PDA

View Full Version : Wie heeft er hier een Gibson les paul classic premium plus?



rafke182
28 september 2008, 17:07
Wie van jullie heeft hier een gibson les paul classic premium plus gitaar allemaal?

Vertel wat meer erover ivm jaartal, gewicht etc...

Show them :satisfie:

Herman
28 september 2008, 17:09
Dit is toch geen serieus topic he? Moet er nu echt voor élk type gitaar een appart topic komen? Dit kan toch gewoon in het Les Paul topic?

rafke182
28 september 2008, 17:13
Neen dat kan niet, ik wil meer te weten komen over dit type en de verschillen van tops bekijken ivm jaartallen end.

Een les paul is niet zomaar een les paul... :stop: :satisfie:

Squier4ever
28 september 2008, 17:20
zeker is het wel een les paul. probeer maar eens de zoekfunctie, vind je vast een hele hoop.

LP_CL
28 september 2008, 17:20
lame... :stop:

rufus
28 september 2008, 18:36
ge krijgt de gitaarnet behandeling...

rafke182
28 september 2008, 18:59
idd maar nu on topic

macwilliams
28 september 2008, 21:10
Als ik er een had, had ik hem je laten zien. Als het nu een studio of custom had mogen zijn... :)

Realeigo
28 september 2008, 21:40
Als ik het topic "Post hier je MiM Fender stratocaster met serienummer MN425380" zou openen, zou hij net zo achterlijk zijn als deze!

Begrijp je nu wat we bedoelen?

rafke182
28 september 2008, 21:46
Het gaat hier over een bepaald model die maar een tijdje gemaakt zijn en daar wil ik meer van weten en dus van de eigenaars zelf.

Als je geen nuttige bijdrage leverd aan dit topic m.a.w. belangrijke informatie die ik als nuttig zijnde beschouw te posten kan je best niet reageren en jezelf ergens anders nuttig maken.

Orpheo
28 september 2008, 21:57
Het gaat hier over een bepaald model die maar een tijdje gemaakt zijn en daar wil ik meer van weten en dus van de eigenaars zelf.

Als je geen nuttige bijdrage leverd aan dit topic m.a.w. belangrijke informatie die ik als nuttig zijnde beschouw te posten kan je best niet reageren en jezelf ergens anders nuttig maken.

wat wil je weten man? het is gewoon een Lp standard met een mooie top. het is gewoon een les paul. niks bijzonders aan man. zit niet te zeiken.

Realeigo
28 september 2008, 21:58
En die MiM Fender stratocaster met serienummer MN425380 is er maar eentje van, als je nou voor elke gitaar een apart topic opent word het hier binnen de korste keren een ongelooflijke wildgroei van post je "Les Paul uit 59" "Post je Slash Plain Top" "Post je 25th anniversary Fender Strat"

Doei! :stop:

crapton
28 september 2008, 22:07
Wat zijn we weer gezellig... Ook goeie smorgens juffrouw Jannie!!

Jullie hoeven toch niet te reageren???

Typische Gitaarnet Polizei...

richwoodplayer
28 september 2008, 22:31
idd, als het je niet aanstaat, ga dan naar een ander topic en nergeer deze..

doei! :rockon:

Orpheo
28 september 2008, 22:42
idd, als het je niet aanstaat, ga dan naar een ander topic en nergeer deze..

doei! :rockon:

belachelijk, stupide reactie. het is forumvervuiling. omdat hij zelf gewoon niet effe op onderzoek uitgaat.

Les Paul R8
28 september 2008, 23:05
Ik weet weer waarom ik niet zo veel meer op het forum te vinden ben. Topicstarter heeft gewoon interesse in dit model Les Paul. In plaats van hem zo neer te halen, zou een normale discussie over dit type Les Paul je misschien wel hele interessante dingen kunnen leren.

De Classic Premium Plus is niet zomaar een Classic met een mooie top. Bepaalde series zijn daadwerkelijk door de Custom Shop gemaakt. Dit is niet altijd zichtbaar en als je dus goed oplet, zou je wel eens een 2e hands Custom shop Les Paul kunnen scoren voor iets meer dan de prijs van een Studio.....

Orpheo
28 september 2008, 23:07
Ik weet weer waarom ik niet zo veel meer op het forum te vinden ben. Topicstarter heeft gewoon interesse in dit model Les Paul. In plaats van hem zo neer te halen, zou een normale discussie over dit type Les Paul je misschien wel hele interessante dingen kunnen leren.

De Classic Premium Plus is niet zomaar een Classic met een mooie top. Bepaalde series zijn daadwerkelijk door de Custom Shop gemaakt. Dit is niet altijd zichtbaar en als je dus goed oplet, zou je wel eens een 2e hands Custom shop Les Paul kunnen scoren voor iets meer dan de prijs van een Studio.....

de premium plus is een geupgrade standard. nja, was 't van 2002 tot een paar weken geleden (toen is ie uit de collectie gegeaan).

almarvk
28 september 2008, 23:22
Gaat weer nergens over en wat zijn we weer lief tegen elkaar.

Vragen? -> PM!