PDA

View Full Version : Krezip uit elkaar



Han S
2 oktober 2008, 11:21
Wat vind ik dat nou vreselijk! :D I would stay (http://nl.youtube.com/watch?v=B4rod977sy8)is gekozen tot beste nederlandse popsong ooit. Wat mij betreft de meest irritante popsong ooit.

(kwestie van smaak hoor)

rickert
2 oktober 2008, 11:22
Ow echt? Jammer zeg! Heb ze pas op Concert At Sea 2008 gezien, en het is geen verkeerde liveband hoor Han! Alleen dat "yeah" op de platen is wel rete-irritant, en het is niet helemaal mijn muziek, maar live spelen kunnen ze!

Word flink geruimd in de "grotere" NL-bands trouwens, IOS is ook uit elkaar!

Han S
2 oktober 2008, 11:30
Nou Kane nog. :D

rickert
2 oktober 2008, 11:32
:seriousf: Ik zie liever Jan Smit uit elkaar gaan.


(geintje, Jan is een zeer sympathieke gozer)


Kane zal niet snel uit elkaar gaan, ze zijn maar met z'n 2en:D De rest is ingehuurd of sessie, al is Berlijn er nu redelijk voor vast bij geloof ik.

Mr.Fingers
2 oktober 2008, 11:41
Teach In (http://nl.youtube.com/watch?v=REHS12tsj7c) is nog altijd wel het beste wat onze noorderburen hebben voortgebracht (samen met Bettie Serveert!)

Luke-wannabe
2 oktober 2008, 11:50
Ja ik las het! Zonde, ik vond ze best goed!
Denk wel dat ik naar dat eindconcert ga in Paradiso. Lijkt me wel cool!

Han S
2 oktober 2008, 11:53
Mij krijg je niet mee, al krijg ik 100 euro toe en gratis bier. Ik vind dat yeah echt vreselijk, verder zal het een schat van een meid zijn, maar als ze begint te geiten heb ik het gehad.

nerdyrockstar
2 oktober 2008, 11:54
Nou Kane nog. :D


hehehe :D

Rutger
2 oktober 2008, 12:41
En vergeet Acda&DeMunnik niet Han ;)

Erg jammer, ik vond t een leuk bandje
Al hoewel ik het er mee eens ben dat I would Stay door de plee gespoeld mag worden, juk

teajay
2 oktober 2008, 13:11
oei, ik ken wel een paar fans van krezip. tjongejonge ;o

Lexvandoef
2 oktober 2008, 13:13
Ik vind het ook wel jammer, leuke live band inderdaad, en vrouwen met gitaren in bandjes zijn er sowieso al te weinig :satisfie:

pol
2 oktober 2008, 14:34
eindelijk.

nu within tempation & epica nog.

Tho
2 oktober 2008, 14:53
Ja en Nick en Simon, en Jantje Smit mogen ze ook uitelkaar scheuren

Bigfoot414
2 oktober 2008, 16:45
Jammer, maar helaas

Ik kan me ook best voorstellen dat ze na 12 jaar niet nog eens 10 jaar I would stay uit volle overtuiging gaan spelen.

Tijd voor iets nieuws!

Joey Handsome
2 oktober 2008, 16:49
Mooi zo, nu Kane inderdaad nog. Anouk mag er ook mee nokken. Sowieso, de meeste grote (?) NL bands zijn ruk. Kunnen we van die maffe Belgen nog wat leren.

Bigfoot414
2 oktober 2008, 17:09
Een van de weinige NL-bands die voor mijn part tot in de eeuwigheid mag blijven bestaan is De Dijk, dat is een van die bands die in mijn ogen weing fout kan doen.

