PDA

View Full Version : goedkope eindversterkers



A3
4 maart 2003, 12:13
wat zijn goedkope, maar toch degelijke eindversterkers? dat het transistor zal zijn kan geen kwaad, liefst de prijs erbij vermelden

Phyrexian
4 maart 2003, 14:38
De goedkoopste zijn die Marshall Valvestate 8008 poweramps. Solid State, 2x80 watt, slechts één rackspace hoog. Ik heb er zo ééntje en die werkt perfect met m'n SansAmp PSA-1. Tweedehands mag je er maximaal zo'n 150 euro voor betalen. Liefst echt nooit meer dan 200 euro.

A3
4 maart 2003, 16:07
merci, zijn die dingen moeilijk te vinden eigenlijk?

Phyrexian
4 maart 2003, 17:41
eigenlijk niet,
toen ik de mijne zocht heb'k gewoon een annonce geplaatst op advalvas en binnen de week had'k de amp.

Ik weet er anders twee te koop:
1. shop in bxl, geen idee van de prijs, stond er gisteren nog altijd (ligt er al een jaar of zo)
2. shop in tongeren (ver rijden :sad: ), 150 euro (dit is wel paar maand geleden, dus die is er misschien weg)

B108
4 maart 2003, 22:42
In Brussel, in de Zuidstraat, stond er enkele weken geleden ook een poweramp van Marshall. Maar ik heb er niet echt op gelet welke het juist was. Het was bij Lesley's Store.

Phyrexian
5 maart 2003, 10:20
Hey, bij Lesley heb'k niks zien staan.
Die andere shop is ook in de zuidstraat. Music Office (Bigsby) heet die... hier staat die 2nd hand Valvestate poweramp.