PDA

View Full Version : accoustich gitarist zoekt christelijke bandleden uit omgeving EMMEN



ruben.post
29 september 2008, 15:58
hoi
ik ben op zoek naar christelijke muzikanten uit de omgeving emmen.
ik speel zelf nu 6 jaar en heb ongeveer een jaar podium ervaring.
ben jij drummer, bassist, toetsenist of elektrisch gitarist?
geef dan een reactie of stuur een mailtje naar gitaristzoektband(at)hotmail.com
groeten Ruben

Joey Handsome
29 september 2008, 18:13
Nou Kim Wilson van het forum hier kan je vast van dienst zijn.

zeiler
29 september 2008, 22:07
jammer dat je niet iets dichterbij Genemuiden/Hasselt woont :)

ik ben ook zoekende, alleen zijn ze hier een beetje schaars (helaas!)

succes in ieder geval!

owh jah, misschien handig ff te vermelden hoe oud je bent en naar welke leeftijd je zoekt?

maar toch even voor de algemene belangstelling: welk genre? Hillsong, Stellar Kart? K's Kraaijenoord? Sela (geweldige band, ook muzikaal!)? Opwekking?

ruben.post
30 september 2008, 00:51
jammer dat je niet iets dichterbij Genemuiden/Hasselt woont :)

ik ben ook zoekende, alleen zijn ze hier een beetje schaars (helaas!)

succes in ieder geval!

owh jah, misschien handig ff te vermelden hoe oud je bent en naar welke leeftijd je zoekt?

maar toch even voor de algemene belangstelling: welk genre? Hillsong, Stellar Kart? K's Kraaijenoord? Sela (geweldige band, ook muzikaal!)? Opwekking?

hey dankje voor de tip
maar ik wil niet echt in een genre vallen ik wil gewoon chille nummers spelen;)

vincent136
1 oktober 2008, 09:02
Hallo,

Ik speel basgitaar, heb redelijk niveau kom uit Aalden, dus 15 km van Emmen. Ben ook christelijk!

Daarnaast speel ik ook aardig wat gitaar. Maar voorlopig zit ik echt vol met mijn tijd, speel bij onze kerk al in 2 bandjes, daarnaast speel ik nog in een jazzcombo en moet ook nog naar school, haha.

Maar ik weet nog wel een drummer, 18 jaar oud, die ook christelijk is en die bandleden zoekt. Hij woont in Emmen. Zal hem eens tippen!

ruben.post
1 oktober 2008, 11:24
Hallo,

Ik speel basgitaar, heb redelijk niveau kom uit Aalden, dus 15 km van Emmen. Ben ook christelijk!

Daarnaast speel ik ook aardig wat gitaar. Maar voorlopig zit ik echt vol met mijn tijd, speel bij onze kerk al in 2 bandjes, daarnaast speel ik nog in een jazzcombo en moet ook nog naar school, haha.

Maar ik weet nog wel een drummer, 18 jaar oud, die ook christelijk is en die bandleden zoekt. Hij woont in Emmen. Zal hem eens tippen!
ok geweldig
laat hem maar een mailtje sturen naar gitaristzoektband(at)hotmail.com
dank je wel voor de tip maar als je het al zo druk hebt kan je het beter niet doen een vriend van me is er half kappot aan gegaan

prs
1 oktober 2008, 17:15
topic opgeschoond!

ruben.post
1 oktober 2008, 19:32
topic opgeschoond!

dank je wel
ik wou het zelf al doen maar heb geen rechten:S

Reel Big Fish
1 oktober 2008, 19:37
Hallo Ruben,

geen handige search voor jouw doeleinden, echter misschien kan je een drummer vangen op www.drummersbank.nl.

Veel succes!

ruben.post
1 oktober 2008, 21:17
Hallo Ruben,

geen handige search voor jouw doeleinden, echter misschien kan je een drummer vangen op www.drummersbank.nl.

Veel succes!

hoi,
dank je wel voor de tip maar ik ben niet zo zeer alleen op zoek naar een drummer. ik zoek meerdere muzikanten