Jeroen_TRC
2 oktober 2008, 17:11
Jammer joh! Ik luister er niet vaak naar maar als 't voorbij komt op mijn mp3-speler zet ik 'm zeker niet af! Leuke muziek! :)

Bram+
2 oktober 2008, 19:25
Jammer joh! Ik luister er niet vaak naar maar als 't voorbij komt op mijn mp3-speler zet ik 'm zeker niet af! Leuke muziek! :)
Maar je hebt het dus wel op je mp3-speler staan..

enniewee, het zal me jeuken.

gitaarvrouwtje
2 oktober 2008, 19:55
hmmm ik ga straks lekker in mn mandje en o wat zal ik slapen..krezip uit elkaar?
snurkzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Joey Handsome
2 oktober 2008, 19:59
Ja voor henzelf was het vast een leuke ervaring, maar zoveel stelde het nou ook weer niet voor.

Van mij mag die Jaqueline ook wel weer oprotten uit Haarlem en terug gaan naar waar ze vandaan komt. Ze hoort hier niet.

Mithrandir
2 oktober 2008, 20:05
Even een zijsprong, maar wat zijn de criteria voor "iets voorstellen"? Joost, jij schijnt het redelijk goed te weten, op basis van welke criteria bepaal jij dat krezip "niet zo veel voorstelde"?

Ik vond Krezip een leuke band om live te zien, natuurlijk is het poppie en gelikt, maar het zit goed in elkaar en klinkt goed live. Zonde dat ze stoppen, voor de (flinke hoeveelheid) fans in ieder geval.

Struik
2 oktober 2008, 20:20
Ik ben vandaag tien jaar getrouwd, beetje leuke dingen gedaan en lekker gegeten.

denk je dat je dag niet beter kan, blijkt Krezip er mee te nokken

Je zou bijna gelovig worden om dank u Heer te kunnen zeggen

Jeroen_TRC
2 oktober 2008, 20:22
Maar je hebt het dus wel op je mp3-speler staan..

enniewee, het zal me jeuken.

Jazeker, maar ik heb dan wel heeeel veel op mijn mp3-speler staan! :sssh:
Krezip is (was!! :o) een leuk pop/rock bandje met een leuk zangeresje!

Han S
2 oktober 2008, 20:23
Ja Joost, en waarom zou Jaqueline niet in Haarlem mogen wonen? Kun je dat op de een of andere manier ook onderbouwen met steekhoudende argumenten?

Ik vind haar als zangeres een geit, maar ze mag met alle plezier naast me komen wonen hoor.

Baker
2 oktober 2008, 21:08
Ik ben geen fan, maar ik vind het toch wel jammer.
Ik had het idee dat ze net zo'n beetje hun sound gevonden hadden... "plug it in" is toch wel een lekker nummer....

En als je ziet hoe ze de boel op de kop kregen op pinkpop 2007... dan kun je eigenlijk best wel zeggen dat ze op hun hoogtepunt gestopt zijn.... en daar heb ik respect voor.

Jimwoud
2 oktober 2008, 21:55
Ik ben geen fan, maar ik vind het toch wel jammer.
Ik had het idee dat ze net zo'n beetje hun sound gevonden hadden... "plug it in" is toch wel een lekker nummer....

En als je ziet hoe ze de boel op de kop kregen op pinkpop 2007... dan kun je eigenlijk best wel zeggen dat ze op hun hoogtepunt gestopt zijn.... en daar heb ik respect voor.
+1, hun laatste plaat waar ook plug it in op staat is een leuke plaat hoor. Vind haar ook een van de weinige zangeressen die ik echt goed vind. vind het ook wel jammer, want ze waren net goed op weg om de electro pop kant een beetje op te gaan.

