PDA

View Full Version : GVD ! ! !



skabouter
3 maart 2003, 23:46
die Ibanez S2120Xav die ik in okt. voor 1300 keiharde euro`s gekocht heb bij feedback is daar nu 999 !!

GVD GVD GVD :@ :@

Neals
3 maart 2003, 23:48
jaja shit happens.. tlijkt wel de computermarkt

Electrical Storm
4 maart 2003, 08:45
Is net als bij mijn Fender Fat Strat; ik kocht hem vlak voordat de Highway-serie uitkwam, wat de oorzaak was dat de prijs van alle andere stratocasters kelderden...

skabouter
4 maart 2003, 08:52
wat ik me dan nu even afvraag. bij feedback is mogelijkheid tot uitgestelde betaling (1 jaar) en daar maak ik gebruik van.
in oktober 2003 moet ik de gitaar dus betalen. zou ik hem dan voor deze prijs kunnen krijgen ? vast niet, he, dat zou wel erg gek zijn :grin:

Neals
4 maart 2003, 08:57
dan heb je een reden om flink te balen...

Ik vrees dat je gewoon je 1300 euro moet neertellen..
En onderhandelen

Marc Oblivian
4 maart 2003, 09:27
Op 2003-03-04 08:52, schreef skabouter:
wat ik me dan nu even afvraag. bij feedback is mogelijkheid tot uitgestelde betaling (1 jaar) en daar maak ik gebruik van.
in oktober 2003 moet ik de gitaar dus betalen. zou ik hem dan voor deze prijs kunnen krijgen ? vast niet, he, dat zou wel erg gek zijn :grin:


Nee, jammer genoeg niet: het gaat om de prijs die gold op het moment dat je de koopovereenkomst met de verkoper afsloot.
Op dat moment was de gitaar 1300 E en daar ben je ook mee akkoord gegaan....
De verkoper kan je dus rechtens aan de betaling van de som van 1300 E houden.
Het enige wat hier nog zou kunnen helpen is zeuren bij Feedback. Ze hoeven echter niets aan je toe te geven, dus het hangt helemaal van hun goede wil af.
Misschien als je ernaar toe gaat als je bijv iets anders nodig hebt (versterker, andere gitaar), kun je zeggen: "kunnen jullie niet iets aan de prijs van die ... doen? Want hij is nu veel goedkoper bij jullie..."

moretel
4 maart 2003, 10:08
Feedback heeft zijn geld al, wordt in ieder geval geind door een financieel bedrijf. Bij mij werd het indertijd afgeschreven via automatische incasso op de desbetreffende datum.
Zeuren heeft niet zoveel zin denk ik, inkoop prijzen veranderen ook.

telecastermaster
4 maart 2003, 11:50
En wisselkoersen

skabouter
4 maart 2003, 12:20
ja, was al bang dat het niet zou werken. erg logisch ook .

wel jammer, ik hoorde dat die S2120xav uit de productie gehaald was, en niet meer te verkrijgen was. dat vond ik natuurlijk wel fijn, dat betekende dat ik een vrij zeldzame speciale gitaar heb.

maarja, nu issie er dus weer, en wel voor 1000 euro. dus er zullen wel meer mensen nu ineens dat ding kopen. want een super mooie Prestige S met piezo`s en lo-pro double edge bridge voor 999 is niet niets !!

balen dus, dacht dat ik de enige was met die gitaar :sad:

moretel
4 maart 2003, 13:54
Over veertig jaar zoeken ze net die gitaar van jouw produktiejaar en is ie veel meer waard dan die nu geproduceerd worden moet je maar denken.

Neals
4 maart 2003, 13:56
Maar skabouter: Hoe bevalt die S jouw als gitaar.... Waarvoor gebruik je hem, want die S wil ik misschien ook kopen als den belasting binnen is.

skabouter
4 maart 2003, 23:52
die S bevalt goed. niet helemaal opjectief misschien, het was me eerste echte gitaar, na dat krakkemige beginners dingetje.

dus ik was meteen al tevreden, maar dat kan snel, als je het vergelijkt met die andere.
maar even wat dingen op een rijtje die me erg bevallen:

-Piezo`s: die klinken echt goed (volgens mij leraar beter dan enig ander die hij kent, dat zegt misschien iets)

-gitaar is actief, door de 2 bands EQ voor de piezo`s. echt goede preamp !

-vette humbuckers, met 5 way switch. ik speel van ska, tot punk, tot metal, tot rock`n roll, tot jazz. en ik kan voor iedere stijl wel een goede schakeling vinden, en helemaal door te dubbelen/mixen met de piezo`s kan je met name voor ska en jazz heerlijke sounds krijgen.

-mooie sleeky body ! de gitaar is echt slank, maar heeft toch een volgeluid. absoluut licht gewicht, en heeel mooi gecurved.

-top neck, prestige wizard II oid. heerlijk snel met goede frets.

-de bridge is super. Lo-pro double edge floyd. ontstemt niet, en heeft goede locks.

-finish, overall look. hij ziet er erg custom uit, zeker te zien dat ie prestige is. mooie antique violin lak finish. ook heeft ie niet van die lelijke standaard stippen op de toets, maar een mooie golf op de 12e fret. zorgt ook voor custom look.

meer weet ik even niet... maar ik ben er echt blij mee, nog steeds ! top-gitaar.
weet neit waar je woont, maar in principe ben je welkom om hem hier eens te proberen :smile:

Neals
5 maart 2003, 00:33
Zelf heb ik vandaag in een tussenuur een S1xxx prestige (weet type niet zo uit mijn hoofd) en het klonk erg lekker.

Maar had mezelf voorgenomen om geen gitaar meer met floyd te nemen, want dat levert mij meer lasten dan lusten