PDA

View Full Version : basist zoek een band (eindhoven)



jordismijnnaam
29 september 2008, 15:05
:cooler: Hoi,

Mijn naam is jord (17) ik speel nu ongeveer anderhalf jaar bas, met les. Ik ben op zoek naar een band om meer ervaring op te doen. Ik heb helaas nog geen ervaring in een band. Als jullie nog op zoek zijn naar een enthousiaste bassist laat het me weten.

RDS Elite
18 november 2008, 20:46
Hallo,
Wat voor muziekstijl wil je spelen?
Wij zijn een band (15-17 jaar), nu bestaande uit 3 leden.
We maken Progressive Metal. Interesse?
Stuur anders een berichtje terug =)

Richard

jordismijnnaam
19 november 2008, 08:51
ik ben nog steeds op zoek.

:rockon:
jord

RonnyV
19 november 2008, 09:35
heey Jord(zonder i),

Waarom check je popei in Eindhoven niet... daar zoeken ze altijd muziekanten...
Mijn band heeft al een bassist ;) dus we zoeken er geen... we zoeken nog wel een toetsenist, niks voor jou? :D

jordismijnnaam
19 november 2008, 11:51
het is jord trouwens niet jordi :P maar ik blijf mooi bassen :dance:

ik zit nou bij popei, maar dat is een "popmodule" met een leraar er bij. ik zoek eigelijk een bandje om gewoon te oefenen en ook zelf wat nummers te schrijven. dat gaat niet in dit bandje want we hebben maar een paar weken en dan moeten we al optreden. verplicht 3 covers spelen. het bandje waar ik nu in zit zal waarschijnlijk ook uit elkaar vallen. de gitariste had volgensmij al een andere band.

hoe heb jij dat dan bij popei is dat ook een popmodule met een leraar er bij? of gewoon vrij zonder verplichte optredens?

RonnyV
19 november 2008, 12:01
Ik zelf zit niet bij popei... ik ga me niet laten vertellen door een leraar wat ik moet doen :P noway :D ik wil gewoon lekker muziek maken :chicken:

Je kunt eventueel ook een advertentie op marktplaats ketsen... zo heb ik laatst een drummer gevonden.

Fuhgawz
21 november 2008, 20:55