PDA

View Full Version : Progmetalband zoekt technische drummer (omg. Almere)



Liquid_Metal
26 september 2008, 17:36
De progmetalband Epic Mind zoekt een nieuwe drummer. We hebben een drummer, maar wij vragen ons toch nog af of hij helemaal past bij de stijl van de band. Het gaat goed, maar we zijn wellicht toe aan iets nieuws.
Ben jij technisch onderlegd, kun je strakke partijen drummen met creatieve fills en heb je zin in een nieuwe uitdaging? Onze muziek is een mix van Dream Theater, Pink Floyd, Opeth en Rammstein.
We hebben een prachtige studio (oude filmstudio, zonder apparatuur) owaarin we wekelijks repeteren en we willen binnenkort onze eigen opnames beginnen. De studio ligt in Almere en is met de bus redelijk te bereiken. Vanaf het station (muziekwijk) 10 minuten fietsen.
We zijn serieus bezig en schrijven veel nieuw materiaal. Het is de bedoeling om regelmatig op te gaan treden.

Onze band bestaat uit drie leden van rond de 20 jaar. Mijzelf als leadgitarist en leadvocalist, een leadgitarist die ook alle toetsen voor zijn rekening neemt (en vocals) en een vocalende bassist. Ook de huidige drummer zingt, dus als je kunt zingen is dat absoluut een pré. Ook kunnen componeren is een pré. Geen must ;).
Plz p.m. me! :D

Muziek moet zowel een passie als een prioriteit zijn!

Jordi
30 september 2008, 21:30
Me broer speelt drums en ookwel veel prog. Ik zal eens vragen of die geinteresseerd is ;)

Liquid_Metal
10 oktober 2008, 17:00
schopje, want van jordi hoor ik iets (niet gek voor een lid met 25 posts in 3˝ jaar

Liquid_Metal
12 oktober 2008, 22:48
kick voor de actiefheid :P

Liquid_Metal
15 oktober 2008, 22:29
nog maar een keer een schopje dan. Onze oude drummer is er nu definitief mee gestopt dus we zijn nu écht aan het zoeken :).