PDA

View Full Version : Nieuw tremolo blok Fender USA strat?!



Daan_B
1 oktober 2008, 09:32
Ik kan echt nergens een los tremolo blok vinden, en om nou een hele nieuwe tremolo te gaan kopen heb ik ook niet echt zin in :stop: .
Heeft iemand misschien enig idee waar die dingen te krijgen zijn?
Ik heb Ebay, marktplaats, google, voxhumana en tonefactory al gebprobeerd.

Madcow
1 oktober 2008, 11:13
http://store.guitarfetish.com/tremelos.html Hier zijn wat blokken

Daan_B
2 oktober 2008, 08:48
Aaah thanks, maar ik zit er aan te denken om er een nieuwe 60ies style tremolo op te zetten.
Ik ben m'n strat momenteel wat aan het "pimpen", heb al een nieuwe slagplaat, schroefjes, neckplate, en vintage style knoppen en elementkapjes besteld bij tonefactory.
Misschien krijgt 'ie zelfs een refinish, daar open ik misschien nog een nieuw topic voor, ik heb verder nooit echt grote dingen aan mijn gitaar gedaan maar heb er wel zin in :) .

By the way, duurt dat lang voor dat een bestelling bij Guitarfetish binnen is?
Ik heb namelijk nog nooit besteld in het buitenland en die site bevalt me wel :) .

madman
2 oktober 2008, 08:57
By the way, duurt dat lang voor dat een bestelling bij Guitarfetish binnen is?
Ik heb namelijk nog nooit besteld in het buitenland en die site bevalt me wel :) .

Je moet het zo zien; als je daar wat bestelt, heb je nog ff de tijd om goed na te denken over hoe je alles aan gaat pakken, en misschien wel te weinig tijd;)

yalexw
2 oktober 2008, 18:05
Ik heb pick-ups en tuners bij GFS gehaald en ze waren in 5 dagen inc weekend binnen dus best wel snel:).

budje
2 oktober 2008, 18:25
Ik heb pick-ups en tuners bij GFS gehaald en ze waren in 5 dagen inc weekend binnen dus best wel snel:).


hier ook zoiets

oknarb180
2 oktober 2008, 23:34
Hey,

Ik heb een vintage 60style van Gotoh bij Guitarsuplies vandaan, kun je tegen meer prijs een dik stalen sustainblok erbij bestellen.

Ook bij pimp-projecten vind ik het ltijd wel leuk om een fotootje van dde gitaar voor en na te zien. Heb je toevallig een paar foto's?

vr.gr.

Branko