PDA

View Full Version : toch ook maar ff doen:)



LaszloVersteeg
30 september 2008, 09:56
ik ben nieuw hier, ben er gekomen door 'n vriend van me, en als gitarist hoop ik hier soms wat antwoorden te vinden.
ik speel nu 3 jaar gitaar, waarvan 2 jaar met les, en geef nu 1x per week les aan 2 beginners. mijn gear is niet fantastisch, maar wel goed voor allerlei soorten muziek. phoenix stc-33 (beginners gitaar, speel ik nu niet meer zoveel op, tenzij ik 'n strat geluid nodig heb) Cort X-2, fantastische gitaar, eigenlijk voor beginners, maar als je van 'n phoenix afkomt speelt 'n blokkergitaar nog goed:). via 'n kabeltje gaat 't in 'n teringer(bheringer) wha wha, dan in 'n Korg AX3G (simpel ding, gebruik 't nu eigenlijk alleen maar als delay apparaat(want de ingebouwde delay effecten in m'n line 6 zijn bagger) en stem apparaat) en dan in 'n Line 6 HD75 (m'n groote trots :cooler: )
deze gear is echt goed voor 'n allround geluid, kan van funk tot vegeterian progressive grindcore eruit krijgen, en dat heb ik ook nodig.
ik speel in 2 bands, Stygian Sun en Sheer Nonsense (klinklaare onzin, letterlijk). de eerste band in m'n hoofdband, we maken eigen muziek in 't genre melodishe deathmetal, laatste tijd staan de optredens stil omdaat we druk aan 't schrijven zijn voor 'n 2e demo.
M'n 2e band is 'n rock/pop/metal coverband. we bestaan uit 2 meiden(drums, bas, zang) en ik (gitaar, bas, zang) en we doen eigenlijk alleen maar covers.
dat is 't eigenlijk wel zo'n beetje... kan natuurlijk m'n pincode ook nog opschrijven maar daar staat toch maar 1 cent op:p

groeten!

Wiellem
30 september 2008, 14:22
Welkom :rockon:

Ben je nou een vrouw of niet? Kan ik er niet uit opmaken uit je tekst.

Gewoon leuk om te weten.

Geoffrey
30 september 2008, 14:26
Wiellem.. ik vrees voor jou dat het een teleurstelling zal worden.

@laszlov2: welkom!

RonnyV
30 september 2008, 14:36
welkom hieroh!! :D

LaszloVersteeg
1 oktober 2008, 10:59
ik denk ook dat 't 'n teleurstelling is voor je Wielem, ik ben wel degelijk 'n man :satisfie:

Wiellem
1 oktober 2008, 12:58
ik denk ook dat 't 'n teleurstelling is voor je Wielem, ik ben wel degelijk 'n man :satisfie:

Goed voor elkaar met twee vrouwen in een bandje :)

bagheera
1 oktober 2008, 15:07
welgekomen op dit forum

LaszloVersteeg
1 oktober 2008, 15:50
dank u :hippie:

LaszloVersteeg
1 oktober 2008, 15:53
Goed voor elkaar met twee vrouwen in een bandje :)

hahahaha:P is alleen maar goed voor 't oog:P (vooral in de zomer als we voor de rep nog zijn gaan zwemmen, staan ze daar in bikini :cooler: ) maar ik denk dat je 't wel kan voorstellen dat dat soms voor afleiding zorgt:P

Wiellem
1 oktober 2008, 16:38
hahahaha:P is alleen maar goed voor 't oog:P (vooral in de zomer als we voor de rep nog zijn gaan zwemmen, staan ze daar in bikini :cooler: ) maar ik denk dat je 't wel kan voorstellen dat dat soms voor afleiding zorgt:P

Waarschijnlijk ga je er beter door spelen 8-)

Geoffrey
1 oktober 2008, 17:06
Waarschijnlijk ga je er beter door spelen 8-)

Spelen met wat..? :o

LaszloVersteeg
2 oktober 2008, 09:47
Waarschijnlijk ga je er beter door spelen 8-)


nee niet echt:P zeker niet als je hijmelijk verliefd op 1 van de 2 meiden:P

Madcow
2 oktober 2008, 12:11
ey beetje rustig aan of ik vertel het door! :p
Nou laszlo, welkom! enne, heb ik je eindelijk zo ver gekregen? Hier gebeuren geweldige dingen zoals Tetten, Milfjes en sterf hoer sterf. (en een of andere maloot die constant zijn digitech loopt te spammen :seriousf: )

Vandaag stad? :P

LaszloVersteeg
3 oktober 2008, 11:00
hoi sammy:P jij ook hier?:P
als je 't doorvertelt dan zal ik je toch echt wel anaal moeten ontmaagden :stop:

TimmU
3 oktober 2008, 11:53
verdorie, hebben mensen nou nooit door dat dit forum openbaar is, :D:D:D

Wiellem
3 oktober 2008, 15:18
Nou de kans dat je moeder hier ook zit is nou niet bepaald groot :)