Kim Wilson
2 oktober 2008, 22:01
Altijd leuk om te zien hoe er afgegeven wordt op bandjes die wél succes hebben...

gitaarvrouwtje
3 oktober 2008, 07:45
Altijd leuk om te zien hoe er afgegeven wordt op bandjes die wél succes hebben...

heb je ook gelijk in...ik vind krezip niet zo slecht hoor, maar ik ben ook geen fan, t doet me gewoon niet zo veel..
dat gezegd hebbende;
t heeft ook geen zin af te geven op bandjes die geen succes hebben die kennen jullie toch niet :seriousf:

als je als band doorbreekt kom je in de spotlight daar hoort automatisch bij dat er een hoop mensen zijn die je NIET goed vinden..en misschien wel meer die je WEL goed vinden.

er zijn hier ook zat topics waarin ik lees hoe GAAF die en die band is..

als krezip nou echt HEEEEEL erg goed was..waren ze ook wel WERELD beroemd..

nederlanders zijn gewoon zeikers;) regent t dan is t niet goed, schijnt de zon dan is t te warm
das onze charme:)

Rinze
3 oktober 2008, 08:26
Altijd leuk om te zien hoe er afgegeven wordt op bandjes die wél succes hebben...

Inderdaad Hans, dat was precies wat ik dacht toen ik dit topic gisteren las. Net als in muzikantenkroegen, lekker afgeven op mensen die wel succes hebben in plaats van zelf eens niet aan de bar te hangen zeiken. Als je zelf niet groot genoeg bent kun je altijd nog op de schouders van anderen gaant staan maar die moet je dan wel eerst even omlaag trappen. Het is gewoon sneu.

Kakihara
3 oktober 2008, 08:36
Gelukkig hebben de Nederlanders 'De Toppers' nog :cheerup:

Riky
3 oktober 2008, 09:05
best jammer. Snap de reden eigenlijk ook niet helemaal, maar goed.
Ben gene fan, maar je kunt er niet onderuit dat ze pakkende nummers hebben gemaakt. Nummer blijven toch hangen en dat komt niet doordat ze veel op de radio werden gedraaid.. Kane word ook veel gedraaid, maar die nummers (of ik ze nou mooi vind of niet) blijven lang zo goed goed hangen. Op zich is de formule Krezip dus best goed en ze hadden ook behoorlijk wat optredens... Vind het dan een beetje raar om te zeggen dat na 12 jaar het tijd word om voor de bandleden om een eigen weg in te slaan. Tenminste dat zei de zangeres...

Maar goed, misschien hebben ze toch nooit dat succes kunnen bereiken wat ze wilden, want zoals je hier ziet vind niemand het super erg dat ze uitelkaar gaan.

Han S
3 oktober 2008, 09:46
Groot gelijk dat ze stoppen, verder als dit komen ze niet en het is beter om op tijd te stoppen dan het als een kaars te zien uitgaan. Krezip heeft dat heel goed begrepen. Ik zal er geen traan om laten , maar dat betekent niet dat ik ze als band niet goed zou vinden en dat mensen dat zien als het afzeiken van een bandje dat wel succes heeft vind ik triest. Ik gun ze een wereldsucces, als ik er maar niet naar hoef te luisteren.

Misschien ben ik niet duidelijk of zo, ik vind de Dijk, Blof en consorten geweldige bands, ik vind er alleen geen flikker aan en dat is toch niet verboden?

Riky
3 oktober 2008, 09:50
Groot gelijk dat ze stoppen, verder als dit komen ze niet en het is beter om op tijd te stoppen dan het als een kaars te zien uitgaan. Krezip heeft dat heel goed begrepen. Ik zal er geen traan om laten , maar dat betekent niet dat ik ze als band niet goed zou vinden en dat mensen dat zien als het afzeiken van een bandje dat wel succes heeft vind ik triest. Ik gun ze een wereldsucces, als ik er maar niet naar hoef te luisteren.

Misschien ben ik niet duidelijk of zo, ik vind de Dijk, Blof en consorten geweldige bands, ik vind er alleen geen flikker aan en dat is toch niet verboden?

nu is het nog niet verboden, maar in nederland weet je het maar nooit hea;)

bat
3 oktober 2008, 10:10
Tsja, jammer, het was een best leuk bandje.

