PDA

View Full Version : Lady's and gentlemen, my pleasure to introduce myself...



nerdyrockstar
26 september 2008, 13:56
Ahoi fellas!


I'm just another newbie with a guitar. En de rest doet er niet toe :P


Ow yeah, nog een ding: rock on !!! :blast:


(moet dat nou echt, een nieuwe onderwerp posten om alleen jezelf voor te stellen?:P is het niet handiger om gewoon een grote onderwerp voor newbies openen ipv 89 paginas vol met "ff voorstelen" :D ? )



Update:

Info over mezelf: Ik vertel niet graag over mijzelf, ik blijf graag mysterieus :)

Maar oke, voor jullie maak ik een kleine uitzondering. Ik ben 19 jaar oud, doe voorlopig niet zo veel, beetje met muziek en kunst bezighouden...
Over muziek kan ik wel praten en best veel. Ik hou van allerlei genres, vooraal electro, techno en rock natuurlijk.

Een paar van me favoriete bands: The Von Bondies, Ladytron, Garbage, Green Day, Muse, Offspring, Franz Ferdinand,Arctic Monkeys, QOTSA en veel andere bands :)

bagheera
26 september 2008, 14:32
(moet dat nou echt, een nieuwe onderwerp posten om alleen jezelf voor te stellen?:P is het niet handiger om gewoon een grote onderwerp voor newbies openen ipv 89 paginas vol met "ff voorstelen" :D ? )
neen het is leuk zo, houden zo , en welkom ( denk ik )

Tho
26 september 2008, 16:54
Je kan bijvoorbeeld wat over jezelf vertellen, wat je in het dagelijks leven doet, of wat over de gear die je gebruikt en welke muziek je luistert

nerdyrockstar
26 september 2008, 17:54
neen het is leuk zo, houden zo , en welkom ( denk ik )


:D oke, I'm oke with it

en bedankt voor het welkom heten.

nerdyrockstar
26 september 2008, 17:56
Je kan bijvoorbeeld wat over jezelf vertellen, wat je in het dagelijks leven doet, of wat over de gear die je gebruikt en welke muziek je luistert



oke, zal het ff verbeteren ;)

richwoodplayer
26 september 2008, 18:43
en wat voor'n gitaar en versterker of acoustische gitaar heb je?

RoelTM
26 september 2008, 18:55
(moet dat nou echt, een nieuwe onderwerp posten om alleen jezelf voor te stellen?:P is het niet handiger om gewoon een grote onderwerp voor newbies openen ipv 89 paginas vol met "ff voorstelen" :D ? )

haha, ik heb het ook niet gedaan hoor.
sterker nog, van de mensen die hier regelmatig komen hebben maar weinig zich voorgesteld geloof ik :satisfie:

maar dan mis je dit wel:
welkom :)

nerdyrockstar
26 september 2008, 19:10
en wat voor'n gitaar en versterker of acoustische gitaar heb je?


nou nog geen enkele (blush) Ik heb wel een oude merkloze accoustische gitaar, die 4 snaren mist, dus die telt niet:P
Ik ben van plan om een Jack&Danny strat te kopen... + (tweedehands) Vox pathfinder 15 of Vox DA15 zou geweldig zijn, maar die zijn moeilijk te vinden voor een leuk prijsje, dus het wordt plan B : Roland Cube 15 ofzo...

nerdyrockstar
26 september 2008, 19:12
haha, ik heb het ook niet gedaan hoor.
sterker nog, van de mensen die hier regelmatig komen hebben maar weinig zich voorgesteld geloof ik :satisfie:

maar dan mis je dit wel:
welkom :)


:D haha nou bedankt. Veel aardige mensen hier, hehe.

Bassbitch
28 september 2008, 14:21
Is u een jongetje of een meisje?

nerdyrockstar
28 september 2008, 14:38
een meisje :) Ik heb het express niet vermeld, omdat ik niet te wanhopig wil overkomen XD en sowieso let ik niet echt op op geslachtsverschillen als het om vriendschappelijke contacten gaat :D maar ja, ik ben dus een female

Bassbitch
28 september 2008, 14:38
Ja, dat dacht ik al. Je heet niet toevallig Eef zeker?

nerdyrockstar
28 september 2008, 14:41
haha, nee :) ik heet geen Eef

glennshred
28 september 2008, 14:44
Welkom rebel :rockon:

groetjes
glenn

Mr.Fingers
28 september 2008, 14:45
Je hebt een geluk dat Iwa"loveshag"moto tegenwoordig wat minder post, want hij is de zelfverklaarde "woemanaizer" van Gitaarnet ;)

Welkom trouwens!

nerdyrockstar
30 september 2008, 21:10
Welkom rebel :rockon:

groetjes
glenn


tnx! idd rock on :rockon: :D

nerdyrockstar
30 september 2008, 21:16
Je hebt een geluk dat Iwa"loveshag"moto tegenwoordig wat minder post, want hij is de zelfverklaarde "woemanaizer" van Gitaarnet ;)

Welkom trouwens!


ow die met NIntendo t-shirt met gaten d'rin.

