PDA

View Full Version : =)



teajay
30 september 2008, 22:03
Ontdek net dit subforum; kans gemist om als een tabula rasa voor de dag te komen..

Ik speel gitaar, ongelofelijk slecht en wil ingelofelijk goed worden. Mijn gear is ongelofelijk slecht. Ik heb ook geen geld. Studeer sinds een maand muziekwetenschap (in utrecht), nadat ik vorig jaar met geschiedenis halverwege het jaar ben gestopt. Heb morgen een tentamen en vertoon studie ontwijkend gedrag door juist nu dit stukje te gaan schrijven.

Ik hoop dat jullie me aardig vinden. De smileys hier nodigen in ieder geval uit tot creatief gebruik. :hippie:

nerdyrockstar
30 september 2008, 22:09
1sted!

:D haha, je bent grappig, dus het is al een stuk makkelijker om je aardig te vinden;)
Welcome to the club dan ( de club van gitaarspelers en de club van gitaarspelers die ook ontzettend slecht spelen en geen geld hebben, ik ben er ook een van)

oe muziekwetenschap? interesting, wilde ik ook gaan doen, maar speel heel erg slecht en kan een beetje noten lezen, maar that's it, dus het wordt hem niet ^^

hoezo ontwijkend gedrag? :cheerup:



Update:

geregistreerd in 2007 (zag het net) XD en nu pas voorstellen?

dan was die "welcome to the club"een beetje overbodig :D ah, ja nevermind

macwilliams
1 oktober 2008, 18:38
Beter laat dan nooit.

verherwelkomd dan dus dan maar en alles :chicken: :rockon:

teajay
2 oktober 2008, 10:22
hoi dankjewel etc.

muziekwetenschap is erg laagdrempelig wat spelen en noten betreft. Sterker nog, musiceren valt juist niet onder deze studie. Theorie wel, maar dat leer je allemaal in het eerste jaar.

Dat tentamen ging trouwens bagger. 8-)

nerdyrockstar
2 oktober 2008, 11:57
:stop: ah tentamens suck! Is de theorie dan een beetje spannend? En wat kun je allemaal later worden dan? (sorry offtop questions :P )

teajay
2 oktober 2008, 13:08
theorie komt in blok 2 en 3. Daarnaast is er in het 2e jaar nog een keuzevak met nog meer theorie. Is geloof ik best uitgebreid. Je kan met deze studie heel gelukkig worden denk ik.