Dat die zangeres vind dat ze het nu maar eens op eigen benen moeten proberen, verbaast me niet zo. Volgens mij was ze daar min of meer al een beetje mee bezig. Ik vond alleen de zang nou niet één van de beste elementen van hun muziek.

gitaarvrouwtje
3 oktober 2008, 13:46
Gelukkig hebben de Nederlanders 'De Toppers' nog :cheerup:

maak me gek :stop:

Mitch
3 oktober 2008, 14:52
Ik vond dat ze de laatste tijd juist lekker bezig waren. De single All my Life was mooi, goed opgebouwde ballad en de cover die ze laatst deden, Everybody's gotta learn Sometime, hadden ze ook erg leuk gedaan, zeker qua gitaarwerk.

almarvk
3 oktober 2008, 15:19
Erg jammer dat ze de laatste jaren niets zelf mee deden. Zowat alles werd door Amerikaanse songwriters in elkaar gedraaid voor ze. Vroegah was het nog wel grappig, maar ik vond ze steeds minder 'krezip' worden.

Luke-wannabe
3 oktober 2008, 15:44
Erg jammer dat ze de laatste jaren niets zelf mee deden. Zowat alles werd door Amerikaanse songwriters in elkaar gedraaid voor ze. Vroegah was het nog wel grappig, maar ik vond ze steeds minder 'krezip' worden.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar dat is geloof ik niet waar.

Rormo
3 oktober 2008, 18:17
Ik vond ze in het begin ook veel beter. I would stay was dan een ballad, maar het grootste deel van dat album stond vol met rock nummers. Live vond ik ze lekker knallen. Jammer dat ze uit elkaar zijn, hoewel ik het recente werk toch al minder vond.

Han S
4 oktober 2008, 00:37
Altijd leuk om in een discussie als deze mensen te zien posten met vrij sterke beweringen, maar als die dan een reactie daarop krijgen dan zijn ze spoorloos verdwenen.

JV
4 oktober 2008, 01:05
en om achter de waarheid te komen moet je toch in het boekje van de cd kijken. dus volgens mij komen we er hier niet zo snel achter

grayfink
4 oktober 2008, 01:28
Ik ken alleen maar "I would stay". :chicken:
Ddat vind ik wel goed trouwens. Volgens mij waren ze toen nog maar 17 of zo, dan heb je wel talent lijkt mij.

Baker
4 oktober 2008, 01:57
Ik vond ze in het begin ook veel beter................. hoewel ik het recente werk toch al minder vond.


Ik vond ze in het begin helemaal niet beter. Op de laatste twee albums hoor je heel goed dat het het technisch allemaal veel beter in elkaar zit. Ze hebben uiteindelijk een volwassen sound gekregen, en live deden ze het ook nog eens erg goed.

Mitch
4 oktober 2008, 11:21
Ik ken alleen maar "I would stay". :chicken:
Ddat vind ik wel goed trouwens. Volgens mij waren ze toen nog maar 17 of zo, dan heb je wel talent lijkt mij.
Hun laatste ballad, erg mooi (http://www.youtube.com/watch?v=bv7XhAw6yJg)

sinneD
4 oktober 2008, 11:43
Jongens maak je niet druk, de gaten worden wel weer opgevuld met nieuwe gemaakte bandjes!

rickert
4 oktober 2008, 13:38
Ik houd nooit zo van gemaakte bandjes.

Bernd Veenema
4 oktober 2008, 15:24
Toch wel jammer dat ze uit elkaar zijn. Ze zijn live inderdaad erg leuk. Heb ze eens meegemaakt in een feesttent en dat was een groot feest.

Joey Handsome
4 oktober 2008, 15:54
Altijd leuk om in een discussie als deze mensen te zien posten met vrij sterke beweringen, maar als die dan een reactie daarop krijgen dan zijn ze spoorloos verdwenen.

Nee hoor Han, ik heb even de kracht niet erop terug te komen. Ik ben brak, heel erg brak. Dat gebeurt nog wel eens als je jong bent...