Tja, je kan een "woemanijzer" zijn, maar het maakt je nog geen "poessiemagnet" ;)

en bedankt voor het welkomheten, trouwens :D

RoelTM
1 oktober 2008, 22:54
haha, nee :) ik heet geen Eef
rare naam... Geen Eef... :dontgeti:


























;)

nerdyrockstar
2 oktober 2008, 12:47
rare naam... Geen Eef... :dontgeti:


They call me 'Hell'
They call me 'Stacey'
They call me 'her'
They call me 'Jane'
That's not my name


They call me 'Quiet Girl'
But I'm a riot
Mary, jo, lisa
Always the same
That's not my name

catchy liedje is dat :listen:

pannekoek
2 oktober 2008, 23:22
welkom op dit idiote forum ^^

richwoodplayer
2 oktober 2008, 23:35
They call me 'Hell'
They call me 'Stacey'
They call me 'her'
They call me 'Jane'
That's not my name


They call me 'Quiet Girl'
But I'm a riot
Mary, jo, lisa
Always the same
That's not my name

catchy liedje is dat :listen:

the thing things :D

pannekoek
3 oktober 2008, 23:43
the thing things :D


vreselijk iritante band met een vreselijk iritant kutlied :angry:

macwilliams
4 oktober 2008, 08:24
Vanaf het eerste woord dacht ik al dat het een meisje moest zijn. Vanaf het woord misterieus wist ik het zeker. En na het lezen van de namen van je favoriete bands haakte ik af.

Evengoed welkom hoor. xp

nerdyrockstar
4 oktober 2008, 23:55
Vanaf het eerste woord dacht ik al dat het een meisje moest zijn. Vanaf het woord misterieus wist ik het zeker. En na het lezen van de namen van je favoriete bands haakte ik af.

Evengoed welkom hoor. xp

XD je bedoelt zeker garbage en ladytron, of niet?

macwilliams
5 oktober 2008, 00:09
Ehhhm, ja onder andere.

hoofd
5 oktober 2008, 00:16
Niks mis met Garbage en Ladytron, integendeel, die bands zijn goed. Maar Macwilliams moet sowieso z'n bek houden met z'n onderschrift.. De telecaster is de enige echte oergitaar, de rest zijn allemaal slappe rip-offs.

Ladytron speelt overigens 8 november in de Melkweg.

nerdyrockstar
5 oktober 2008, 00:22
Niks mis met Garbage en Ladytron, integendeel, die bands zijn goed. Maar Macwilliams moet sowieso z'n bek houden met z'n onderschrift.. De telecaster is de enige echte oergitaar, de rest zijn allemaal slappe rip-offs.

Ladytron speelt overigens 8 november in de Melkweg.


yeah, I know. Hopelijk kan ik ze deze keer wel zien ( hun vorige optreden in paradiso heb ik gemist :S)

nerdyrockstar
5 oktober 2008, 00:23
Ehhhm, ja onder andere.


ach ja, anyway,tnx voor het welkomheten en leuk om kennis te maken :)

macwilliams
5 oktober 2008, 00:41
Niks mis met Garbage en Ladytron, integendeel, die bands zijn goed. Maar Macwilliams moet sowieso z'n bek houden met z'n onderschrift.. De telecaster is de enige echte oergitaar, de rest zijn allemaal slappe rip-offs.

Ladytron speelt overigens 8 november in de Melkweg.

1 mag ik U vriendelijk verzoeken mij persoonlijk te adresseren
2 wie bent U dat U mij op mijn onderschrift aanvalt zonder de reden of betekenis ervan te weten
3 Er is van mijn kant geen ongetogen woord gekomen naar deze nieuwe member nog naar U dus waarom moet ik mijn "bek" houden??

Ik vind dit een beetje aanstootgevend, kleinerend

macwilliams
5 oktober 2008, 00:43
ach ja, anyway,tnx voor het welkomheten en leuk om kennis te maken :)

:seriousf: Ik vind garbage zowieso wel goed hoor, die andere ken ik niet eens. Greenday heeft betere tijden gekend maar dat kan ook zijn omdat ik oud wordt... Daar kunnen zij dan weer niks aan doen :)



Dat ladytron heb ik net eens opgezocht op you tube, dat is een erg new wave electropop klinkende groep/artiste zoals je die ook wel in de jaren 80 had ze zijn alleen niet te overdreven spacey. Ik zal er nooit een cd van in huis halen maar live met een lekkere bass erachter klinkt het vast heel tof.

hoofd
5 oktober 2008, 01:25
1 mag ik U vriendelijk verzoeken mij persoonlijk te adresseren
2 wie bent U dat U mij op mijn onderschrift aanvalt zonder de reden of betekenis ervan te weten
3 Er is van mijn kant geen ongetogen woord gekomen naar deze nieuwe member nog naar U dus waarom moet ik mijn "bek" houden??

