View Full Version : goedkope eindversterkers
wat zijn goedkope, maar toch degelijke eindversterkers? dat het transistor zal zijn kan geen kwaad, liefst de prijs erbij vermelden
Phyrexian
4 maart 2003, 15:38
De goedkoopste zijn die Marshall Valvestate 8008 poweramps. Solid State, 2x80 watt, slechts één rackspace hoog. Ik heb er zo ééntje en die werkt perfect met m'n SansAmp PSA-1. Tweedehands mag je er maximaal zo'n 150 euro voor betalen. Liefst echt nooit meer dan 200 euro.
merci, zijn die dingen moeilijk te vinden eigenlijk?
Phyrexian
4 maart 2003, 18:41
eigenlijk niet,
toen ik de mijne zocht heb'k gewoon een annonce geplaatst op advalvas en binnen de week had'k de amp.
Ik weet er anders twee te koop:
1. shop in bxl, geen idee van de prijs, stond er gisteren nog altijd (ligt er al een jaar of zo)
2. shop in tongeren (ver rijden :sad: ), 150 euro (dit is wel paar maand geleden, dus die is er misschien weg)
In Brussel, in de Zuidstraat, stond er enkele weken geleden ook een poweramp van Marshall. Maar ik heb er niet echt op gelet welke het juist was. Het was bij Lesley's Store.
Phyrexian
5 maart 2003, 11:20
Hey, bij Lesley heb'k niks zien staan.
Die andere shop is ook in de zuidstraat. Music Office (Bigsby) heet die... hier staat die 2nd hand Valvestate poweramp.