PDA

View Full Version : S1 Switch Baja Telecaster



Chroxy
30 september 2008, 13:14
Sinds April ben ik in het bezit van een ietswat gemodde Fender Baja Telecaster; De S1 switch is 'onklaar' gemaakt, de 4 way switch is er uit en in de plaats hiervan is er een 2 way switch gemaakt (brug - Brug/nek parallel).

Op mijn oude strat had ik ook niet veel met de S1 switch, deze wil ik dus niet overnieuw erin zetten. Is het echter wel mogelijk om van deze knop een killswitch te maken? Aangezien de onderkant /soldeerpunten, me ietswat vreemd uitzagen..

no 1 hops
30 september 2008, 16:50
Sinds April ben ik in het bezit van een ietswat gemodde Fender Baja Telecaster; De S1 switch is 'onklaar' gemaakt, de 4 way switch is er uit en in de plaats hiervan is er een 2 way switch gemaakt (brug - Brug/nek parallel).

Op mijn oude strat had ik ook niet veel met de S1 switch, deze wil ik dus niet overnieuw erin zetten. Is het echter wel mogelijk om van deze knop een killswitch te maken? Aangezien de onderkant /soldeerpunten, me ietswat vreemd uitzagen..als de switch nog goed is zou ik hem verkopen.
worden namelijk niet los verkocht door fender.
kun je misschien van de opbrengst het meest nieuw kopen

Chroxy
30 september 2008, 17:50
Nee, het gaat met niet om de 'kosten'. IK vind de switch (gezien de drukknop) erg handig en zou hem graag willen bedraden tot killswitch..

Alleen, gezien de setup van deze S1 switch: is dat mogelijk?

no 1 hops
30 september 2008, 18:32
Nee, het gaat met niet om de 'kosten'. IK vind de switch (gezien de drukknop) erg handig en zou hem graag willen bedraden tot killswitch..

Alleen, gezien de setup van deze S1 switch: is dat mogelijk?denk het wel
je zult gewoon twee aansluitingen moeten vinden met een multimeter die contact maken bij indrukken en verbreken met weer indrukken.

nu is het maar net wat je met die kill switch wil, geluidsmatig gebruiken of de gitaar uit kunnen zetten .
bij de eerste zou ik gewoon een normale 'maak' schakelaar bij de electronica winkel halen, werkt veel soepeler en sneller.
maar dat is persoonlijk