kunnen zeggen, ik heb geen praktijk ervaring met die amp.
Ben jij nog HotRod maagd???? Wij moeten echt eens naar de Feedback...
Dat drive kanaal is zó grappig!

tillens
3 oktober 2008, 20:15
Als je verwacht je tsl plus cab voor rond de 1200 te verkopen zou ik juist gaan kijken naar de wat betere amps.. /13 en matchless zijn aardige bakken, maar ook een ac30 hw is wellicht een optie?

Mitch
3 oktober 2008, 20:17
Voor dat geld ging ik acuut een AC15H1TV halen, maar hij wil niet per se een betere sound hebben, alleen anders :D

Lexvandoef
3 oktober 2008, 20:20
Ben jij nog HotRod maagd???? Wij moeten echt eens naar de Feedback...
Dat drive kanaal is zó grappig!

Haha, doen we een keertje, lekker Hot Rod's uitlachen :)

Edit: ik wist niet dat die AC15HTV zo 'goedkoop' was, als die ook maar een beetje gelijkenissen vertoont met jouw AC30HH dan zou hij dat zeker eens moeten proberen!

the sure thing
3 oktober 2008, 20:29
Als je verwacht je tsl plus cab voor rond de 1200 te verkopen zou ik juist gaan kijken naar de wat betere amps.. /13 en matchless zijn aardige bakken, maar ook een ac30 hw is wellicht een optie? /13 en Matchless bakken kosten een veelvoud van EUR 1200...

Levitation
3 oktober 2008, 20:34
Voor dat geld ging ik acuut een AC15H1TV halen, maar hij wil niet per se een betere sound hebben, alleen anders :D

Haha nee, als ik met 1200 euro een amp vind die anders én beter klinkt dan m'n TSL is dat des te beter natuurlijk. Toch mag het ook wel wat goedkoper zijn. 1200 euro voor een versterker die 9/10 op mijn slaapkamer gebruikt zal worden vind ik nogal veel geld. Daarnaast heb ik ook niet meer zoveel vrije tijd wegens studies enz.

Hopla, stante pede eens op zoek dan naar samples van de AC15H1TV.

tillens
3 oktober 2008, 20:44
Mijn post was niet helemaal volledig. Ik zou dan even wat doorsparen en dan een goede amp kopen. Een matchless moet je kunnen vinden voor rond de 2000 euro, maar een combo zal iets duurder zijn. Maar het zijn heerlijke amps.

Levitation
3 oktober 2008, 20:57
Ja, maar ik ben niet bepaald bereid om 2000+ euro neer te leggen voor een amp. Nu toch niet.

cruncher
3 oktober 2008, 21:39
Ik heb veel amps gehad; Fenders, Marshalls en Peavey's. De laatste jaren heb ik mijn sound gevonden in een Peavey Classic 50Watt Tweed 2x12. Clean is het Fender en scheur is het net een Marshall. 2e hands te vinden voor± 500,00 euro. Misschien is dit een tip voor je...

zjanke
3 oktober 2008, 22:20
Waarom hoor ik nou niemand mijn Mesa Blue Angel aanbevelen? Past prima in het budget van TS en is zeker beter dan een hotrod ;)

Lexvandoef
3 oktober 2008, 22:24
Hey, je zou nog best eens gelijk kunnen hebben Zjanke ;)

Mitch
3 oktober 2008, 22:25
KOOP DIE COMBO!

Lexvandoef
3 oktober 2008, 22:27
Blue Angel! Blue Angel! Blue Angel!

tillens
3 oktober 2008, 22:40
koop die blue angel!

als ik ooit de kans krijg dan wil ik een blue angel top!

Mitch
3 oktober 2008, 23:03
als ik ooit de kans krijg dan wil ik een blue angel top!
Eeeeh..... rehousing? :)

Levitation
4 oktober 2008, 14:41
De enige amp die ik dan op dit moment zie zitten is de Vox AC30. Maar ik heb gehoord dat die amp soep produceert vanaf het moment dat je er pedalen op aansluit. En da's wel jammer, want dat is toch één van mijn vereisten; dat ie ook goed pedalen slikt.

Die Blue Angel is wel zeldzaam?

Lexvandoef
4 oktober 2008, 15:04
Dat die amp soep produceert als je pedalen er voor gooit is niet waar, was het maar zo, leuk tijdens optredens :D

Hij is wel een beetje kieskeurig met pedalen, maar ik heb een paar weken geleden uitgebreid een AC30 kunnen testen en horen, ook icm een stuk of 6 drive pedalen en stuk voor stuk werkten ze wel op de AC30, sommigen natuurlijk beter dan anderen.

