PDA

View Full Version : Hi..hulp gevraagd aan de profs:-) betreft Demo vriend..



Diditmyway
30 september 2008, 12:30
Hi allemaal,

Mocht deze vraag / dit verzoek hier niet op de juiste plaats zijn, dan bied ik alvast mijn excuses aan :satisfie:

Het betreft het volgende:

Een vriend van mij heeft geen goed apparatuur voor het opnemen van zijn muziek..hij is gek op gitaarmuziek en durft niet aan anderen te laten horen wat ie zelf al kan maken..heb met veel moeite wat solo stukjes van hem gekregen om te beluisteren en wil graag jullie mening hierover..Ik heb geen verstand ervan en weet niet of jullie enig talent kunnen bespeuren terwijl de muziek stukjes eigenlijk nog niet af zijn en met goedkoop materiaal zijn opgenomen..

Dus bij deze, wil ik de "her"kenners van talent vriendelijk vragen even te luisteren naar de stukjes via de link, en indien mogelijk hun bevindingen te delen en eventueel tips te delen :hippie:

Link naar 4 stukjes : http://www.speedyshare.com/167706345.html

Alvast veel dank voor de moeite.

lollol
30 september 2008, 15:50
Ik heb ff hert eerste nummer gehoord:

het begin klinkt erg trance achtig, ik weet niet wat de bedoeling precies is
daarna komt een mooie solo solo'tje
daarna weer erg trance achtig,

de solo is wel goed, maar de rest klinkt meer keyboard/trance achtig.

ik zal de rest wel ff luisteren :rockon:

EDIT: 2e is wel goed, ik zou wel de noten wat langer aanhouden, en soms kloppen de 2 gitaarlijnen niet met elkaar.

3e is echt supervet :rockon:

4e, 1e stuk lekker metal-achtig, erg goed. 2e stuk ook wel aardig, ik zie dat meer als 2 nummers

Diditmyway
4 oktober 2008, 03:58
Ik heb ff hert eerste nummer gehoord:

het begin klinkt erg trance achtig, ik weet niet wat de bedoeling precies is
daarna komt een mooie solo solo'tje
daarna weer erg trance achtig,

de solo is wel goed, maar de rest klinkt meer keyboard/trance achtig.

ik zal de rest wel ff luisteren :rockon:

EDIT: 2e is wel goed, ik zou wel de noten wat langer aanhouden, en soms kloppen de 2 gitaarlijnen niet met elkaar.

3e is echt supervet :rockon:

4e, 1e stuk lekker metal-achtig, erg goed. 2e stuk ook wel aardig, ik zie dat meer als 2 nummers

Bedankt voor je tips, heb het doorgegeven en hij zal een aantal wijzingen doen..