Ik vind dit een beetje aanstootgevend, kleinerend

1. Dat mag. Mag ik je daaropvolgend vriendelijk verzoeken mij informeler te adresseren? De persoonsvorm U is enkel voor God, wat mij toch iets te hoog is (ik ben hooguit een duiveltje). De persoonvorm u is nog tot daar aan toe.
2. Ik ben een groot fan van de telecaster, daarom dat ik elk negativisme omtrent deze prachtgitaar aanval. Inderdaad ken ik de achtergrond niet, al moet ik zeggen dat die mij weinig kan interesseren. Ik hou er meer van om ongeïnformeerd ergens loodrecht tegenin te gaan, waarbij ik dikwijls krachttermen niet schuw.
3. In mijn, op fascisme geïnspireerde, denkwijze moet iedereen wiens meningen en ideeën niet met die van mij overeenkomen hun bek houden. Het is wat dat betreft goed dat ik geen politieke aspiraties heb, strat-spelers zouden er niet goed vanaf komen.

hoofd
5 oktober 2008, 01:27
Dat ladytron heb ik net eens opgezocht op you tube, ... live met een lekkere bass erachter klinkt het vast heel tof.

Nou, 8 november dus, wees d'rbij. Ik heb er in ieder geval zin in! :rockon:

macwilliams
5 oktober 2008, 01:40
1. Dat mag. Mag ik je daaropvolgend vriendelijk verzoeken mij informeler te adresseren? De persoonsvorm U is enkel voor God, wat mij toch iets te hoog is (ik ben hooguit een duiveltje). De persoonvorm u is nog tot daar aan toe.Dat was dus sarcastisch.....

2. Ik ben een groot fan van de telecaster, daarom dat ik elk negativisme omtrent deze prachtgitaar aanval. Inderdaad ken ik de achtergrond niet, al moet ik zeggen dat die mij weinig kan interesseren. Ik hou er meer van om ongeïnformeerd ergens loodrecht tegenin te gaan, waarbij ik dikwijls krachttermen niet schuw.Nou ja dan ben je dus een klootzak!

3. In mijn, op fascisme geïnspireerde, denkwijze moet iedereen wiens meningen en ideeën niet met die van mij overeenkomen hun bek houden. Het is wat dat betreft goed dat ik geen politieke aspiraties heb, strat-spelers zouden er niet goed vanaf komen. Zie vorige!! Je bent trouwens niet echt zeker van jezelf als ik je opmerkingen zie, je verschuild je nogal graag achter scheldwoorden. Wat je politieke aspiraties betrefd moet je juist gewoon je gang gaan. En als jij wlt dat ik mijn bek moet houden dan is dit een persoonlijke uitnodiging om hem te komen sluiten. Ik heb alleen het idee dat zo'n jochie als jij niet bij machte bent noch genoeg ballen in je broek hebt om het te proberen.

Dus begin maar weer te schelden,




En verder, concentreer je op dingen die de moeite waard zijn en laat mijn opmerkingen of wat voor uitingen dan ook met rust als ze jou niet aanstaan.





Nou, 8 november dus, wees d'rbij. Ik heb er in ieder geval zin in! :rockon:
Hmm dan moet ik overnachten ben op 7 nov in de hmh

Bassbitch
5 oktober 2008, 23:30
1. Dat mag. Mag ik je daaropvolgend vriendelijk verzoeken mij informeler te adresseren? De persoonsvorm U is enkel voor God, wat mij toch iets te hoog is (ik ben hooguit een duiveltje). De persoonvorm u is nog tot daar aan toe.
2. Ik ben een groot fan van de telecaster, daarom dat ik elk negativisme omtrent deze prachtgitaar aanval. Inderdaad ken ik de achtergrond niet, al moet ik zeggen dat die mij weinig kan interesseren. Ik hou er meer van om ongeïnformeerd ergens loodrecht tegenin te gaan, waarbij ik dikwijls krachttermen niet schuw.
3. In mijn, op fascisme geïnspireerde, denkwijze moet iedereen wiens meningen en ideeën niet met die van mij overeenkomen hun bek houden. Het is wat dat betreft goed dat ik geen politieke aspiraties heb, strat-spelers zouden er niet goed vanaf komen.

