PDA

View Full Version : Wie o wie kan luit spelen en heeft zelf affiniteit met de arabische sfeer?



Yaa3uud
29 september 2008, 03:13
Het is voor een zeer mooi project, graag hoor ik het van jou mocht jij de persoon zijn die ik zoek!!

:)

Yaa3uud
2 oktober 2008, 14:23
Someone???

Mr.Fingers
2 oktober 2008, 14:28
Javaca heeft 2 luiten gemaakt, dus ik denk wel dat die er een beetje op kan tokkelen

Javaca
2 oktober 2008, 21:04
Ik denk dat je een Luit en een Oud door elkaar haalt.

Een luit is een gefret instrument met een bol corpus waarop vooral muziek uit de renaissance en barok gespeeld wordt.

Een oud is een fretloos instrument waarop vooral oosterse muziek op gespeeld wordt.

Zelf kan ik geen luit spelen, maar ben wel druk aan het leren. Heb afgelopen maandag op m'n bruiloft "ik hef mijn ogen op naar de bergen" op luit gespeeld. Maar dit was zeer gebrekkig.

Yaa3uud
4 oktober 2008, 10:37
Ik denk dat je een Luit en een Oud door elkaar haalt.

Een luit is een gefret instrument met een bol corpus waarop vooral muziek uit de renaissance en barok gespeeld wordt.

Een oud is een fretloos instrument waarop vooral oosterse muziek op gespeeld wordt.

Zelf kan ik geen luit spelen, maar ben wel druk aan het leren. Heb afgelopen maandag op m'n bruiloft "ik hef mijn ogen op naar de bergen" op luit gespeeld. Maar dit was zeer gebrekkig.

Ok, dan bedoel ik de Oud dan :D

Kun jij op de Oud spelen?

Jeroen_TRC
4 oktober 2008, 10:53
Even off-topic maaar: op jou bruiloft?
Gefeliciteerd man!!!!! :cheerup:

Javaca
4 oktober 2008, 14:12
Nee ik kan geen oud spelen.

Ja op mijn eigen bruiloft.

Yaa3uud
5 oktober 2008, 02:54
Nee ik kan geen oud spelen.

Ja op mijn eigen bruiloft.
--------------------------------------------------------------------------
Ok bravo.