Wordt vervolgd.

bert k
4 oktober 2008, 16:23
Jongens maak je niet druk, de gaten worden wel weer opgevuld met nieuwe gemaakte bandjes!
O, o, o, wat is het toch een schande om in Nederland succes te hebben. Ik ben helemaal geen Krezipfan, maar die lui hebben tien jaar hartstikke hun best gedaan, kunnen goed spelen, en zijn niet 'gemaakt'. Ze zijn alleen populair.

En dat willen we allemaal hier. Iedereen met zo'n werelwijze mening over Krezip is gewoon ziekelijk jaloers. SinneD? Nooit van gehoord. Joey Handjob? Nooit een hit gehad, niemand kent hem, maar ik zou er niet naast willen wonen.
Jongens, hou toch op met die stoere praat als je zelf ook geen idee hebt hoe het moet.

Joey Handsome
4 oktober 2008, 16:31
Waarom zou ik nou weer jaloers zijn? Omdat ik zelf nog nooit een hitje heb gescoord?

Ik vind die muziek echt helemaal niets. Ik vind het jammer dat, wanneer men dan toch scoort, het van die ongelooflijk saaie brave muzikaal weinig interessante muziek is. Waarom zou ik daar jaloers op zijn?
Als je bijvoorbeeld naar België kijkt, en wat daar voor populairs vandaan komt. Dan is dat zoveel interessanter dan hier. Dat terwijl dat ook mijn smaak niet is, maar het is wel wat vernieuwender. Hetzelfde geldt voor andere landen.
Ik weet niet hoe het komt. In Nederland is het blijkbaar niet gewenst. Komt er zo'n band als Krezip met ballad even de blits maken. Prima hoor, maar daar zijn er al zoveel van.
Mag ik dat jammer vinden. Nee, ik ben jaloers. Ik zou pas mijn mening mogen uiten als ik zelf op gelijke hoogte sta met die band of hoger. Anders heb ik geen recht van spreken. Wel als ik mij positief uit laat, maar niet negatief.

Verder wil ik lekker keten hier in offtopic.

**mod edit**
Je zit niet in Off Topic, dus je scheldwoorden en onverdraagzame prietpraat mag je voor je houden.
De persoonlijke aanval die je inzet als je zelf alleen wordt aangesproken op de inhoud of gebrek daaraan wordt niet op prijs gesteld. Als je niet kunt discussiëren ben je welkom in Off Topic, niet hier.
Er kan verder gepraat worden over Krezip; iedereen die het nodig vindt het topic te laten ontsporen kan drie dagen met forumvakantie.


Mitch

hoofd
4 oktober 2008, 18:18
Er is genoeg goede muziek uit Nederland, ik noem o.a. Hazes en de Tröckener Kecks, al treden die allebei niet meer op. Dan maar De Dijk, Rowwen Heze, Shane Shu, allemaal beter en origineler (voor Nederlandse begrippen). Krezip kan me aan me reet roesten, ik kon ze niet anders zien dan als een uit de hand gelopen reclamestunt van de rockacademie. Maar goed, ik heb weinig last van ze gehad, zo succesvol weet ik de Nederlandse popmuziek ook wel te ontduiken.

CowGuitar
5 oktober 2008, 19:07
Maar ze gaan nu dus uit elkaar zonder ruzie of iets? Alleen maar omdat ze op het hoogtepunt willen stoppen ofzo?

Drama-Queens ten top lijkt me. Hun hoogtepunt was I Would Stay, dus toen hadden ze kunnen stoppen vanwege zoiets als een hoogtepunt. Nu proberen ze naar mijn idee alleen maar een legende van zichzelf te maken.

Rormo
5 oktober 2008, 19:46
Of ze hebben gewoon geen zin meer...?

Er wordt hier wel heel zwargallig gedacht en gereageerd zeg.

CowGuitar
5 oktober 2008, 20:14
Ik lees overal dat ze het er zo moeilijk mee hebben. Lijkt me dat je dan toch nog wel zin heb.

Mitch
5 oktober 2008, 20:19
Waar lees je dat? Heb je een linkje of zo? Ben wel nieuwsgierig...