Ik zou hem eerst gaan testen als ik jou was, en probeer dan ook gelijk de AC15TV Combo.

Zo'n Bue Angel is ook redelijk zeldzaam, ze worden ook niet nieuw meer gemaakt, maar iemand van hier heeft er nog wel eentje te koop staan ;)

Mitch
4 oktober 2008, 15:05
Hij is misschien wat kieskeuriger, maar niet slecht hoor. De Blue Angel kom je niet dagelijks tegen en is een hele mooie amp, zeker voor clean/clean met randje. Ik weet niet of je enigszins in de buurt woont bij zjanke maar het is wel een aanrader.

Lexvandoef
4 oktober 2008, 15:06
Ik heb zo'n Blue Angel ook weleens getest bedenk ik me net, er komt echt een dijk van een clean uit inderdaad!

Pepe
4 oktober 2008, 15:17
+1 voor de Angel. Ik snap niet dat Zjanke d'r maar mee blijft zitten, goeie prijs voor een wereldamp.

Dat pedalen slikken ligt aan de hoge frequenties die een amp genereert, vaak kan je zoiets oplossen door een warme speaker, de cannabis rex of zoiets.

vulvasonic
4 oktober 2008, 22:37
De enige amp die ik dan op dit moment zie zitten is de Vox AC30. Maar ik heb gehoord dat die amp soep produceert vanaf het moment dat je er pedalen op aansluit. En da's wel jammer, want dat is toch één van mijn vereisten; dat ie ook goed pedalen slikt.

Die Blue Angel is wel zeldzaam?

Mijn ervaring is dat de AC30 JUIST heel goed reageert op pedalen. Misschien dat de persoon van wie je dat gehoord hebt soeppedalen gebruikt? :D

zjanke
4 oktober 2008, 22:43
Mijn ervaring is dat de AC30 JUIST heel goed reageert op pedalen. Misschien dat de persoon van wie je dat gehoord hebt soeppedalen gebruikt? :D

Da's de magic of TUL, bij jou klinkt alles goed.

vulvasonic
5 oktober 2008, 01:27
Da's de magic of TUL, bij jou klinkt alles goed.

stop flattering me! http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/e050.gif
:stop:

zjanke
5 oktober 2008, 12:28
Ik heb je een keer zien worstelen met onwillige apparatuur op het gitaarnet festival en als je je kunstje dan maar doet 'op wat er nog wel werkt' en zo'n vet geluid weet neer te zetten is dat geen flattering :cheerup:

Maar on topic: Heeft TS interesse in mijn Blue angel? :D

Pepe
5 oktober 2008, 12:38
Maar on topic: Heeft TS interesse in mijn Blue angel? :D

Sterker, volgens mij is dat de amp voor hem, je hebt hem er gewoon voor bewaard.
Tis dat ik net mijn boogie studio had gekocht anders stond ie hier.

Levitation
5 oktober 2008, 15:45
Maar on topic: Heeft TS interesse in mijn Blue angel? :D

Haha, wie weet.

Probleem is wel dat ik mijn Marshall dan eerst de deur uit moet krijgen, want op dit moment heb ik niet veel centen meer.

Heb je trouwens geen samples zjanke? Want ik moet bekennen dat ik die Blue Angel nog nooit aan het werk gehoord heb.

zjanke
5 oktober 2008, 17:31
je hebt PM

Levitation
12 januari 2009, 16:16
Oké, even een topic van een aantal maanden bumpen om te laten weten dat ik ondertussen een pak opzoekwerk verricht heb en m'n Marshall TSL 100 + 1960A cab verkocht heb voor 900 euro samen (wel beduidend minder dan ik in gedachten had, maar daarover zo dadelijk meer).

De Fender Hot Rod Deluxe heb ik nog eens een aantal keer aan de tand gevoeld bij die kameraad die me vanaf het begin dat hij hem had al aanraadde die amp te kopen.
Hoe meer ik ernaar luisterde, hoe meer ik me begon te realiseren dat dat drive kanaal toch (veel) te kort doet aan mijn eisen, zelfs met een OD-pedaal ervoor.
Uiteindelijk moest ik ook toegeven dat ik me nogal wat door zijn mening heb laten beïnvloeden (we hebben dan ook 4 jaar samen in een band gespeeld, toen nog op Marshalls) en dat onze muzieksmaken ondertussen toch wel erg uit elkaar gegroeid zijn. Waar hij veel belang hecht aan een goeie clean voor de vele blues die hij speelt, heb ik het nog altijd net iets meer voor een dijk van een overdrive en, als het dan even mogelijk is, toch ook nog een goeie clean.