Weet jij wel hoeveel ik van jou hou?





Nou, heeeeeeeeeeeel veel.

grayfink
6 oktober 2008, 00:08
Telecasters zijn kut trouwens.:stop:

nerdyrockstar
6 oktober 2008, 10:11
wat een interessante conversatie/discussie hebben we hier 8-) misschien moeten we die op 8 november voortzetten, "alive" :cooler: :rockon:

Manuvdv
6 oktober 2008, 11:19
wat een interessante conversatie/discussie hebben we hier 8-) misschien moeten we die op 8 november voortzetten, "alive" :cooler: :rockon:
Interessant zou ik het niet noemen, eerder kinderachtig, kortzichtig en bekrompen...

Welkom trouwens!

Tupelo
6 oktober 2008, 19:58
Nou, 8 november dus, wees d'rbij. Ik heb er in ieder geval zin in! :rockon:
Alweer ja.., waar...?
Heb ze vrij recent gezien in Paradiso.
Lekker sfeertje hoor! :cooler:

Aah Melkweg... vorige keer had ik teveel zeikende maten bij... misschien moet ik dit eens over doen zonder ze...

Henri H
6 oktober 2008, 20:31
Af en toe sijpelt er wat "Off Topic" ge-ouwehoer door naar het "gewone" forum.
hoofd is 1 van die personen die zich daar schuldig aanmaakt.

Welkom en laat je maar niet gek maken door die onbeholpen gasten.

Ik vind MacWilliams betoog wel hééééééél erg sterk! :D

nerdyrockstar
6 oktober 2008, 21:59
Af en toe sijpelt er wat "Off Topic" ge-ouwehoer door naar het "gewone" forum.
hoofd is 1 van die personen die zich daar schuldig aanmaakt.

Welkom en laat je maar niet gek maken door die onbeholpen gasten.

Ik vind MacWilliams betoog wel hééééééél erg sterk! :D

dat van hoofd wist ik al eigenlijk(op de eerste dag al kennis gemaakt) ik vind hem niet meer zo raar als eerst XD its just the way he is

hehe, ja sorry voor het vervuilen van deze topic met de "offtop" posts.

nerdyrockstar
6 oktober 2008, 22:01
Aah Melkweg... vorige keer had ik teveel zeikende maten bij... misschien moet ik dit eens over doen zonder ze...

zeikende maten zijn niet leuk, je probeert er een leuke uitje van te maken, maar ze verpesten het weer met hun geklaag :stop: :P ja dat suckt

hoofd
7 oktober 2008, 12:00
wat een interessante conversatie/discussie hebben we hier 8-) misschien moeten we die op 8 november voortzetten, "alive" :cooler: :rockon:

Ja, gezellig, je kunt me herkennen aan een rode roos en een kek hoedje!!

Tupelo
7 oktober 2008, 12:43
zeikende maten zijn niet leuk, je probeert er een leuke uitje van te maken, maar ze verpesten het weer met hun geklaag :stop: :P ja dat suckt
Nahhh 't was wel gezellig, maar geen moment zonder dat er iemand in mijn oor liep te schreeuwen, en dan het geëmmer nog:

'Wat gaan we doen?'
'Wat gaan we doen?'
'Wat gaan we doen?'


WE GAAN pvdkm NU LADYTRON KIJKEN, SLECHT DANSEN MET MINDERJARIGEN EN DAARNA ZIEN WE WEL VERDER!!! :mad:

nerdyrockstar
7 oktober 2008, 21:46
Ja, gezellig, je kunt me herkennen aan een rode roos en een kek hoedje!!


XD mooi, ill keep that in mind

nerdyrockstar
7 oktober 2008, 21:50
Nahhh 't was wel gezellig, maar geen moment zonder dat er iemand in mijn oor liep te schreeuwen, en dan het geëmmer nog:

'Wat gaan we doen?'
'Wat gaan we doen?'
'Wat gaan we doen?'


WE GAAN pvdkm NU LADYTRON KIJKEN, SLECHT DANSEN MET MINDERJARIGEN EN DAARNA ZIEN WE WEL VERDER!!! :mad:


kijk, daarom moet je met ons mee gaan, want wij gaan hellemaal vooraan staan, dicht bij de band zodat we de hitte van hun instrumenten kunnen voelen en misschien een paar bandleden versieren XD of gwn op de foto met ze. ze verkopen ladytron tshirts daar , toch?

hoofd
7 oktober 2008, 22:25
Of je gaat met mij mee, ik sta afwisselend bij de bar en bij de rokersruimte, totdat ik genoeg gedronken heb om gewoon aan de bar te roken en er hardhandig uitgewerkt te worden.