CowGuitar
5 oktober 2008, 20:25
Spits/Metro enzo. Ik weet niet of dat ergens op internet staat.

Mitch
5 oktober 2008, 20:32
Spits (http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2008/10/krezip_uit_elkaar.html) geeft geen details.
Metro (http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=19&id=135866) heeft vrijwel hetzelfde verhaal. Ik lees nog steeds niets van drama-queens??

Even zoeken op de Krezip site geeft de officiële berichgeving:

Lieve mensen,

Misschien hebben jullie het vanmorgen al bij Giel gehoord. Na 12 jaar hebben we besloten om uit elkaar te gaan. Na een lange periode van alles samendoen, samen in de tourbus, samen in de studio, samen op het podium, voelen we dat het tijd is om ieder een eigen weg te gaan. Zo’n besluit komt met pijn in ’t hart, maar voelt toch juist.
We zijn altijd een collectief geweest, voor sommigen geldt dit vanaf ons 13e jaar. Het is nu tijd om op eigen benen te staan. Een nieuw leven start.
Het is een weloverwogen beslissing geweest. Nu stoppen voelde voor ons als het juiste moment. We hebben flink wat opgebouwd, maar kunnen nu terugkijken op een mooi verleden met een uitverkochte HMH in december) als bekroning. Met de Best of en een mooie clubtour in het vooruitzicht kunnen we het boek Krezip waardig afsluiten.
We hadden besloten dat we het graag bij Giel bekend wilden maken en zo geschiedde vanmorgen. Moeilijk was het wel en we hebben wel (weer) een traantje weg moeten pinken. Gelukkig hebben we de clubtour nog voor de tour en hopen jullie allemaal daar te zien! We gaan er in ieder geval nog een mooie tijd van maken!

Liefs
Joost, JanPeter, Anne, Bram, Jacqueline en Annelies


Gewoon een paar mensen die lang met elkaar hebben samengewerkt en nu uit elkaar gaan. Dat verdriet en plezier dan door elkaar lopen is niet zo gek hoor. Wel eens met mensen langer dan 10 jaar samengewerkt en dan besloten ergens anders te gaan werken? Zo is het leven gewoon, ik zie daar geen tendentieuze self-hype in terug.

Er is in dit topic al een paar keer iets gezegd over onderbouwen van kritiek, misschien leuk om dat toch eens te gaan doen ;)

Tho
5 oktober 2008, 20:36
Ik had begrepen dat de individuën hun eigen muzikale weg wilden volgen

sinneD
5 oktober 2008, 21:46
O, o, o, wat is het toch een schande om in Nederland succes te hebben. Ik ben helemaal geen Krezipfan, maar die lui hebben tien jaar hartstikke hun best gedaan, kunnen goed spelen, en zijn niet 'gemaakt'. Ze zijn alleen populair.

En dat willen we allemaal hier. Iedereen met zo'n werelwijze mening over Krezip is gewoon ziekelijk jaloers. SinneD? Nooit van gehoord. Joey Handjob? Nooit een hit gehad, niemand kent hem, maar ik zou er niet naast willen wonen.
Jongens, hou toch op met die stoere praat als je zelf ook geen idee hebt hoe het moet.

Nja Bert K, je vat me post wel direct heel kritisch op. Feit is dat Krezip gewoon een gemaakte band is vanuit de rockacademie.

Nog even los van dit feit heb ik afgelopen Uitmarkt nog een ontzettend tof optreden gedaan met me bandje op het buitenpodium van RTVNH :)

pikasso
5 oktober 2008, 21:53
Ik kan me vergissen, maar volgens mij was I would stay een hit toen ze nog gewoon middelbaar onderwijs genoten.... hoezo gemaakt op een latere opleiding?

Kim Wilson
5 oktober 2008, 22:09
Is het zo gek dan, dat ze na zoveel jaar een keer wat nieuws willen doen?

Trocar
5 oktober 2008, 23:13
Nja Bert K, je vat me post wel direct heel kritisch op. Feit is dat Krezip gewoon een gemaakte band is vanuit de rockacademie.