Ondertussen heb ik de Vox AC30 ook nog eens aan het werk gehoord op de demo release van de nieuwe band van onze drummer indertijd. Wederom was ik toch wat teleurgesteld en ben ik tot de conclusie gekomen dat het ding ook niet helemaal voldoet aan mijn eisen. Wat later kwam ik via enkele fora dan tot de ontdekking dat het heel interessant is geworden om in the UK te kopen omwille van de lage Pond.

Na het zien van enkele clipjes van de Orange Rocker herinnerde ik me ook weer dat ik al die jaren al een verdoken GAS had voor een Orange versterker (oorspronkelijk voor een Rockerverb, maar die is me toch wat te duur en klinkt me toch iets te compressed). Daarna dus maar zowat elk filmpje en elke review die er van de Rocker te vinden is gelezen en bekeken, om uit eindelijk in te gaan op het bod van 900 euro voor m'n Marshall head + cab en over te gaan op de koop van een Orange Rocker 30 head + PPC212OB cab bij Soundslive.co.uk voordat de waarde van de GBP/EUR terug de hoogte in zou gaan (wat hij nu blijkbaar ook al aan het doen is).

De Rocker is, zoals ik besef, een one-trick pony zonder fx-loop, reverb en clean eq, maar ik heb al gehoord dat zijn clean kanaal toch wat beter is dan de gewoonlijke Marshall clean, dat hij met zijn 30 watt goed bruikbaar is voor zowel thuisgebruik als (kleine) optredens en dat hij relatief goed overweg kan met pedalen. Reverb en EQ-pedaaltje erop dan maar en dan maar rocken.

Ik hoop dat ik gauw een mail krijg dat m'n betaling gearriveerd is en de amp verzonden, want ik ben ongeduldig als een kind van 5 dat aftelt naar Sinterklaas.

Ohja, ik zou ook nog even iedereen willen bedanken voor de hulp en mijn excuses wil aanbieden aan zjanke omdat ik uiteindelijk toch niet op zijn aanbod ben ingegaan.

AART
12 januari 2009, 16:28
Lijkt me een goede keus op het goede moment.
Veel plezier ermee.

Levitation
21 januari 2009, 22:20
Hij is er. Enkele foto's:

http://img340.imageshack.us/img340/6295/img0954hj8.th.jpg (http://img340.imageshack.us/my.php?image=img0954hj8.jpg)
http://img172.imageshack.us/img172/1338/img0955cq6.th.jpg (http://img172.imageshack.us/my.php?image=img0955cq6.jpg)
http://img502.imageshack.us/img502/3753/img0956pn5.th.jpg (http://img502.imageshack.us/my.php?image=img0956pn5.jpg)
http://img172.imageshack.us/img172/3892/img0958oa8.th.jpg (http://img172.imageshack.us/my.php?image=img0958oa8.jpg)
http://img249.imageshack.us/img249/6967/img0959io1.th.jpg (http://img249.imageshack.us/my.php?image=img0959io1.jpg)
http://img297.imageshack.us/img297/6628/img0960fa6.th.jpg (http://img297.imageshack.us/my.php?image=img0960fa6.jpg)
http://img297.imageshack.us/img297/2913/img0962mg9.th.jpg (http://img297.imageshack.us/my.php?image=img0962mg9.jpg)
http://img210.imageshack.us/img210/5084/img0964lj9.th.jpg (http://img210.imageshack.us/my.php?image=img0964lj9.jpg)

sjaak1990
21 januari 2009, 22:38
Ik zie geen foto's :)
Veel plezier ermee!

Levitation
21 januari 2009, 22:41
Hmm, da's vreemd...

Levitation
21 januari 2009, 23:02
Zo dan maar. Nu moeten ze normaal gezien zichtbaar zijn.

macwilliams
21 januari 2009, 23:15
Geweldig, toch nog geslaagd :).

schwalbe
21 januari 2009, 23:28
Toffe combinatie.

Mitch
21 januari 2009, 23:51
Hé, leuk om een keer te horen hoe een speurtocht afloopt. Vaak genoeg gebeurt dat niet, wel zo leuk om te horen hoe het eindigt.

sjaak1990
21 januari 2009, 23:55
Nu zichtbaar, en inderdaad leuk om te zien hoe de zoektocht eindigt.

Levitation
22 januari 2009, 00:49
Bedankt voor de reacties.

Maar even laten weten hoe het is afgelopen is toch het minste dat ik kan doen na zoveel nuttige info gekregen te hebben he:)

JimiDylan
22 januari 2009, 09:36
Hey vet man, die Orange Amps zijn cool.
Misschien de mogelijkheid om wat soundclipjes te posten?