PDA

View Full Version : Acryl (Motip) finishen?



davidhetfield
28 september 2008, 16:34
Hey mensen,

Ik ben een beetje vastgelopen met mn Warmoth strat.
Ik heb de body en hals wit gespoten met Motip-verf (acryl) en de body proberen te finishen met polyurethaan. Ik heb het eerst op de body geprobeerd maar polyurethaan uit een spraycan lost de verf op. Daarna heb ik polyurethaan parketlak geprobeerd (met een kwast) maar toen kreeg ik druipers, waarbij ik bij het wegschuren tot op/door de verf kom. Daarnaast wordt een 2e laag van deze lak erg lelijk/mat/ondoorzichtig.

K weet dus niet goed hoe ik hem nu moet finishen en dat is vervelend want ik heb mn hals ook al af met Motip... zie onder.
Dus wie weet er een goede finish voor acryl of heeft er eerder met motip gewerkt?

http://i236.photobucket.com/albums/ff265/nataleeholloway/IMAGE_125.jpg

no 1 hops
28 september 2008, 16:46
denk dat je gewoon de motip blanke lak moet gebruiken.
heeft barno ook met zijn olijf kleurige guttlin gedaan

madman
28 september 2008, 17:25
Vet design! Zou zonde zijn als dat uit ging lopen idd! ;)

Ewoud Kuijt
29 september 2008, 13:46
Gewoon met Motip blanke lak.

Puerco
29 september 2008, 16:10
VET!!!! Ik ben helemaal geen liefhebber van stickers op gitaren en dat soort versieringen omdat het er normaal gesproken altijd goedkoop en speelgoedachtig uitziet maar deze is echt geweldig stoer!!!!
Hoop dat het allemaal goed komt en we willen graag meer foto's zien als het effe kan....

Demoi-crazy
29 september 2008, 16:31
blanke Motip lak. Heb ik ook gebruikt en ziet er heel goed uit

davidhetfield
29 september 2008, 18:16
Ok bedankt voor de suggesties! Ik had de blanke lak van motip (glans) al zien staan, maar niet genomen omdat ik eigenlijk een satin finish wilde. Nu boeit het me niet meer, als ie maar af komt! :D

Hoeveel lagen hebben jullie gebruikt? en hoe snel achter elkaar ongeveer? (zal vast ook wel op de spuitbus staan maarja :))

(Btw, zijn geen stickers he)