Zoals Pikasso al dacht, twee posts terug, dat is niet helemaal waar.
Een kleine Google onthult dat ze begonnen zijn op de middelbare school tijdens extra muzieklessen. Tijdens het Pinkpop-hoogtepunt zat alleen de zangeres op de Rockacademie, die 2 andere dames moeten dan hun eindexamen nog doen (die andere lui zie ik niet zo snel staan).
Ondanks dat de meesten inmiddels de Rockacademie hebben aangedaan, geloof ik, kun je denk ik niet simpelweg stellen dat het van daaruit gemaakt is.

bat
6 oktober 2008, 10:31
Ondanks dat de meesten inmiddels de Rockacademie hebben aangedaan, geloof ik, kun je denk ik niet simpelweg stellen dat het van daaruit gemaakt is.
Juist. Ik ben beslist geen Krezip fan, maar je doet ze erg tekort door te stellen dat het een gemaakt bandje is. Het was gewoon een soort van schoolbandje wat het toevallig wel maakte, ongetwijfeld flink geholpen door de muziekindustrie, maar met name in het begin een stuk eerlijkheid wat bij bijvoorbeeld Kane niet te vinden was.

Johannes
6 oktober 2008, 13:54
Best leuke muziek, maar het is toch vooral jammer als je bedenkt dat deze dame van de podia verdwijnt...

http://farm3.static.flickr.com/2292/2184387381_7e58e78d36.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2267/2184387415_6b21271070.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_YkCmsLBRkJs/SACklk61yZI/AAAAAAAAAD0/mVUjqhbzdsI/s1600/anne.jpg

rocker_71
6 oktober 2008, 16:18
Ach, die meiden blijven echt wel spelen hoor.

Riky
6 oktober 2008, 16:19
Ach, die meiden blijven echt wel spelen hoor.

dat misschien wel, maar of ze ook nog op het podium te zien zijn??

Tupelo
7 oktober 2008, 12:52
Ook een hekel aan de altijd en eeuwig aanwezige YEAH, YEAH, YEAH... maar na Plug it in vond ik ze juist beter worden eigenlijk.

Verder niet into het afgeven op NLe bandjes in het bijzonder, er zal vast markt voor zijn, niettemin vind ik Kane, Acda & de Munnik (vooral die twee), IOS... en nog een handvol gewoon saai.

Matchbox bla bla... of Live vind ik ook saai, de RHCP ook..

Spinvis dan b.v. weer niet, Bettie Serveert ook niet...
Doorgaans vind ik de bandjes van NLe bodem die scoren inderdaad niet echt de moeite waard, dat ze er vervolgens toch hun brood mee verdienen is fijn voor ze, maar dat wil niet zeggen dat ik er blij van wordt wanneer ze grijs gedraaid worden op de radio.

Verder ben ik van mening dat de Belgse scêne inderdaad beter is, of misschien beter zichtbaar is voor me, misschien dat de bandjes van mijn genre daar gemakkelijker aan de oppervlakte komen ofzo...

Hooverphonic
Deus
Soulwax / To many DJ's
Vive la Fête
An Pierlé
D.A.A.U.

Zover kom ik met NLe bandjes niet helaas, interessante NLe bandjes die zo voor mij in het zicht springen.
Of dat iets over het aanbod zegt, I dunno...

Maar goed Krezip uit elkaar; fine with me!

Luke-wannabe
7 oktober 2008, 12:58
Opzich is Voicst een best leuke band. Everyday I work on the road was echt tegek.

beruk
7 oktober 2008, 13:00
Krezip was mijn ding niet,aardige lui leken me het dat wel, het opheffen van die band doet me niets.

Tupelo
7 oktober 2008, 13:01
Doe mij maar de Jeugd van Tegenwoordig... :D

Tho
7 oktober 2008, 16:37
mod-edit: en nu weer lief doen. Tis hier geen offtopic.